hoď ma hore
Milí diskutujúci. Pri diskutovaní prosím: 1. nepridávaj témy pozostávajúce len z odkazov alebo jednoslovné témy / 2. nepridávaj uražlivé alebo vulgárne komentáre. Ak tieto pravidlá nedodržíš, tvoja téma pravdepodobne skončí v koši. Príjemné diskutovanie :)
none
ak chceš diskutovať, musíš sa registrovať. registrácia

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  počítače  /  téma

Notebook a pôvodný stav

príspevkov
13
zobrazení
0
tému vytvoril(a) 1.12.2013 20:31
posledná zmena 2.12.2013 15:04
1
01.12.2013, 20:31
Ako vrátim Notebook do pôvodného stavu keďže nastala chyba pri predaji a dali mi iný ako mali.Windows 8 sa už sám nainštaloval pri prvom spustení.Vďaka
none
2

1. 01.12.2013, 20:31

Ako vrátim Notebook do pôvodného stavu keďže nastala chyba pri predaji a dali mi iný ako mali.Windows 8 sa už sám nainštaloval pri prvom spustení.Vďaka

01.12.2013, 20:37
najprv si over či ti ho vymenia(neviem či nie iba do 7 dní)...
ja som v Nayke menil po 3 dňoch ...musel som ho uviesť do pôvodného stavu, čiže spustiť obnovu systému z recovery disku a prerušiť inštaláciu (vypol som ho)v tom mieste kde bola pri predaji/kúpe...samozrejme zabaliť originál so všetkým príslušenstvom
none
3
01.12.2013, 20:40
No ja ho mám od piatku takže ok.Za ďalšie na faktúre bola vyššia suma ako na tom notebooku ktorý mi dali.Len ja to neviem spraviť to recovery disk.Pri prihlásení tam mám heslo a meno.Za ďaľśie nechcem to domrviť.
none
4

3. 01.12.2013, 20:40

No ja ho mám od piatku takže ok.Za ďalšie na faktúre bola vyššia suma ako na tom notebooku ktorý mi dali.Len ja to neviem spraviť to recovery disk.Pri prihlásení tam mám heslo a meno.Za ďaľśie nechcem to domrviť.

01.12.2013, 20:49
to si si prečo neskontroloval cenu?Aku značku NB máš?
Pozri si návod - obnova systému z pevného disku
na mojej toshibe je to tak že vypnem nb, stlačím F8 a držím stlačené a zapnemPC , potom idem podľa návodu čo sa zobrazuje
none
5
01.12.2013, 21:07
HP Pavilion 15-n055sc 15.6" A6-5200 Tento vlastne.Tak cena bola na faktúre a oni vydali zlý notebook tak to bola ich chyba.Ja som tam ani nebol reálne len člen rodiny.Ja som to zistil až po 2 dňoch že procesor ramka a iné sa nezhoduje.A stane sa niečo keď to neurobím ten recovery?Nech si to urobia oni.Vymažem len tých pár vecí čo som si nainštaloval.
none
7

5. 01.12.2013, 21:07

HP Pavilion 15-n055sc 15.6" A6-5200 Tento vlastne.Tak cena bola na faktúre a oni vydali zlý notebook tak to bola ich chyba.Ja som tam ani nebol reálne len člen rodiny.Ja som to zistil až po 2 dňoch že procesor ramka a iné sa nezhoduje.A stane sa niečo keď to neurobím ten recovery?Nech si to urobia oni.Vymažem len tých pár vecí čo som si nainštaloval.

01.12.2013, 21:18
a ktorý ti mali vydať? mne známy zo servisu radil nech neberiem s AMD procesorom...jedine Intel
skús možno to urobia oni(mne vtedy nechceli
none
6
01.12.2013, 21:16
Ešte v D mám recovery disk.Len sa to trošku bojím stlačiť že čo to spraví.
none
8

6. 01.12.2013, 21:16

Ešte v D mám recovery disk.Len sa to trošku bojím stlačiť že čo to spraví.

01.12.2013, 21:23
pozrel si si návod v PC? ja neviem ako je to u HP ani win8 nemam a nepoznam
none
9
01.12.2013, 21:30
Nepozrel a kašlem na to nech si to urobia.
none
12
02.12.2013, 15:04
Môže človek reklamovať chybu alebo ake mám právo?Ak by mi to nechceli vymeniť???
none
13
02.12.2013, 15:04
Môže človek reklamovať chybu alebo ake mám právo?Ak by mi to nechceli vymeniť???
none

najnovšie príspevky :

prevádzkuje diskusneforum.sk kontaktuj správcu diskusného fóra vytvoril dzI/O 2023 - 2024 veľkosť : 99 155 B vygenerované za : 0.096 s unikátne zobrazenia tém : 36 184 unikátne zobrazenia blogov : 538 táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...

možnosti

hlavná stránka nastavenia blogy todo

online účastníci :

hľadanie :

blog dňa :

odkaz Možno si myslíš, že programovanie je náročná činnosť a vyžaduje si nejaké špeciálne zručnosti... Ale nie je to celkom tak... Snáď každý z nás denno-denne programuje a ani si to neuvedomuje... Chceš ...

citát dňa :

Keď vás práca začína naozaj baviť, znamená to, že ju pravdepodobne robíte zle.