Hoď ma hore
prihlásenie:
Registrácia  |  Zabudnuté heslo
tu sa nachádzate: hlavná stránka  politika  téma
kategórie:  

Ukrajinský podvod. Odstreľovač z Majdanu: "Plnili sme americké rozkazy!"

18
reakcií
116
prečítaní
Tému 16. júla 2020, 12:14 založil Kasafran.

podobné témy:



1.
označiť príspevok

Kasafran
   16. 7. 2020, 12:14 avatar
Ukrajinský podvod. Odstreľovač z Majdanu: "Plnili sme americké rozkazy!"

Rozhodol se prehovoriť zo strachu o život. Jeho kolegovia už sú mŕtvi. 31 zo 45. Šokujúci dokument o udalostiach na
Majdane ako súčasť boja o prezidenta USA - ARFA.cz

www.arfa.cz Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


2.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 7. 2020, 12:20 avatar
Šokujúci dokument                          

www.arfa.cz Tento odkaz smeruje mimo DF.sk

Co nevíme my, neví nikdo

                            

Huaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa


3.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 7. 2020, 12:21 avatar
Ondřej Höppner si koupil novou doménu Arfa.cz. Dál pokračuje v šíření dezinformací

Před časem náš web psal o smutném příběhu kdysi poměrně úspěšného bulvárního novináře Ondřeje Höppnera. Ten začal na svém webu Hoppner.cz zveřejňovat jednu dezinformaci za druhou. Následovalo přepisování článku o jeho osobě na Wikipedii a vyhrožování našemu webu.

Nyní přesedlal na novou doménu. Doménu Arfa.cz si zakoupil 12. září 2019. Cílem je pravděpodobně působit dojmem, že jde o „nezávislý zpravodajský portál“. Kdo za projektem stojí je dohledatelné v databázi nic.cz.

Obsahově i vzhledově web zůstává stejný. Poměrně úspěšný byl například jeho článek „Odvážný výlet na účet Milionu chvilek: Přes 100 tisíc korun za jediný den! Ve skutečnosti však jde o desítky miliard“ obsahující jen vymyšlené informace. Co se například v článku dozvíme?

„Cílem aktivit Milionu chvilek je odstranit politiky, kteří stojí v cestě mocenským zájmům Německa (Evropské unie) – s kýženým vedlejším produktem, kterým je zrušení Benešových dekretů,“ píše Ondřej Höppner. Jakýkoliv důkaz svého tvrzení samozřejmě nepřináší.

„Ztělesněním pomsty a napojení Milionu Chvilek na Německo je Monika Hohlmeierová (CSU), nová předsedkyně Výboru pro rozpočtovou kontrolu Evropského parlamentu, která má přijet v únoru do Prahy udělat pořádek,“ vymyslel si Ondřej Höppner. Náš web tedy kontaktoval europoslankyni. Odpověď vás asi nepřekvapí. „Je mi líto, ale žádnou organizaci Milion chvilek pro demokracii neznám. Omlouvám se, ale cestu do Prahy nemám v plánu. Benešovy dekrety považuji za interní záležitost vaší země,“ odpověděla nám stroze, ale věcně Monika Hohlmeierová. Následně upřesnila, že se chystá cesta rozpočtového výboru EP do Prahy v zatím nespecifikovanou dobu. Cílem cesty má být poskytnutí faktických informací o výsledku vyšetřování EK ve věci střetu zájmů Andreje Babiše a rovněž šetření pro Evropský parlament. Vylučuje, že by cílem cesty bylo kohokoliv podporovat či nepodporovat. Delegace se chce setkat s premiérem Babišem, odpovědnými ministry a zástupci jednotlivých stran v sněmovně. Program bude upřesněn.

„Podle zdrojů arfa.cz proběhla jednání zástupců Milionu chvilek mimo jiné s mocnou americkou neziskovou organizací NED (National Endowment for Democracy), jejíž předseda Carl Gershman byl nedávno tajně v Praze,“ pokračuje ve výmyslech Höppner. Carl Gershman ve skutečnosti delší dobu pobývá Tchaj-peji, odkud sleduje především dění v Hongkongu.

Následuje už jen pohled na transparentní účet, který nepřináší nic nového, jen to, že se spolek Milion chvilek těší velké podpoře u části obyvatel. Jakýkoliv důkaz svých tvrzení kdysi úspěšný novinář nepřináší.

manipulatori.cz Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


4.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 7. 2020, 12:22 avatar
Web Ondřeje Höppnera Arfa.cz chrlí šílenost za šíleností

Jak již náš web psal, Ondřej Höppner si nedávno zakoupil doménu Arfa.cz. Cílem je pravděpodobně působit dojmem, že jde o „nezávislý zpravodajský portál“. Dříve hoaxy šířil na webu Hoppner.cz. Připomeňme, že Höppner je spoluzakladatelem dezinformační webu Protiproud Petra Hájka, bývalého poradce Václava Klause. V roce 2017 byl spolu s Janem Čížkem spoluautorem volebních novin SPD Na vlastní oči. V nich se objevila spousta hoaxů a nesmyslů. Ani jeden se původně k autorství nehlásil. Oficiálním vydavatelem byla firma, která však měla nulový obrat.

Na webu Arfa.cz nyní najdeme opravdové šílenosti. Například o tom, že „Agent CIA přiznává na smrtelné posteli: 11. září jsme mrakodrapy vyhodili do vzduchu my z příkazu z vyšších kruhů.“ Ondřej Höppner recykluje jen hoax z roku 2017. Web Snopes.com upozorňuje na to, že článek už v té době postrádal kritické podrobnosti, jako například kdy a kde k přiznání došlo. Žádný agent CIA s jménem Malcom Howard neexistuje. Malcom Howard byl bývalý veslař a reprezentant Kanady. Fotografii nemocného muže si Höppner stáhl z internetu.

Ministerstvo vnitra i Andrej Babiš museli vyvracet Höppneru vymyšlenou informaci o přesunu uprchlíků v rámci „Plánu Seehofer“. Höppner si také vymyslel, že americké drony zavraždily dalšího íránského generála. Generál Shibl al-Zaydi zvěsti o své smrti popřel na Twitteru dva dny před tím, než vyšel článek na webu Arfa.cz.

Höppner lže neustále. Například si vymyslel, že videa šíleného kanálu Michal a Petr (MaP / KPV 0249) mají prý statisíce diváků. Ve skutečnosti stačí jeden pohled na Youtube a zjistíte, že se jedná o tisíce. Google navíc počítá každé kliknutí. Není tedy jisté, zda lidé shlédnou celá videa.

manipulatori.cz Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


5.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 7. 2020, 12:22 avatar
Zkrátka. Web Arfa.cz je žumpa šíleného autora, který si je pro publicitu schopný vymyslet cokoliv. Nelze ho považovat jako zdroj pro cokoliv. Ostatně, v souvislosti s varováním BIS před ruskými aktivisty Höppnera internetový magazín International Policy Digest jmenoval mezi autory, kteří píší zaujatě ve prospěch Ruska. Pokud vám někdo bude předkládat „fakta“ z toho webu, pošlete mu tento článek. Děkujeme.


6.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 7. 2020, 12:23 avatar


7.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 7. 2020, 12:25 avatar
Na webu Hoppner.cz, provozovaném od jara 2019, jsou publikovány dezinformační články a konspirační teorie, které jsou dále šířené na sociálních sítích nebo v řetězových e-mailech.

Nově články publikuje i na web Arfa.cz, který je však totožný s webem Hoppner.cz.

V souvislosti s varováním BIS před ruskými aktivisty ho internetový magazín International Policy Digest jmenoval mezi autory, kteří píší zaujatě ve prospěch Ruska


8.
označiť príspevok

-era- muž
   16. 7. 2020, 12:25 avatar
Kto to len vymyslel ten hnusný internet!!!    

To boli určite tí zasraní severokorejci!

A teraz ten hnutný internet klame všetkých dôverčivých občanov!!!!

Preč s internetom!
   


11.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 7. 2020, 12:31 avatar
era klame tých ktorí sú mešuge a tých ktorí chcú .

Rozpoznať také mešuge ako je arfa . cz na to netreba príliš snaženia sa .


12.
označiť príspevok

-era- muž
   16. 7. 2020, 12:35 avatar
No, zdá sa, že tých mešuge bude riadna kopa, keď musia rôzne spoločnosti zavádzať tvrdé reštrikčné metódy na potláčanie internetových klamstiev.    
Súhlasí Kasafran


13.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 7. 2020, 12:37 avatar
Pokial je naša krajina v hybridnej vojne a nerobí nič je to cesta do pekla .


14.
označiť príspevok

-era- muž
   16. 7. 2020, 12:40 avatar
To znamená, že mešuge ľudí je u nás veľmi veľa a že je to chytľavé

Preto hovorím - preč s verejným internetom !!! Zrušiť !!!

Súhlasí Kasafran


15.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 7. 2020, 12:41 avatar
Neurobiť nič znamená anarchiu . I mediá by sa mali riadiť pravidlami , ktoré nie sú na internete dané. To bude musieť tiež prejsť vývojom aby tu nevznikali mentálni mrzaci ako je hakovýSS , Kasafran , Havran a podobne .


16.
označiť príspevok

-era- muž
   16. 7. 2020, 12:42 avatar
Médiá niekto vlastní.

A ako sa hovorí: Toho pieseň spievaj, koho chlieb ješ!
Súhlasí Kasafran


17.
označiť príspevok

-era- muž
   16. 7. 2020, 12:43 avatar
Nie je možné, aby tu nevznikali mentálni mrzáci, keď už ich tu je celá kopa


18.
označiť príspevok

Kasafran
   16. 7. 2020, 13:38 avatar
(17) Era,
s pravdepodobnosťou hraničiacou s istotou si dovolím tvrdiť, že najväčším a najvšestrannejším duševným i mentálnym mrzákom na tomto DF je jedno-jednoznačne totálny sluha sionfašizmu Osvietený...


19.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 7. 2020, 13:41 avatar
Je ale i súdruh Balada v česku by nebol mešuge a nesedel by dnes keby nečítal dezinfostranky .

plus7dni.pluska.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


9.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 7. 2020, 12:27 avatar
Kdo nás dezinformuje? Aktuální přehled hlavních zdrojů a šiřitelů fake news v Česku

Aktivní jádro české dezinformační scény dnes čítá zhruba čtyřicet webů. Některé jsou přímými tvůrci dezinformací a manipulací, jiné „jen“ přebírají svůj obsah od stejně laděných platforem. Pokud něco tyto pseudonovinářské projekty spojuje, je to absence jakékoli novinářské etiky i forma jejich sebeprezentace.

Typicky se proto skrývají za slogany jako „píšeme bez cenzury, bez politické korektnosti, bez servilních postojů…“ (AE News), „nezávislé zpravodajství z celého světa aneb Co se jinde nedozvíte“ (AC24), „cílem je sdružovat lidi s myslí otevřenou a nezotročenou“ (NWOO) nebo „nikdo nám nediktuje, o čem máme psát“ (Parlamentní listy).

Tato sebeprezentace souběžně s tím zahrnuje očerňování tradičních médií, která jsou obviňována z propagandy a cenzury.

Komentátoři se na jednotlivých dezinformačních serverech vyskytují opakovaně, jejich texty lze číst na různých webech. Málokterá dezinformace se proto objeví pouze na jednom serveru, obvykle je mezi sebou aktivně přebírají, někdy s úpravami, většinou však beze změn.

Čtenář jednoho serveru se kvůli proklikům snadno stane konzumentem dalších dezinformačních webů, a tak i součástí specifického vidění světa.
Známé firmy

Významnou roli na české dezinformační scéně hraje společnost Our media a.s., do jejíhož obchodního portfolia patří vedle serveru Parlamentní listy několik dalších dezinformačních či manipulativních serverů.

Mezi nimi najdeme i několik zjevně proputinovských webů. Jedná se o servery EUportál, Euserver, Free Globe, První zprávy a síť regionálních zpravodajských portálů, jejichž prostřednictvím společnost pokrývá prakticky všechny kraje.

Do února 2017 do skupiny patřil též konspirační magazín Protiproud bývalého spolupracovníka prezidenta Klause Petra Hájka.

K jádru české dezinformační scény patří také tři silně proputinovsky orientované servery – AC24 podnikatele Ondřeje Geršla, anonymizovaný AE News (známý jako Aeronet) a server Nová republika.

Ty pak doplňuje česká odnož oficiálního kremelského serveru Sputnik CZ, kdysi Hlas Ruska.
PL – prezidentovy listy

Žebříčku aktivity těchto serverů s přehledem vévodí právě Sputnik a server Parlamentní listy. Oba publikují až padesát článků denně.

Oba servery zároveň značně potlačily svou vlastní autorskou činnost, v současnosti tvoří většinu jejich obsahu různá interview, zprávy a převzaté články odpovídající jejich představám o světě.

Jejich redaktoři se zřídka stávají přímými autory dezinformací, i když oba servery řadu nepravdivých nebo překroucených tvrzení sdílí. Příkladem jsou konspirační teorie Martina Kollera a Moniky Pilloni o migrační krizi.

Za více než sedmisettisícovou čteností Parlamentních listů měsíčně stojí několik faktorů. Jednak prezentace různých názorových extrémů ve vzájemném konfliktu, jednak počty publikovaných článků.

V neposlední řadě také de facto neomezený a needitovaný prostor, který Parlamentní listy dávají libovolným politikům a politicky aktivním občanům.

Právě veřejně známé osoby, které server používají jako kanál pro prezentaci svých názorů a které Parlamentní listy citují jako důvěryhodný zdroj informací, přispívají k obchodnímu úspěchu webu.

Na stránkách Parlamentních listů v současnosti najdeme profily členů všech sněmovních stran. Čtenářským tahákem je pak prezident Miloš Zeman, který serveru už poskytl na čtyřicet rozhovorů.

Nehledě na nízkou úroveň žurnalistiky Parlamentních listů Zeman dokonce v minulosti vyzval čtenáře, aby „četli co nejvíce Parlamentní listy jako velmi objektivní internetový deník, kterého si váží“. Naopak na účet veřejnoprávní České televize se Miloš Zeman opakovaně vyjádřil, že není objektivní, nezávislá ani profesionální.
Proč nevydělat na lži

Typickým příkladem manipulace kremelského Sputnik CZ je článek o tom, že aktivisté z Bílých přileb byli usvědčeni z vytváření falešných zpráv o práci v Sýrii.

Hlavní rozdíl mezi oběma servery je ten, že zatímco u Sputniku CZ je jasným motivem pro šíření dezinformací propagace kremelského pohledu na svět, u Parlamentních listů (respektive společnosti Our media a.s. vlastněné podnikatelem a senátorem Ivo Valentou) se jedná o součást obchodního modelu.

O roli, kterou společnost Our media a.s. hraje na české mediální scéně, vypovídá i to, že třetím nejaktivnějším dezinformačním serverem je jedna ze subdomén Parlamentních listů – První zprávy, jejichž činnost se za poslední rok a půl zpětinásobila. Výrazně se zvýšila i „produkce“. Zatímco v dubnu 2016 server publikoval 125 článků, za srpen 2017 je to již více než 800 článků.

Velmi aktivní je i server Nová republika. Ten se prezentuje jako „politická iniciativa proti hospodářskému a sociálnímu marasmu a pro sociální odpovědnost a solidaritu“. V porovnání s dvojicí, která je z hlediska množství publikovaných článků na špici české dezinformační scény, je však jeho aktivita asi čtvrtinová.

Oficiální redaktoři Nové republiky jsou Ivan David (bývalý ministr zdravotnictví v Zemanově vládě a člen ČSSD), Václav Dvořák, Blanka Langerová a Petr Ďoubalík. Ve valné většině však jen přebírají články ostatních dezinformačních serverů.

Mnozí z nich jsou však i tvůrci různých zjevných nepravd a konspiračních teorií (například Jaderný úder proti Rusku?, Státní převrat uslintaných hyen, Příprava chemického útoku v Sýrii: raketový torpédoborec USA vyplul na moře a z márnice v Idlibu zmizela těla 23 dětí).
My za to nemůžeme

Zmiňovaný trend omezení vlastního obsahu lze zaznamenat i u některých méně aktivních serverů. V posledních měsících například i u serveru AC24, který je zřejmým a (při porovnání podílu dezinformací na celkovém objemu zpráv) častým šiřitelem dezinformací.

Jeho obsah v současnosti tvoří velké množství názorů převzatých od různých odborníků a osobností kritizujících USA a adorujících ruského prezidenta Vladimíra Putina.

V závěru je však efekt u všech serverů, které omezují vlastní původní texty, stejný – zbavují se odpovědnosti za obsah jednotlivých sdělení. Následně pak obsah obhajují tím, že se nejedná o názor redakce, ale o názor odborníka či politika „XYZ“. Bez ohledu na to, zda lze danou osobu skutečně považovat za experta na danou problematiku.

Zároveň se zaštiťují tím, že dávají prostor všem bez ohledu na ideologickou vyhraněnost. Z těchto pozic rovněž kritizují veřejnoprávní Českou televizi, kterou označují za hlásnou troubu vládnoucích elit.
Svět je zlý a dobře se jím straší

České dezinformační servery preferují zahraničněpolitická témata před domácími. Výjimkou jsou Parlamentní listy, které se do velké míry profilují právě na vnitropolitických otázkách.

Od počátku roku je možné na české dezinformační scéně zaznamenat zejména zájem o Evropskou unii a USA. Celkový narativ týkající se obou aktérů je velmi kritický.

EU popisují různými pejorativními přívlastky jako „nástroj totality a řízené globalizace“ (Protiproud), „parazitní nadevropskou strukturu“ (Zvědavec) či „byrokratický totalitní aparát“ (Svobodné noviny).

U serverů AC24, Protiproud a Zvědavec pak dostaly značný prostor také různé konspirační teorie zaměřené na údajné prorůstání tzv. Deep State (tedy konspiraci o skryté síti zpravodajských služeb údajně řídících stát) a NWO (New World Order – konspiraci o údajné skryté skupině řídící celý svět) do americké politiky.

Právě zahraniční zdroje jsou pro některé dezinformační servery inspirací jejich obsahu. Například AC24 nejčastěji uvádí za svůj zdroj cizojazyčné servery šířící konspirační teorie či různé zavádějící a manipulativní články, jmenovitě Breitbart, Zero Hedge, South Front a Prison Planet, propagující kremelský pohled na mezinárodní vztahy.

Mezi oblíbené zdroje patří též server What Does It Mean, který se odkazuje na údajné (ve skutečnosti neexistující) zprávy ministerstva obrany Ruské federace. Část obsahu však bývá přebírána též z oficiálních ruských kanálů RT a Sputnik.

Podobné trendy na české dezinformační scéně byly identifikovány programem Kremlin Watch i v roce 2016, je tedy zřejmé, že se praxe dezinformačních serverů příliš nemění.

hlidacipes.org Tento odkaz smeruje mimo DF.sk

Všechna níže uvedená média se snaží vytvořit dojem, že jsou v rámci domácí mediální scény jedním z mála nezávislých a zároveň utlačovaných hlasů, které jako jediné přinášejí „objektivní“ informace, přičemž ostatní „lžou“.


10.
označiť príspevok

Osvietený muž
   16. 7. 2020, 12:29 avatar
DEZINFORMAČNÍ WEBY (40+), clickbaity a fake články na které neklikejte!

Dezinformační weby zahltily internet i sociální sítě jako takové! Pojďme se podívat na jejich seznam a říct si o jejich záměrech něco více.

Tentokrát bude článek trošku o něčem jiném abychom rozšířili povědomí o velkém problému současnosti. Jelikož nám není nic svaté, tak jsme se rozhodli sepsat článek ve kterém najdete seznam desinformačních webů českého internetu, informace o clickbaitech a článcích, které vás nejen na sociálních sítích pomocí lákavých titulků donutí kliknout na odkaz.

Co je to CLICKBAIT a LINKBAIT?

Clickbait [klik-bejt] je návnada na kliknutí na daný odkaz pomocí popisku, který je často lákavý a z pravidla nekoresponduje se skutečným obsahem. Jedná se o poutavý či jinak zajímavý nadpis nebo popisek, který vás donutí kliknout na daný odkaz na právě určený článek. Spoléhá na zvědavost uživatele a snaží se maximalizovat návštěvnost a tím i ziskovost celého webu.

Linkbait [link-bejt] souvisí s clickbaitem a jedná se zde o oklamání uživatele a snahy přimět ho ke sdílení takového článku a virální šíření pomocí sociálních sítí jako je Facebook, Twitter aj.
Proč vás weby chtějí donutit abyste klikli na jejich článek?

Je to naprosto jednoduché. Jakmile otevřete takový článek, který je plný reklam, v tu chvíli vyděláváte peníze majitelům takového webu bez ohledu na délce relace (času, který na stránce strávíte). Peníze to jsou nemalé a takové weby si často přijdou na desetitisíce denně, což jsou nemalé peníze, které dokáží uživit i tyto “falešné novináře”.
Seznam dezinformačních webů v České republice

Manipulativní a desinformační weby jsou velkým problémem současnosti. Díky internetu jsme zahlceni velkým množstvím informací, které je třeba filtrovat a posuzovat jejich pravdivost. V případě šíření nepravdivých informací formou publicistických článků se jedná o tzv. FAKE NEWS. Níže je seznam webů, kterým jde pouze o kliknutí na jejich stránky a šíření jejich “zajímavých článků”.
Seznam dezinformačních webů byl aktualizován dne 31.1.2020

AC24.cz
EXTRA.cz
PARLAMENTNILISTY.CZ
EUServer
SUPER.cz
BLESK.CZ
STARS24.CZ
EUPortál
TN.CZ
LAJKIT.CZ
WOMAN.TISCALI.CZ
EURODENIK.CZ
SputnikNews
SKRYTAPRAVDA.CZ
FORUM24.CZ
Protiproud
AZ247.CZ
Zvědavec
ARFA.CZ
Tadesco.org
Eportál
ENIGMAPLUS.CZ
BADATEL.NET
Megazprávy
Bez politické korektnosti
Free Globe
Rukojmí
Časopis Šifra
Pravdive.eu
Almanach
Svět kolem nás
První zprávy
Aeronet
Nová Republika
New Wold Order Opposition
Svobodné noviny
CzechFreePress
Prvopodstata
Eurasia24
Orgonet
Reformy.cz
Vlastenecké noviny
Česko aktuálně
Osud
Info kurýr
E-republika
Tynavody.cz
Pařát dnes
Megazine
Muzivcesku.cz
ISStras
Antiiluminati
Vlastní hlavou
Moravská Informační Kancelář
InfoWars
FUNRICH.CZ

Jistě jste tyto bulvární, manipulativní nebo dezinformační weby někdy viděli a nebo jste viděli článek odkazující právě na tyto stránky. Dejte si na ně pozor a pokud vám můžeme radit, neklikejte a nezvyšujte zisk a pozornost takovým společnostem.
RAGEBAIT & HATEBAIT

Toto jsou nejhorší typy článků, které dezinformační weby používají. Často jsou otitulkované a s obrázkem něčeho, co vás dokáže rozčílit a vyvolat ve vás negativní emoce. Studie v minulosti prokázaly, že příspěvky vyvolávající negativní emoce jsou na sociálních sítích nejvíce diskutované a sdílené.
Příklady častých clickbaitů

Clickbaity většinou najdete v zavedených skupinách a stránkách na sociálních sítích, které se dříve věnovali sdílením MeMe obrázků či zajímavých věcí. Můžete je poznat tak, že přidají poutavý obrázek nebo informaci a do komentářů dají odkaz na článek na který byste neměli klikat.

Dále je to hatebait, který zaujatě hodnotí situaci ačkoli nepodloženě a snaží se tak donutit lidi, kteří mají podobný názor příspěvek sdíleli nebo komentovali. V tomto případě se jedná o odpůrce elektromobilů. Samotný název webu AC24.cz zní celkem seriózně, ale opak je pravdou. Dobře si ho zapamatujte.

Titulky článků mohou mít i takovou formu:
zdroj: WIkipedia
Jsou takové články nebezpečné?

Když pomineme fakt, že na některých clickbaitových webech se nacházejí viry, poplašné zprávy, phishing nebo třeba malware, tak je tu problém, že v případě, že vy těmto informacím uvěříte, tak vás to může značně ovlivnit. Okolí se na vás může dívat jako na hlupáka, nebo svým sdílením nabalíte další nevědomé uživatele, kteří tomu uvěří. Lidé pak hloupnou a vy celému tomuto procesu napomáháte. Chápeme, že pokud sympatizujete s nějakým názorem umístěným na těchto webech, tak vás to mile překvapí, ale nebývá to často pravda a co jiného, než pravda nám zbývá?
Závěrem

Ve výše zmíněných médiích, jakými jsou dezinformační weby se těžko můžeme bavit o seriózní novinařině. Takové články jsou často velmi stroze, zaujatě a laicky napsány a dehonestují novinářskou práci těch, kteří se nám pokoušejí doručit aktuální a cenné informace. Neskočte na buřt každému přitroublíkovi, který si na internet napíše cokoli ho napadne.

Snažte se informace ověřovat na více zdrojích a nejlépe se webům, které jsme vám poskytli vyhýbejte. Nepodporujte tento nesmyslný “průmysl” založený na falešných zprávách. Je to svým způsobem podvod na nás všechny. Více zajímavostí se dočtete v sekci zajímavosti. Napište své postřehy popř. dezinformační weby, které bychom měli přidat do komentářů níže.
Budeme rádi za sdílení článku a nebojte se pod clickbaitové příspěvky napsat CLICKBAIT a odkázat je na tento článek. Manipulace s lidským vědomím a informacemi je velmi mocná zbraň.

jsemkokot.cz Tento odkaz smeruje mimo DF.sk
váš príspevok

Pridávať príspevky môžu iba zaregistrovaní účastníci fóra.

Som zaregistrovaný

nick: heslo:
zostať trvalo prihlásený    
Nie som zaregistrovaný

Vaša prezývka:  

Po zaregistrovaní budete automaticky presmerovaní do tejto témy.

najnovšie príspevky na celom fóre

neprehliadnite
df.sk na Facebooku
vyhľadávanie
 
Niekomu ide práca od ruky a niekomu zasa ruky od práce.
Prevádzkuje df.sk | TOPlist
(105 118 bytes in 0,197 seconds)