1
|
"Ego učitele nikdy nepřizná, že ho žák něčemu naučil. Pouze ten, který to připustí, pochopil jednu z největších pravd a začne růst na rozdíl od toho, kterému vyschla moudrost ve stejný čas, jako inkoust razítka na jeho diplomu. Následující dobu zvládnou nejlépe ti, co pochopili princip propojení.
Nejsou učitelé a nejsou žáci".....
Jiří Woodman
|
|
|
2
|
|
1. 17.11.2012, 21:59
"Ego učitele nikdy nepřizná, že ho žák něčemu naučil. Pouze ten, který to připustí, pochopil jednu z největších pravd a začne růst na rozdíl od toho, kterému vyschla moudrost ve stejný čas, jako inkoust razítka na jeho diplomu. Následující dobu zvládnou nejlépe ti, co pochopili princip propojení.
Nejsou učitelé a nejsou žáci".....
Jiří Woodman
▲
18.11.2012, 11:31
|
A co vlastne je ked deti sa rodia mudrejsie nez rodicia?
|
|
|
3
|
|
2. Ranexill 18.11.2012, 11:31
A co vlastne je ked deti sa rodia mudrejsie nez rodicia?
▲
18.11.2012, 12:28
|
2.
tak to je velke stastie
|
|
|
4
|
|
2. Ranexill 18.11.2012, 11:31
A co vlastne je ked deti sa rodia mudrejsie nez rodicia?
▲
18.11.2012, 13:38
|
aj genialne deti potrebuju vstepovat hodnoty
|
|
|
10
|
|
2. Ranexill 18.11.2012, 11:31
A co vlastne je ked deti sa rodia mudrejsie nez rodicia?
▲
18.11.2012, 21:13
|
je velkou chybou ak cloveka onalepkujes..mudrostou ta moze obohatit aj trhan z ulice, ktory ti po cely cas mohol rozpravat len same nezmysly..a i clovek ktory vacsinou ropzrava mudro sa moze potknut...nic nie je samozrejme, ani to kto je kto.
|
|
|
11
|
|
10. 18.11.2012, 21:13
je velkou chybou ak cloveka onalepkujes..mudrostou ta moze obohatit aj trhan z ulice, ktory ti po cely cas mohol rozpravat len same nezmysly..a i clovek ktory vacsinou ropzrava mudro sa moze potknut...nic nie je samozrejme, ani to kto je kto.
▲
18.11.2012, 21:17
|
winry ved prave,ak ma iny clovek niecim obahil,tak ma naucil aj nieco nove,teda bol mojim ucitelom,toto je to comu v tom citate nerozumiem v suvislosti s tym,co sa pise vyssie.
|
|
|
12
|
|
11. piskotka 18.11.2012, 21:17
winry ved prave,ak ma iny clovek niecim obahil,tak ma naucil aj nieco nove,teda bol mojim ucitelom,toto je to comu v tom citate nerozumiem v suvislosti s tym,co sa pise vyssie.
▲
18.11.2012, 21:19
|
|
13
|
|
11. piskotka 18.11.2012, 21:17
winry ved prave,ak ma iny clovek niecim obahil,tak ma naucil aj nieco nove,teda bol mojim ucitelom,toto je to comu v tom citate nerozumiem v suvislosti s tym,co sa pise vyssie.
▲
18.11.2012, 21:25
|
skladanie puzzle..
piskotka citat vnimam asi tak..ak si niekto o sebe mysli, ze je len ucitelom a ziak si o sebe mysli ze je len ziakom, tak nastva akasi nerovnovaha...no my si proste odovzdvame svoje poznatky navzajom, vymiename si ich..davame sa..proste nikto nie je ani jedno..ak to budem niekedy vediet vysvetlit lepsie, tak to napisem, dnes to este nedokazem vyjadrit to co citim..
|
|
|
14
|
|
13. 18.11.2012, 21:25
skladanie puzzle..
piskotka citat vnimam asi tak..ak si niekto o sebe mysli, ze je len ucitelom a ziak si o sebe mysli ze je len ziakom, tak nastva akasi nerovnovaha...no my si proste odovzdvame svoje poznatky navzajom, vymiename si ich..davame sa..proste nikto nie je ani jedno..ak to budem niekedy vediet vysvetlit lepsie, tak to napisem, dnes to este nedokazem vyjadrit to co citim..
▲
18.11.2012, 21:53
|
winry,aha takto si to myslela,tak ja skusim ako to vnimam ja🙂ja si myslim,ze tu nejde o pomenovanie,tu ide o nejaku skutocnost,kedy ti ludovo povedane padne sanka a ty sa proti tomu druhemu citis strasne malicky,lebo ti ukaze nieco,na co si nedokazal prist ty sam,no a moze to platit aj naopak,ze iny clovek moze vnimat takto nas,ale nie pre samotne slovo ucitel,ziak,ale pre otvorenie dvierok,ktore boli zatvorene.pre pochopenie suvislosti,ktore boli skryte.
|
|
|
15
|
|
14. piskotka 18.11.2012, 21:53
winry,aha takto si to myslela,tak ja skusim ako to vnimam ja🙂ja si myslim,ze tu nejde o pomenovanie,tu ide o nejaku skutocnost,kedy ti ludovo povedane padne sanka a ty sa proti tomu druhemu citis strasne malicky,lebo ti ukaze nieco,na co si nedokazal prist ty sam,no a moze to platit aj naopak,ze iny clovek moze vnimat takto nas,ale nie pre samotne slovo ucitel,ziak,ale pre otvorenie dvierok,ktore boli zatvorene.pre pochopenie suvislosti,ktore boli skryte.
▲
18.11.2012, 22:03
|
a kedy stretnem niekoho z koho mi padne sanka?
prepac.., som drza..asi nikomu nepripisujem nieco extra vynimocnejsie ako u niekoho ineho a ani nikoho nevnimam ako cloveka bez ktoreho si v zivote neporadim..ja nikoho nepotrebujem, uz som vam to pisala viac krat, ze?
|
|
|
16
|
|
15. 18.11.2012, 22:03
a kedy stretnem niekoho z koho mi padne sanka?
prepac.., som drza..asi nikomu nepripisujem nieco extra vynimocnejsie ako u niekoho ineho a ani nikoho nevnimam ako cloveka bez ktoreho si v zivote neporadim..ja nikoho nepotrebujem, uz som vam to pisala viac krat, ze?
▲
18.11.2012, 22:09
|
mne uz padla nejeden krat🙂preco drza,kazdy predsa vnimame inak,to co nas postretne a kazdy pripisujeme dolezitost niecomu inemu🙂no jo to nepotrebovanie nejdem komentovat,dla mna to je len stavanie si ochranneho muru,ale mozem sa samozrejme mylit,to sa mi tiez stava
|
|
|
18
|
|
16. piskotka 18.11.2012, 22:09
mne uz padla nejeden krat🙂preco drza,kazdy predsa vnimame inak,to co nas postretne a kazdy pripisujeme dolezitost niecomu inemu🙂no jo to nepotrebovanie nejdem komentovat,dla mna to je len stavanie si ochranneho muru,ale mozem sa samozrejme mylit,to sa mi tiez stava
▲
18.11.2012, 22:16
|
z cloveka este nie..alebo klamem, lebo to co sa mi stalo pred par rokmi nechapem, ale na tom nezalezi, to sa vstrebe, na iluziach predsa nezalezi, drzim sa nadalej svojho hesla..v jednote je sila 🙂)
nestavam si mury, mam tam aj okna
|
|
|
19
|
|
18. 18.11.2012, 22:16
z cloveka este nie..alebo klamem, lebo to co sa mi stalo pred par rokmi nechapem, ale na tom nezalezi, to sa vstrebe, na iluziach predsa nezalezi, drzim sa nadalej svojho hesla..v jednote je sila 🙂)
nestavam si mury, mam tam aj okna
▲
18.11.2012, 22:22
|
winry inokedy rozoberieme,ja idem spat,sak pracovny tyzden vola🙂dobru noc vsetkym🙂
|
|
|
8
|
|
1. 17.11.2012, 21:59
"Ego učitele nikdy nepřizná, že ho žák něčemu naučil. Pouze ten, který to připustí, pochopil jednu z největších pravd a začne růst na rozdíl od toho, kterému vyschla moudrost ve stejný čas, jako inkoust razítka na jeho diplomu. Následující dobu zvládnou nejlépe ti, co pochopili princip propojení.
Nejsou učitelé a nejsou žáci".....
Jiří Woodman
▲
18.11.2012, 17:16
|
ak je to myslene v duchu,ze vsetci sme vlastne jedno,da sa s tym suhlasit,sme jeden celok,ale ten celok tvoria malike casti a to sme my vsetci. kazdy jeden clovek moze inemu cloveku ponuknut nieco ine,je to vzajomna väzba ucenia sa a odovzdavania seba jedneho druhemu,ucime sa denne od inych ludi a stale pridu situacie kedy stretnes cloveka,ktory ti je ucitelom.ale v konecnom dosledku sa to neucime len pre seba,ale pre celu spolocenstvo ludi,aby sme sa nielen jednodlivo,ale ako celok vyvijali k lepsiemu.
|
|
|
6
|
|
5. 18.11.2012, 13:43
inak, a co kristus? ;D
▲
18.11.2012, 14:07
|
čo vieme o jeho detstve, jeho učiteľoch. Ako sa prejavovala jeho "genialita" domácom prostredí. Vedeli Jozef a Mária koho vychovávajú?
|
|
|
7
|
|
6. 18.11.2012, 14:07
čo vieme o jeho detstve, jeho učiteľoch. Ako sa prejavovala jeho "genialita" domácom prostredí. Vedeli Jozef a Mária koho vychovávajú?
▲
18.11.2012, 14:15
|
myslim ze v utlom veku bol ako ktorekolvek ine dieta. kristus bol predovsetkym mystik, duchovne vyspely jedinec
|
|
|
9
|
|
5. 18.11.2012, 13:43
inak, a co kristus? ;D
▲
18.11.2012, 20:42
|
asi nejaky titul, dosiahnutie istej duchovnej urovne..moze sa tak udiat kedykolvek, staci rozsvietit.
|
|
|
|