Stále nie je celkom jasné, čo sa stalo s letom MH 370 z Kuala Lumpur do Pekingu dňa 8. marca 2014, ktorý bez stopy po 40 minútach letu prestal komunikovať s letiskami a potom zmizol z radarov.
V nasledujúcom texte je poskytnutý veľmi stručný obsah toho, čo sa hovorí v hodinovej prednáške
Španiela Sebastiána d´Arbó. Neviem posúdiť dôveryhodnosť tohto človeka, ale v každom prípade
sa jedná o dostatočne inteligentného človeka na to, aby si uvedomil, že tieto tvrdenia mu môžu veľmi znepríjemniť život bez ohľadu na to, či je to pravda, alebo nie.
Nekomentujem to nijako; záleží na každom, ako sa postaví k argumentom poskytovaným vo videu :
odkaz
Vo februári 2014 komando Talibanu napadlo v Afganistane vojenský americký konvoj a zabilo dvoch amerických veliteľov, ktorí transportovali zariadenia na ovládanie dronov. Talibanci sa snažili potom predať ukoristené debny Rusom a Číňanom. Rusi to odmietli, ale Číňania prejavili o tieto zariadenia záujem.
Pre transport naplánovali využiť civilný let boeingu MH 370 Malajzia – Peking, ale izraelský MOSAD a americká CIA zistili, že sa plánuje takýto prevoz zariadení strategického významu do Číny. Dňa 8. marca 2014 v lietadle cestovalo 227 pasažierov a 12 členov posádky. Kapitán Zaharia Ahmad Shah bol jeden z agentov CIA a MOSADU na palube lietadla a bol špecialista na FTS, čo je systém, ktorý umožňuje, aby určité lietadlo mohlo byť riadené na diaľku z iného lietadla.
V súčasnosti všetky boeingy sú prerobené tak, že je ich možné ovládať na diaľku zo zeme alebo z iného lietadla. Táto zmena sa udiala po udalostiach 11. septembra 2001 v New Yorku. Teda, v prípade únosu lietadla, už únosca nemôže riadiť lietadlo podľa svojej vôle.
Po 40 minútach po štarte letu MH 370 z Kuala Lumpuru, kapitán Zaharia prerušil všetky spojenia a pravdepodobne umožnil, aby nad letom MH 370 prevzalo kontrolu lietadlo Spojených štátov amerických AWACS letiace v blízkosti. Zmenili kurz letu smerom na západ namiesto na sever a zmenili aj výšku letu, aby ich radary nezachytili.
Cestujúcich nechali zahynúť vytvorením nedostatočného tlaku vzduchu v priestore boeingu.
Lietadlo MH 370, takýmto spôsobom ovládané, pristálo krátko na ostrovoch Maledívy, kde natankovalo palivo a pokračovalo smerom na juh na ostrov Diego García. Tam na vojenskej základni z lietadla vyložili 6 debien strategického významu.
Lietadlo letu MH 370 po tejto akcii znova vzlietlo ovládané diaľkove a po nejakej dobe strmhlavým letom smerom nadol skončilo spolu s pasažiermi v najväčších hĺbkach Indického oceánu.......