Hoď ma hore
prihlásenie:
Registrácia  |  Zabudnuté heslo
tu sa nachádzate: hlavná stránka  politika  téma
kategórie:  

Prečo Američania zostávajú v Afganistane?

21
reakcií
290
prečítaní
Tému 14. júla 2019, 12:16 založil Thomas Anderson.

podobné témy:



1.
označiť príspevok

Thomas Anderson muž
   14. 7. 2019, 12:16 avatar
Vyzerá to tak, že Afganistan je ďalšou krajinou, ktorú chcú USA okradnúť o jej nerastné bohatstvo.

Americké jednotky jsou v problematickém Afghánistánu už šestnáct let. A prezident Donald Trump hledá důvod, proč setrvat i nadále. Podle redaktorů The New York Times ji našel, důvodem je nerostné bohatství, kterým polopouštní země disponuje a které nedokáže efektivně zužitkovat. A Spojené státy a západní společnosti by ho zužitkovat mohly.

Američané už v roce 2010 přišli s odhadem, že území Afghánistánu skrývá zásoby nerostných surovin, které lze finančně vyčíslit na 1 trilion dolarů. Toto číslo mohlo upoutat Trumpovu podnikatelskou mysl. Oblast zmapovala už Bushova administrativa v roce 2006. Obamova administrativa vytvořila pracovní skupinu Pentagonu, která měla připravit plán na vybudování hornického průmyslu v Afghánistánu.

Podle zdrojů deníku ale Trump chápe využití nerostů jako strategii "win-win", mohlo by to prý pomoci jak afghánské ekonomice, ale vytvoří to také pracovní místa pro Američany a pomyslnou baštu těžebního průmyslu v oblasti, kde dominuje Čína. Ta už uzavřela smlouvu v hodnotě 3 miliard dolarů na vybudování měděného dolu asi 25 kilometrů jihovýchodně od Kábulu.

eurozpravy.cz Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


14.
označiť príspevok

Lemmy muž
   14. 7. 2019, 16:47 avatar
Thomas sa pýta: Prečo Američania zostávajú v Afganistane?

Možné sú viaceré odpovede.

Možno sa im páčia afganské ženy. Pozri, aké sú to krásavice: www.humanisti.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk

Z článku: www.humanisti.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk

Možno nechcú ísť do USA. Ktosi tu hovoril, že USA je v úpadku. Možno požiadali v Afganistane o politický azyl. Lenže slovenskí nevlastenci, mesiačkári, nebudú kritizovať amerických migrantov, ktorí sa chcú usalašiť v Afganistane. Kto vie, ako to naozaj je.  

Možno sa tam držia kvôli nízkym cenám tovarov. Kým v New Yorku sa naješ v reštaurácii za 20 dolárov, v pustatine v Afganistane sa naješ takmer zadarmo. Stačí mať dobrú zbraň.


15.
označiť príspevok

Milanôčko muž
   14. 7. 2019, 16:50 avatar
Cé je správne.  


16.
označiť príspevok

hokejis muž
   14. 7. 2019, 17:13 avatar
Dé je správne - eurozpravy.cz Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


17.
označiť príspevok

Thomas Anderson muž
   14. 7. 2019, 21:08 avatar
Afganistan je suverénny štát a Americkí vojaci tam nemajú čo robiť.
Súhlasí hokejis


22.
označiť príspevok

Dôverník Fero muž
   24. 7. 2019, 15:06 avatar
Rozhraní dezinformačních webů a zábavy

Na rozhraní dezinformačních webů a zábavy působil web EuroZprávy.cz. Časopis Týden, patřící pod vydavatelství Empresa Media ovládané mediálním podnikatelem Jaromírem Soukupem, zveřejňoval zpravodajské informace i fake news a stál uprostřed mezi oběma clustery

cs.wikipedia.org Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


2.
označiť príspevok

hokejis muž
   14. 7. 2019, 12:43 avatar
USA okupujú Afganistan, aby tam priniesli demokraciu.
Súhlasí -era-


3.
označiť príspevok

Thomas Anderson muž
   14. 7. 2019, 12:50 avatar
Preto je dobre si ich držať čo najďalej od tela.  


4.
označiť príspevok

Osvietený muž
   14. 7. 2019, 15:19 avatar
Tak chcú okradnuť Afganistan o pomyselné bohatstvo a samozrejme ropu     

Trump je ťažbár neexistujúceho bohatstva    


18.
označiť príspevok

Thomas Anderson muž
   14. 7. 2019, 21:12 avatar
Treba čítať správy a nie zoznamy ty trubko.

Pod afghánským povrchem se nachází takřka všechny vzácné i méně vzácné nerosty. Konkrétně 60 milionů tun mědi, dva a čtvrt miliardy tun železné rudy, jeden a půl milionu tun lanthanoidů, což jsou kovy ze skupiny vzácných zemin a používají se například při výrobě elektroniky.

O zásobách hliníku, zlata, stříbra, zinku, rtuti a jiných vzácných kovů ani nemluvě.

www.irozhlas.cz Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


5.
označiť príspevok

Osvietený muž
   14. 7. 2019, 15:20 avatar
Tak sa na to mufko pozrieme    

Dezinformacím se v Česku daří. Proruské internetové zpravodajství ovládá pár hráčů, dohromady se vyrovnají největším serverům v zemi

Ruskem šířené dezinformace mohly pomoct americkému prezidentovi Donaldu Trumpovi do Bílého domu i ovlivnit referendum o brexitu. Dezinformacím oslavujícím Rusko se daří i v Česku. Pokud by se dvacet největších dezinformačních serverů v zemi počítalo jako jedno médium, patřilo by k nejsilnějším serverům v zemi. Vyplývá to ze srovnání návštěvnosti tuzemských proruských webů, které HN sestavily z dat za loňský listopad.

Ze zjištění plyne, že kumulovaný dopad proruských dezinformačních webů v Česku je obrovský. Dohromady měly za loňský listopad zhruba poloviční návštěvnost jako třetí nejnavštěvovanější portál v zemi, Seznam Zprávy, a v celkovém pořadí podle návštěvnosti by se tento "superserver" umístil za sledované období na šestém místě.

domaci.ihned.cz Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


6.
označiť príspevok

Osvietený muž
   14. 7. 2019, 15:22 avatar
Dezinformační web

Dezinformační web je internetová stránka, která zveřejňuje tendenční zpravodajství s cílem dezinformovat čtenáře k názorové nejistotě, či je zmanipulovat ke změně názoru nebo chování. Žánrů dezinformačních webů je více. Obecně lze tvrdit, že dezinformační weby poskytují jiný způsob výkladu ideologie dominující ve společnosti a jiný způsob výkladu mediovaných informací.[1] Dalším identifikačním znamením jsou senzační titulky, které často vůbec nekolidují s tématem článku, který se pod daným titulkem skrývá. Dezinformační weby často šíří konspirační teorie, falešné zprávy – fake news nebo poplašné zprávy – hoaxy. Své pojetí pravdy pak maskují jako „alternativní fakta“ (odtud někdy používané označení „alternativní média“) a atakují zavedená média ze lží a zatajování fakt.[2] Dezinformačním webům často chybí dohledatelný zdroj. Nejde přitom jen o původ článku, ale i o jeho autora (oblíbený autor „redakce“) nebo majitele/provozovatele webové stránky.[2] Pochybnosti o serióznosti článku nebo webového média lze potvrdit nebo vyvrátit pomocí techniky zvané fact-checking.

Podle Bezpečnostní informační služby je segment dezinformačních webů jednou ze součástí systému ruské hybridní strategie. „Drtivá většina dezinformačních webů v českém jazyce je dílem českých (ideologicky motivovaných a přesvědčených o škodlivosti NATO, EU, USA, liberální demokracie či prvoplánově proruských) občanů, které nepodporují ruské entity.“[3]

Obsah a používané techniky

Vybrané české dezinformační weby analyzovala v březnu 2016 studie Fakulty sociálních studií Masarykovy Univerzity Analýza manipulativních technik na vybraných českých serverech.[4] Analýzou článků na serverech Sputnik, AC24, Parlamentní listy a Svět kolem nás byl vyvozen závěr, že v téměř 40 % vybraných článků se objevovala manipulativní technika svalování viny, v cca 34 % zveličování a fámy, v téměř 18 % případů neopodstatněné nálepkování a téměř 8 % článků obsahovalo názor autora.[5] Manipulace na sledovaných serverech (s výjimkou webu Svět kolem nás) nebyla ve formě manipulativních obrázků či videí. Přibližně 1/3 zpravodajství (30,2 %) zmiňovala Rusko. Tyto zmínky byly v 63,6 % s neutrálním vyzněním. Články vyznívající pro Rusko pozitivně i kriticky byly zastoupeny přibližně stejně. Pořadí deseti nejvíce zmiňovaných politiků bylo následovné (1.–10. místo): Miloš Zeman (toho času prezident ČR), Andrej Babiš (toho času ministr financí ČR), Vladimír Putin (toho času prezident Ruska), Bohuslav Sobotka (toho času premiér ČR), Angela Merkelová, Si Ťin-pching, Miroslav Kalousek, Barack Obama, Donald Trump, Recep Tayyip Erdo?an.

Kromě zmíněných manipulativních technik dezinformační weby své články často falešně zaštiťují odborníky, jejichž jména ale často nejsou příliš známá nebo dohledatelná.[2]
Obrana proti dezinformacím

Bezpečnostní informační služba považuje proruské dezinformační weby za jednu ze součástí systému ruské hybridní strategie a součást krycí kouřové clony, v níž a za níž se kryjí jiné zásadnější aktivity s vazbou na Rusko a jeho zájmy. Drtivá většina dezinformačních webů v českém jazyce je dílem českých (ideologicky motivovaných a přesvědčených o škodlivosti NATO, EU, USA, liberální demokracie či prvoplánově proruských) občanů, které nepodporují ruské entity.[6]

Roku 2018 vznikla v České republice skupina "elfů" pro aktivní boj s internetovými trolly, kteří šíří dezinformace a proruskou propagandu. Inspirovala se Litvou, kde podobná skupina působí již pět let a má stovky členů. Zdejší elfové jsou studenti, lékaři, učitelé, hasiči, podnikatelé, kybernetičtí specialisté, umělci, řemeslníci, vědci, policisté, vojáci i některé veřejně známé osobnosti. Elfové svou identitu tají a věnují se monitorování internetu jako dobrovolníci ve svém volném čase. Cílem elfů je odhalení falešných facebookových účtů, nebo konkrétních šiřitelů řetězových e-mailů se lživými nebo nenávistnými informacemi. Jazykovým rozborem zjistili, že někteří opakovaně používají rusismy. Jsou schopni vystopovat v kyberprostoru konkrétní původce a vytvářejí i databázi rozborů nejčastějších řetězových e-mailů, kde budou dezinformace uvádět na pravou míru.[7] Elfové jsou také za facebookovým profilem Smějící se bestie[8] nebo twitterovým účtem Občanská výchova.[9]
Dezinformační weby v České republice

V České republice začal vzrůstat počet dezinformačních webů v roce 2014.[2] Jejich seznam byl zveřejněn na stránkách časopisu Respekt[10], na webu Neovlivní.cz[11] a uvádí ho Think-tank Evropské hodnoty.[12] Svůj seznam dezinformačních webů má i Ministerstvo vnitra, je ale neveřejný.[13] Společným rysem těchto webů je, že nelze dohledat zdroje jejich financování.
Hlavní proruské a dezinformační weby

Seznam uveřejněný Hospodářskými novinami na základě seznamu Neovlivní.cz, sestavený podle návštěvnosti za listopad 2018:[14]

ParlamentniListy.cz — původně součást společnosti OUR MEDIA Michala Voráčka, od roku 2016 je většinovým vlastníkem senátor Ivo Valenta. Přispěvateli jsou např. Petr Žantovský, Petr Hájek, Stanislav Novotný, Tereza Spencerová, Jan Schneider (ČSSD), ad. Přetiskují i články ryze prokremelských serverů.[15]
cz.sputniknews.com — oficiální ruská státní rozhlasová stanice a zpravodajská agentura, následovník Hlasu Ruska[16]
AC24.cz — provozuje podnikatel Ondřej Geršl[17]
Aeronet.cz — autoři příspěvků se skrývají pod pseudonymy, vlastník domény skrytý.[18]
ProtiProud.cz — patří do obchodního portfolia OUR MEDIA a.s., většinového majitele Michala Voráčka, vydavatelem je pravá ruka bývalého prezidenta Klause Petr Hájek[19]
Zvedavec.org — založil v září 1999 československý emigrant Vladimír Stwora, který žije v Torontu. Web zveřejnil antisemitský příspěvek, za který byl Stwora roku 2009 pravomocně odsouzen k podmíněnému trestu.[20]
Vinegret.cz — portál v ruštině určený Rusům žijícím v Česku. Vydavatelem je společnost ArtLab Service vedená Jurijem Mirzoevem z Moskvy a Janem Němečkem.[21]
NWOO.org (New World Order Opposition) — web řídí šiřitel konspiračních teorií Jan Korál[22] Antisemita a tajemník ANM Jan Korál je hospodářem tzv. Výboru národní kultury, který sídlí na stejné adrese jako KSČ v ulici Politických vězňů.[23]
Rukojmi.cz — doménu zaregistroval v březnu 2015 ostravský podnikatel Marcel Kryl, šéfredaktorem serveru je Břetislav Olšer.[24]
SkrytaPravda.cz — doména je registrovaná na jméno Petr Pokorný. Stejný člověk vystupuje jako hlavní autor webu i jako jeho provozovatel.[25]
VlasteneckeNoviny.cz — provozuje mediální skupina Alfa Libera o.s., která až do podzimu provozovala hned několik webů, které šířily proruské vidění světa. Šéfredaktorem je Radek Velička.[26] Roku 2015 se součástí tohoto webu stal jiný prokremelský web Stalo-se.cz, který provozoval Radek Velička, Alfa Libera o.s.
EuroDenik.cz — vydavatelem je firma EKO Velari s.r.o. se sídlem v pražském Bubenči. Společnost je ze 100 % vlastněna ruskými občany. Tři čtvrtě společnosti vlastní podnikatel Valeriy Khegay s trvalým bydlištěm v Moskvě. Zbylých 25 % patří Varvaře Bantser, která má podle volně dostupných informací bydliště v ruském Vladivostoku.[27]
BezPolitickeKorektnosti.cz — za webem stojí Radek Velička a Alfa libera, o. s.[28]
FreeGlobe.cz — patří do obchodního portfolia OUR MEDIA a.s., většinového majitele Michala Voráčka, vydává Český portál, o.p.s. Šéfredaktorem je Adam B. Bartoš pod pseudonymem Edvard Steinský[29]
EUPortal.cz — patří do obchodního portfolia OUR MEDIA a.s., většinového majitele Michala Voráčka, vydává Český portál, o.p.s. Redakci vede redaktor Parlamentních listů Lukáš Petřík a jeho zástupce František Topol, členem správní rady je antisemita Adam B. Bartoš.[30]
CzechFreePress.cz — vydavatel a šéfredaktor Miroslav Suja[31] (přispěvatel Ladislav Kašuka)[32]
InfoKuryr.cz — původně známý jako Teplický kurýr. Web je především kompilátem názorových textů a článků převzatých z webů jako Czech Free Press, EUportal, stejně jako nwoo.org nebo putinovská TVZvezda.ru.[33][34]
EUServer.cz — server patří do obchodního portfolia OUR MEDIA a.s., většinového majitele Michala Voráčka[35]
SvetKolemNas.info — vlastníkem domény je Ondřej Geršl.[36]
Lajkit.cz — vlastníkem domény je Ondřej Geršl, který se rovněž podílí na tištěném měsíčníku Vědomí. Redakce je zcela anonymní.[37]

Další dezinformační weby

Osud.cz, provozují společnost Freedom Publicité, s.r.o., ve spolupráci s Freedom First, s.r.o., obě vlastněné Jiřím Maškem z Prahy – Čakovic[38]
Borea.cz (partnerský web Isstras.eu, namířený proti Západu), provozuje tzv. Institut slovanských strategických studií (ISSTRAS), který založila Radmila Zemanová-Kopecká, bývalá členka Zemanovy SPOZ[39]
ISSTRAS — na webu dominuje proruská tematika a ruský pohled na situaci na Ukrajině a zároveň také kritika USA a západu. Web si zaregistrovala bývalá členka Zemanovy SPOZ Radmila Zemanová Kopecká[40]
Smartnews.cz — web si zaregistrovala zakladatelka Institutu slovanských strategických studií a bývalá členka Zemanovy SPOZ Radmila Zemanová Kopecká.[41]
OrgoNet, konspirační web používající oblíbenou praktiku ruské propagandy - tzv. odkazování kruhem. U prvních článků je podepsán Ladislav Kopecký jako autor překladů, další příspěvky jsou anonymní. Často se zde objevují překlady z vysoce obskurního konspiračního webu Whatdoesitmean, obvykle odkazující na neexistující zprávy ruských tajných služeb nebo ministerstva zahraničí.[42][43]
Svobodnenoviny.eu Za webem stojí Martin Gudbier z Orlové, který je v kontaktu například s Petrem Hájkem z Protiproudu. Publikuje tu například radikální příznivec Putina, bývalý senátor Jiří Vyvadil, předseda sdružení Přátelé Ruska v České republice.[44]
Nová Republika — vlastníkem domény a redaktorem je bývalý psychiatr a zastánce konspiračních teorií Ivan David.[45]
První zprávy — provozovatelem webu je firma Easy Communications s.r.o., za kterou kromě šéfredaktora Radomíra Pekárka stojí Jan Holoubek a Jan Fulín, a jejímž polovičním vlastníkem je společnost OUR MEDIA, do jejíhož portfolia patří předně Parlamentní listy.[46]
Prvopodstata — doména je registrovaná na jméno Jiří Zbožínek. Zakladatelem protizápadního a konspiračního webu je Jiří Woodman, šéfredaktorem Tomáš Marný.[47]
Eurasia24 — doména je zaregistrovaná na jméno Jiří Ondrášek. Tematicky se zaobírá pouze mezinárodním děním, předně Blízkým východem a Ukrajinou, a to výhradně z ruského pohledu. Sám se označuje za proruský web.[48]
Česko aktuálně — držitelem domény je David Pelán. Texty nejsou podepsané a web byl v minulosti nařčen z šíření ruské propagandy či HOAXů.[49]
E-republika — jako vydavatel je zapsaný spolek eRepublika, šéfredaktorem je Pavel Letko. Obsah publikovaný na E-republice je v drtivé většině zaměřen na dění na Ukrajině a často se mezi články objevují dezinformace.[50]
Pařát dnes — zakladatel a majitel domény by měl být Petr Pokorný. Vystupuje proti Evropské unii a Západu, obsah je obvykle proruský. Ve velké míře kritizuje česká, zejména veřejnoprávní média.[51]
Megazine — doména je zaregistrována na jméno Michal Volec. Vykazuje pro-kremelský pohled na mezinárodní dění. Články přebírá z jiných, obvykle pro-ruských médií.[52]
Antiiluminati — držitelem domény a autorem článků je Jan Krpenský. Web je výrazně proruský a šíří dezinformace např. o globálním oteplování.[53]
InfoWars — za webem stojí ředitel rádia Svobodný vysílač Pavel Hlávka. Objevují se zde jména jako Břetislav Olšer nebo Daniel Solis. Kritizuje současnou i bývalou českou politickou scénu v čele s Václavem Havlem.[54]
Zastavme zloděje — protestní web, který se prezentuje jako aktivita skupiny českých občanů je spojován se jménem Peter Cimerman, což má být slovenský občan. Ani jeho reálnou existenci se ale nepodařilo zjistit, na svém facebookovém profilu používá fotografie z fotobank a internetových databází, které vydává za vlastní.[55][56]

Rozhraní dezinformačních webů a zábavy

Analýza obsahu datového analytika Josefa Šlerky v říjnu 2017 ukázala tři téměř uzavřené clustery – tradiční zpravodajská média, alternativní a dezinformační weby a weby zprostředkující zábavu. Na rozhraní dezinformačních webů a zábavy působil web EuroZprávy.cz. Časopis Týden, patřící pod vydavatelství Empresa Media ovládané mediálním podnikatelem Jaromírem Soukupem, zveřejňoval zpravodajské informace i fake news a stál uprostřed mezi oběma clustery.[57]
Čeští uživatelé internetu a dezinformační weby

Podle výzkumu agentury Nielsen Admosphere pro Nadační fond nezávislé žurnalistiky z dubna 2019, který shrnuje data od 1015 respondentů, českých uživatelů internetu starších patnácti let, si zkušenost s dezinformačními weby vybavuje 55 % uživatelů internetu. Nejvíce respondentů, kteří nevěděli, zda se setkali s fake news, bylo ve skupině uživatelů internetu starších 55 let, jednalo se o 42 % uživatelů. Za dezinformační weby pak čeští internetoví uživatelé považují Blesk (17 %), Parlamentní listy (16 %), Facebook (12 %), Aeronet (9 %) a českou mutaci ruského zpravodajského serveru Sputnik News (9 %). To znamená, že část uživatelů internetu zaměňuje bulvární a dezinformační média.[58]
Reference
NUTIL, Petr. Média, lži a příliš rychlý mozek. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2018. 192 s. ISBN 978-80-271-0716-2.
GREGOR, Miloš; VEJVODOVÁ, Petra. FAKE NEWS - Nejlepší kniha o dezinformacích a manipulacích!!!. 1. vydání. vyd. Brno: CPress, 2018. 144 s. ISBN 978-80-264-1805-4. S. 58-61.
Výroční zpráva Bezpečnostní informační služby za rok 2017. www.bis.cz Tento odkaz smeruje mimo DF.sk[online]. Bezpečnostní informační služba ČR, 2018 [cit. 2018-12-11]. S. 7-8. Dostupné online.
VEJVODOVÁ, Petra; GREGOR, Miloš. Analýza manipulativních technik na vybraných českých serverech [online]. Fakulta sociálních studií Masarykovy univerzity [cit. 2018-12-12]. Dostupné online.
FOJTŮ, Martina. Výzkum: Prokremelská propaganda využívá nekalé novinářské praktiky. online.muni.cz [online]. [cit. 2018-12-11]. Dostupné online. (česky)
Jan Cemper, BIS: Segment dezinformačních webů jen jednou ze součástí systému ruské hybridní strategie, Manipulátoři.cz, 4.12.2018
Adéla Skoupá, Čeští elfové potírají dezinformace a propagandu. Aktuálně.cz, 30.10.2018
Facebook: Smějící se bestie
Twitter: Občanská výchova
České dezinformační weby na stránkách Respektu
Databáze proruského obsahu A-Z na webu Neovlivní.cz
Přehled dezinformačních a manipulativních webů na stránkách think-tanku Evropské hodnoty
ZELENKA, Jakub; PRCHAL, Lukáš. Myšlenky odporující zájmům státu šíří až sto vlivných lidí, tvrdí vnitro. V hledáčku má na 40 webů. Aktuálně.cz [online]. Economia, a.s., 2017-06-22 [cit. 2018-12-11]. Dostupné online. (česky)
URBAN, Patrik. Dezinformacím se v Česku daří. Proruské internetové zpravodajství ovládá pár hráčů, dohromady se vyrovnají největším serverům v zemi. Hospodářské noviny [online]. 2019-02-14 [cit. 2019-02-20]. Dostupné online. (česky)
Parlamentní listy: Ozvěny Kremlu v ČR, Neovlivní, 3.5.2015
Hlas Ruska/Sputnik: Ozvěny Kremlu v ČR, Neovlivní, 16.5.2015
AC24.cz: Ozvěny Kremlu v ČR, Neovlivní.cz: Prokremelská media, Ruská stopa, 10.6.2015
Aeronet.cz: Ozvěny Kremlu v ČR, Neovlivní, 23.6.2015
Protiproud: Ozvěny Kremlu v ČR, Neovlivní, 20.6.2015
Zvědavec.org: Ozvěny Kremlu v ČR, Neovlivní, 19.6.2015
Sabina Slonková, Vinegret.cz: Ozvěny Kremlu v ČR, Neovlivní, 19.5.2015
NWO.org: Ozvěny Kremlu v ČR, Neovlivní, 12.6.2015
Miloš Kadlec, Asociace nezávislých médií a Krameriova cena ještě jednou, Manipulátoři.cz, 17.9.2018
Simona Holcová, Rukojmí ví, kde je zlo (na Západě) a kde dobro, Neovlivní, 16.6.2016
Propaganda maskovaná bojem za svobodu a demokracii, Neovlivní, 7.11.2016
Simona Holecová, Propaganda jako zloba a hnus ze sítí - Vlasteneckenoviny.cz, Neovlivní.cz, 13.4.2016
Ivana Smoleňová, Propagandistický Eurodeník vlastní ruští byznysmeni, Neovlivní, 25.2.2016
Bezpolitickekorektnosti.cz: Ozvěny Kremlu v ČR, Neovlivní, 28.5.2015
Free Globe: Ozvěny Kremlu v ČR, Neovlivní, 16.6.2015
EUPORTAL: Ozvěny Kremlu v ČR, Neovlivní, 16.5.2015
Czech Free Press: Ozvěny Kremlu v ČR, Neovlivní, 17.11.2015
Roman Máca, Jak proruská propaganda našla českého novináře, analytika (a dispečera ostrahy), Neovlivní, 18.4.2016
Teplický kurýr, další z ozvěn Kremlu v Česku, Neovlivní, 10.12.2015
Evropské hodnoty: Info kurýr
EUServer.cz: Ozvěny Kremlu v ČR, Neovlivní, 16.6.2015
Simona Holecová, Svět kolem nás. Web spíš o světě pod vlivem propagandy, Neovlivní, 6.5.2016
Simona Holecová, Kremelská ozvěna pro mladé se jmenuje Lajkit.cz, Neovlivní, 11.4.2016
Kremelská ozvěna pro milovníky tajemna, Neovlivní, 13.5.2016
Borrea.cz: Ozvěny Kremlu v ČR, Neovlivní, 24.6.2015
Evropské hodnoty: ISSTRAS
Smartnews.cz: Ozvěny Kremlu v ČR, Neovlivní, 3.6.2015
OrgoNet: Ozvěny Kremlu v ČR, Neovlivní, 17.11.2015
Evropské hodnoty: OrgoNet
Svobodnenoviny.cz: Ozvěny Kremlu v ČR, Neovlivní, 10.6.2015
Evropské hodnoty: Nová Republika
Evropské hodnoty: První zprávy
Evropské hodnota: Prvopodstata
Evropské hodbnoty: Eurasia24
Evropské hodnoty: Česko aktuálně
Evropské hodnoty: E-republika
Evropské hodnoty: Pařát dnes
Evropské hodnoty: Megazine
Evropské hodnoty: Antiiluminati
Evropské hodnoty: InfoWars
Po stopách webu, který slouží jako nástroj ničení byznysové konkurence - Seznam Zprávy. www.seznamzpravy.cz Tento odkaz smeruje mimo DF.sk[online]. [cit. 2019-05-30]. Dostupné online.
CEMPER, Jan. Nový dezinformační web Zastavme zloděje: Clickbaiting a utajení administrátoři ze Slovenska. Manipulátoři [online]. 2019-05-30 [cit. 2019-05-30]. Dostupné online. (česky)
Regionální příchuť, ale pořád stejný guláš … uvařený z fake news a propagandy, Investigace.cz, 26.10.2017
Tisková zpráva – Dezinformační weby a zpravodajství v ČR. Nadační fond nezávislé žurnalistiky [online]. [cit. 2019-05-06]. Dostupné online. (česky)


7.
označiť príspevok

Osvietený muž
   14. 7. 2019, 15:46 avatar
Len muflon skopíruje dezinformačnú stránku bez akejkoľvek spätnej väzby .
Len mufko tvrdí že USA sú nejaký štat kde štátu patrí všetko a štat ide kradnuť v Afganistane nejake pomyselné niečo čo ruská fekalia vola nerastne bohatstvo


8.
označiť príspevok

Milanôčko muž
   14. 7. 2019, 15:47 avatar
Bohužiaľ, je to realita !!!!!!!!!!!!!!      


9.
označiť príspevok

ondrej61 muž
   14. 7. 2019, 16:22 avatar
Je to pravda kamzíku......


11.
označiť príspevok

Milanôčko muž
   14. 7. 2019, 16:28 avatar
Veď ja to viem, že je to pravda, kde vstúpia žuvačkári, tam ostane paseka !!!!!!!!!!!!!!


20.
označiť príspevok

hokejis muž
   14. 7. 2019, 21:39 avatar
Osvetielkovaný dezinformátor
Afganistan leží na nesmiernom nerastnom bohatstve - www.irozhlas.cz Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


10.
označiť príspevok

hokejis muž
   14. 7. 2019, 16:27 avatar
Americký trol kopčí a kopčí emerickú propagandu


12.
označiť príspevok

ondrej61 muž
   14. 7. 2019, 16:34 avatar
Mufko lapocé na fakty, ktoré si môže overiť......hnať to za ural takú zberbu


13.
označiť príspevok

hokejis muž
   14. 7. 2019, 16:41 avatar
Faktom je truľo, že americkí vojaci strážiaci jadrové zbrane užívali drogy

www.novinky.cz Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


19.
označiť príspevok

ondrej61 muž
   14. 7. 2019, 21:18 avatar
budu pykať mufko.....tešíš sa?......(ak sa to teda naozaj stalo)


21.
označiť príspevok

hokejis muž
   14. 7. 2019, 21:39 avatar
Americký trol plače
váš príspevok

Pridávať príspevky môžu iba zaregistrovaní účastníci fóra.

Som zaregistrovaný

nick: heslo:
zostať trvalo prihlásený    
Nie som zaregistrovaný

Vaša prezývka:  

Po zaregistrovaní budete automaticky presmerovaní do tejto témy.

najnovšie príspevky na celom fóre

dnes, 01:41,  ked si to zadal do google alebo do youtube nepomohlo? https://dopice.sk/nNx
dnes, 01:30,  Vážený diskutéri, kázeň Kuffu: http://www.youtube.com/watch?v=hd_YiO8NIzY
dnes, 01:30,  Dobrý deň, prosím Vás, mohol by mi niekto pomôcť nájsť pesničku, v ktorej sa spieva...
dnes, 01:24,  Pekne. http://www.youtube.com/watch?v=fSi6b7U9IhQ
dnes, 01:19,  tvoja laska Boris? ;)
dnes, 01:12,  96. zato ty si pravidelne ubytovany na psychiatrii. stary úchyl, uz z teba grcia aj Boris *39
dnes, 01:05,  Ano mučeník prezident Tiso je uz v raji.:) Tak to vie len Boh, svatoreceny nebol. Ale ako...
dnes, 00:53,  možno ty, nevedomky, otváraš iné dvere, aké nám otvoril Ježiš Kristus...?
dnes, 00:48,  11,.....Amen,....počuli sme Božie slovo. A teraz milí bratia a sestry, podajme si spolu ruky...
dnes, 00:44,  93,....tu musím s tebou súhlasiť. Teda, už je mučený Tiso v pekle? Aj keď narobil veľa...
dnes, 00:41,  3,....Súhlasím. Ale potom prečo ty otváraš iné dvere ako ja? V čom je problém?
dnes, 00:25,  Existuje len jedna pravda a preto existujú len jedny dvere k nej...:-)
dnes, 00:20,  Čo ešte viac si môžme želať ako keď anjel mierotvorca Vladimír Vladimirovica Putin...
dnes, 00:08,  nejako si stichla, stara prostitutka
dnes, 00:03,  Je zaujímavbé, že Čechom, Poliakom i Maďarom to funguje lepšie aj bez EURA. A čo...
dnes, 00:00,  Najprv rozkradli štát , pustili k veslu vexlákov a potom zaviedli EURO pre chudobu.
včera, 23:57,  Šťastlivci a možno i zlodeji ktorým sa darí, nevidia chudobu a trápenie rodín okolo seba....
včera, 23:51,  Klasické farizejské heslo.
včera, 23:50,  Mučeník Tiso? To jehovisti sa nechytaju.;)
včera, 23:50,  kto nepodvádzal? Je to síce neetické , ale robí sa to.
neprehliadnite
df.sk na Facebooku
vyhľadávanie
 
Život je ako pohár a je iba na tebe čím si ho naplníš. Aj tak si to nakoniec vypiješ sám.
Prevádzkuje df.sk | TOPlist
(108 194 bytes in 0,787 seconds)