Hoď ma hore
prihlásenie:
Registrácia  |  Zabudnuté heslo
tu sa nachádzate: hlavná stránka  rôzne  téma
kategórie:  

Boris Johnson blokuje zverejnenie správy o ruskom vplyve vo Veľkej Británii

6
reakcií
98
prečítaní
Tému 11. júla 2020, 18:20 založil Čeka.

podobné témy:



1.
označiť príspevok

Čeka muž
   11. 7. 2020, 18:20 avatar
Vzhľadom na rozpustenie dolnej snemovne pre volebnú kampaň správu zrejme dostane až nový parlament.

Predseda spravodajskej a bezpečnostnej komisie Dominic Grieve hovorí, že správu o ruskom vplyve vo Veľkej Británii tajné služby vypracovali a preverili už v marci tohto roku. Komisia správu poslala premiérovi Borisovi Johnsonovi na konečné potvrdenie 17. októbra.

Johnson sa s ňou mal vyrovnať do desiatich dní od doručenia. Až potom sa môže dostať do parlamentu. Grieve tvrdí, že premiér musí mať na nedodržanie lehoty dobré vysvetlenie. Doteraz s ním však neprišiel.

Johnson správu stále nepodpísal a vyhol sa tým jej predloženiu do parlamentu, keďže ten je oficiálne od stredy 6. novembra rozpustený kvôli začínajúcej kampani pred voľbami, ktoré budú v Británii 12. decembra. Podľa zákona musí byť parlament rozpustený 25 pracovných dní pred voľbami.

Člen spravodajskej a bezpečnostnej komisie za Johnsonovu Konzervatívnu stranu Keith Simpson nerozumie, prečo by správa nemohla byť zverejnená.

Ďalší zástupca Konzervatívnej strany v komisii Richard Benyon tvrdí, že správa by mala byť zverejnená, pretože sa okolo nej vytvárajú rôzne konšpiračné teórie.

Už dnes bývalý minister zahraničia za Johnsonovej vlády Christopher Pincher hovorí, že nie je dôvod na okamžité podpísanie správy, pretože tá musí prejsť dôkladnou kontrolou tajných služieb.

Grieve však tvrdí, že kontrolou už prešla a tajné služby nijako nenaznačili, že by zverejnenie správy mohlo narušiť ich súčasné operácie.

Podľa opozičných labouristov sa premiér snaží zakryť skutočný rozsah zasahovania Kremľa do britskej politiky a snahy Kremľa o infiltráciu do štruktúr Konzervatívnej strany.

Pripomeňme si, že Kremľom ovládaná trolia farma Internet Research Agency šírila na sociálnych sieťach pred aj počas britského referenda o zotrvaní v Európskej únii správy, ktoré nabádali voličov voliť za odchod Británie z Únie.

Vedci z univerzít v Swansea a Berkeley analyzovali 156-tisíc falošných účtov z Ruska, z ktorých za 48 hodín pred referendom prišlo 45-tisíc tvítov. Tieto príspevky mohli mať podľa vedcov aj stovky miliónov videní, pričom väčšina z nich nabádala ľudí voliť za brexit.
Súhlasí Bijoux


2.
označiť príspevok

Bijoux žena
   11. 7. 2020, 19:42 avatar
osvieteny , to je z ktorého roku článok. čo tym chcel básnik povedat??  


3.
označiť príspevok

-era- muž
   11. 7. 2020, 19:43 avatar
8. novembra 2019


5.
označiť príspevok

Bijoux žena
   11. 7. 2020, 19:48 avatar
3. - era- ešteze to nebola vobec rečnícka otázka  


7.
označiť príspevok

0svietený muž
   11. 7. 2020, 19:55 avatar
Celkom futuristicke. V Haluziciach sa pise rok 1920. ,:-))))))))))


4.
označiť príspevok

Osvietený muž
   11. 7. 2020, 19:46 avatar
To je pol roka stará správa .

www.antipropaganda.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk

Referendum vo Veľkej Británii o vystúpení z Únie sa skončilo víťazstvom brexitu. Po roku sa objavili pochybnosti, či v tom nemá prsty Rusko.

Rok a štyri mesiace po hlasovaní prišiel internetový projekt OpenDemocracy s článkami, ktoré skúmajú financovanie kampane za brexit. Desať miliónov libier do nej venoval istý Arron Banks. Táto suma je podozrivá najmä preto, že v roku 2013 sa Banks ocitol vo finančných ťažkostiach a jeho spoločnosti boli stratové. Napriek tomu už o rok dokázal na brexit prispieť takou veľkou sumou.

V prípade Spojených štátov Facebook oznámil, že počas dvoch rokov Rusko investovalo do rozvratných politických informácii na Facebooku stotisíc dolárov. Damian Collins si od svojho listu sľubuje, že rovnaké informácie firma uvoľní aj v súvislosti s Britániou.

Jedným z médií, ktoré prostredníctvom reklamy ovplyvňovali prezidentské voľby v USA, je Kremľom platená televízia RT. Aktívna je aj v Británii. Podľa bulvárnych novín The Sun traja členovia britského parlamentu dostali zaplatené za to, že v tejto propagandistickej televízii vystúpili v relácii Sam Delaney’s News Thing.


6.
označiť príspevok

Osvietený muž
   11. 7. 2020, 19:48 avatar
Tisíce účtov prepojených na Rusko nabádali voličov hlasovať krátko pred referendom za brexit.

Nedávno sme informovali, že peniaze na kampaň za vystúpenie Veľkej Británie z Európskej únie pochádzali z podozrivých zdrojov. Mnohé nasvedčuje tomu, že do Veľkej Británie mohli prísť z Ruska, ktorému by takéto oslabenie Únie určite vyhovovalo.

Neskôr postupne pribudli nové informácie o intenzívnej ruskej aktivite na Twitteri. Jej cieľom podľa nich bolo ovplyvniť hlasovanie o brexite.

Britská premiérka Theresa Mayová 13. novembra obvinila Rusko zo zneužívania štátnych médií na dezinformovanie s cieľom vyvolávať na Západe rozbroje. Takéto správanie Kremľa podľa nej ohrozuje medzinárodný poriadok, od ktorého sme všetci závislí.

O dva dni neskôr denník The Times napísal o výskume univerzít v Swansea a Berkeley. Vedci analyzovali 156-tisíc falošných účtov z Ruska, z ktorých podľa nich 48 hodín pred referendom prišlo 45-tisíc tvítov. Väčšina z nich nabádala ľudí hlasovať za brexit. Vedci odhadujú, že tieto príspevky mali stovky miliónov zhliadnutí.

Pri inej príležitosti zas šéf britskej kybernetickej bezpečnosti Ciaran Martin verejne vyhlásil, že Rusko napadlo britské médiá, telekomunikácie aj energetiku.

Minulý týždeň týždeň vyšla aj štúdia z University of Edinburgh, ktorá identifikovala 419 falošných účtov, ktoré sú spojené s petrohradskou továrňou na trollov Internet Research Agency. Tieto účty sa vydávali za rôznych vymyslených ľudí. Bol medzi nimi neexistujúci veterán vojenského námorníctva, republikán z Tennessee alebo texaský patriot. Účty z tejto štúdie o brexite tvítovali 3 468-krát. Okrem zasahovania do britskej referendovej kampane sa pokúšali šíriť aj antimoslimské nálady.
váš príspevok

Pridávať príspevky môžu iba zaregistrovaní účastníci fóra.

Som zaregistrovaný

nick: heslo:
zostať trvalo prihlásený    
Nie som zaregistrovaný

Vaša prezývka:  

Po zaregistrovaní budete automaticky presmerovaní do tejto témy.

najnovšie príspevky na celom fóre

dnes, 18:14,  To nje je prauda! Bol to utok ameriki, pisu o tom diskutujucy na...
dnes, 18:13,  A viete, kto bol majiteľom lode s nebezpečným nákladom, ktorý vybuchol v Bejrúte?!!!! Meno...
dnes, 17:58,  Prečo sa pýtaš na tieto otázky, ak si zjavne presvedčený, že niet Boha? Nie je to tak, že...
dnes, 17:56,  Počul si niekedy radu: Nekŕmte trolov? *05
dnes, 17:48,  Najskôr sa skúša argumentovať . Ak niet argumentov treba utekať .
dnes, 16:46,  Počul si niekedy radu: Nekŕmte trolov? ;)
dnes, 16:31,  Presne elfe si trol a užitočný idiot
dnes, 16:31,  Edo s tou tvojou Amerikou to ide dobre z kopca :)
dnes, 16:31,  Troll a užitoční idiot
dnes, 16:30,  Len opakuj elfí trole
dnes, 16:30,  Banderovci vraždia obyvateľov Donbasu
dnes, 16:26,  to je ono papúšku vyopakuj se nám
dnes, 16:25,  Okupanti a vrahovia
dnes, 16:24,  Ukrajinci bojuju na Ukrajine proti Ukrajincom za celistovosť Ukrajiny hlasi radio Jerevan
dnes, 16:24,  vtipne videa sputnika necham na teba anglický Haag a švedske Oslo
dnes, 16:23,  Koľko obyvateľov Donbasu zavraždili banderovci ?
dnes, 16:20,  Ruskými okupanty zavraždění ukrajinští vojáci za červenec2020 Zleva: Oleh Shylo, Taras...
dnes, 16:19,  Tomuto sa povie neargumentacia elfieho trola :)
dnes, 16:18,  Pozri si krásy Hollywoodu :) https://www.youtube.com/watch?v=GHo_K3vYiP4
dnes, 16:18,  Tomuto sa povie argumentacia diskutera najnovšie príspevky od tohto účastníka Edo...
neprehliadnite
df.sk na Facebooku
vyhľadávanie
 
Neexistuje cesta ku šťastiu, pretože šťastie je cesta.
Prevádzkuje df.sk | TOPlist
(64 326 bytes in 0,366 seconds)