hoď ma hore
Milí diskutujúci. Pri diskutovaní prosím: 1. nepridávaj témy pozostávajúce len z odkazov alebo jednoslovné témy / 2. nepridávaj uražlivé alebo vulgárne komentáre. Ak tieto pravidlá nedodržíš, tvoja téma pravdepodobne skončí v koši. Príjemné diskutovanie :)
none
ak chceš diskutovať, musíš sa registrovať. registrácia

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  náboženstvo  /  téma

Nemôžem nebyť katolík

príspevkov
22
zobrazení
0
tému vytvoril(a) 17.3.2021 22:08 Klein
posledná zmena 19.3.2021 02:03
1
17.03.2021, 22:08
Prehodnotil som svoje názory po dôkladnom rozjímaní a modlitbe a skrátka v protestantizme nenachádzam pokoj v duši. Môj zmätok iba narastal každým dňom a neustále som cítil veľký smútok a pocit, že nerobím dobre, že toto nie je cesta k Bohu... Majte ma za blázna ale tento príbeh mi v mnohom otvoril oči a ja som mu uveril.


Bruno Cornachiola, 34 ročný muž po druhej svetovej vojne sa na základe učenia nemeckého pastora zriekol katolíckej viery a stal sa protestantom. Ten ho presvedčil že pápežstvo je zdrojom všetkého zla a že viera v nepoškvrnené počatie Márie je obrovským rúhaním. Neskôr prestúpil k cirkvi adventistov siedmeho dňa. Zahorel nesmiernou nenávisťou vočo katolíckej cirkvi. Kade chodil, len neustále zosmiešňoval úctu k Márií a vo svojom hneve sa rozhodol spáchať atentát na pápeža.

V sobotu po veľkonočnej nedeli 12. apríla vzal Bruno svoje tri deti na výlet k Tre Fontane, neďaleko Ríma, na miesto kde bol popravený apoštol Pavol. Bruno si sadol na trávu a pripravoval si reč, v ktorej chcel zosmiešniť Nepoškvrnené počatie Panny Márie. Z myšlienok ho vyrušila jeho dcérka, ktorá ho prišla požiadať, aby jej pomohol nájsť stratenú loptu, ktorá sa deťom zakotúľala do blízkej jaskyne. Keď sa približoval, videl, že najmladšie dieťa kľačí pri vchode do jaskyne. Pritom stále opakovalo: "Prekrásna pani, prekrásna pani..."
Bruno sa zahľadel do jaskyne, ale nevidel nič. Chcel odísť, ale spozoroval, že aj ďaľšie dve deti kľačia a ich oči sú tiež obrátené na nejaký objekt v jaskyni. Zachvátil ho strach. Rýchlo chopil deti a začal ich ťahať von z jaskyne. Zistil však, že nemôže nimi ani pohnúť. A vtedy zacítil prenikavú vôňu kvetov a uvidel mladú ženu oblečenú v dlhom bielom obleku s ružovým pásom. Jej čiernovlasú hlavu pokrýval zelený plášť, ktorý padal dolu až na jej bosé nohy. V ruke mala knihu tmavošedej farby, ktorú držala blízko k srdcu. Kniha bola posledná kniha Biblie, kniha zjavenia sv. Jána.
Prihovorila sa Brunovi: "Prichádzam od Najsvätejšej Trojice. Som dcéra Otca, matka Syna, nevesta a Chrám ducha Svätého. Som Panna Apokalypsy. Ty ma však prenasleduješ! Už toho bolo dosť! Vráť sa späť do svätého stáda, do nebeského dvora tu na zemi. Od záhuby ťa zachránila novéna deviatich prvých piatkov, ktorú si si vykonal skôr, než si upadol do svojich bludov. Musíš byť ako kvety, ktoré tu nazbierala tvoja dcéra Isola. Tie neprotestujú, nerebelujú, ale sú tiché a pokojné. Zakaždým, keď stretneš kňaza, prihovor sa mu týmito slovami: Otče, ja sa musím s vami rozprávať. Ak ti odpovie: Ave Maria! Syn môj, čo chceš? To bude ten vyvolený, ktorého som ti určila. Povedz mu všetko, čo ti srdce diktuje a poslúchal ho. On ťa potom usmerní, aby si sa dosal k Svätému OtcoviZakaždým, keď stretneš kňaza, v kostole alebo na ulici, prihovor sa mu týmito slovami: Otče, ja sa musím s vami rozprávať. Ak ti odpovie: Ave Maria! Syn môj, čo chceš? To bude ten vyvolený, ktorého som ti určila. Povedz mu všetko, čo ti srdce diktuje a poslúchal ho. On ťa potom usmení, aby si sa dosal k Svätému Otcovi." Svätá Panna hovorila len k Brunovi a medziiným mu zverila tajomstvá, ktoré mal odovzdať Svätému Otcovi. Po týchto slovách sa táto vznešená postava otočila a pomaly sa od neho vzďaľovala smerom k Svätopeterskej bazilike.

Všetko sa udialo tak ako mu bolo povedané, skutočne našiel kňaza, ktorý ho priviedol k pápežovi.
Obrátenie Bruna Cornacchiolu, ktorý sa z nepriateľa Cirkvi stal jej horlivým bojovníkom, bolo prvým zázrakom tohto zjavenia. Bruno mal aj neskôr viaceré videnia. Dňa 9. decembra 1949 sa stretol s pápežom Piom XII. vo Vatikáne. Pri tejto príležitosti mu odovzdal posolstvo, ktoré mu preňho zverila Panna Mária. Vyznal sa mu, že mal v úmysle ho zabiť dýkou. Na to mu Svätý Otec povedal: "Keby si ma bol zabil, daroval by si Cirkvi ďalšieho mučeníka".

Medzi niektoré z jeho videní bolo:
Pastieri stáda si neplnia svoje povinnosti. Príliš veľa zo sveta vstúpilo do ich duší. Spôsobia škandály stádu a vyvedú ho z pravej cesty. Cirkev bude postavená pred nebezpečnú križovatku a zachvátia ju falošné ideológie a teológie. Satan vstúpi do najvyšších miest v Cirkvi. Pokušenia budú strašné; svet sa bude nachádzať v takom zmätku, že ešte aj vyvolení budú pochybovať! Matka Božia ma zaviedla na Benátske námestie v Ríme. Námestie bolo plné ľudí, ktorí kričali: "Popraviť, popraviť!" Matka Božia mi vysvetlila, že tu práve prebieha revolúcia. Potom sa zo zástupu ozval výkrik: "Poďme všetci na Peterské námestie!" Odobrali sme sa tam a videli sme tam stáť pápeža i kardinálov a iných hodnostárov. Všetci plakali. Opakovane volali: "Zmiluj sa nad nami, zmiluj sa nad nami!" Povedala mi, že vzhľadom na to, čo sa deje vo svete, Cirkev bude veľmi trpieť a že ľudstvo ide v ústrety vojnám a veľkým nebezpečenstvám.

Cirkev sa skutočne nachádza v strašnom zmätku. Pápež nekáže evanjelium a hlása herézy. Biskupi bojujú proti biskupom, veriaci sú zmätení z toľkých protichodných učení. Ale ja som sa pevne rozohodol zostať verný cirkvi. Modliť sa za ňu a vytrvať v stáročnom učení svätých prv ako sa do neho dostalo učenie modernizmu a ekumenizmu...
Zmenil som názor na obrazy a sochy a verím, že nejde o modlárstvo, lebo nezobrazuje neviditeľného Boha, ktorého nemožno zobraziť, ani pohanských bohov ale realitu, ktorá sa zjavila vtelením Krista, keď sa neviditeľný Boh stal hmotou.
Aj v evanjelických či presbyteriánskych chrámoch sú obrazy a sochy a to sú cirkvi protestantizmu.
Skrátka protestantizmus vo svojej strašnej nejednote a najrozmanitejších protichodných názoroch a učeniach nemôže byť dielom Krista. Ja hľadám pravdu a nič viac než pravdu! A ak celý kresťanský svet sa pred reformáciou dohodol, že eucharistia je skutočná prítomnosť Krista, že úcta k Preblahoslavenej Panne Márií je vôľa Božia, že apoštolská postupnosť je znakom pravej Cirkvi atď. verím tomu aj ja.
👍: RKCRKC
none
2
17.03.2021, 22:12
Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
none
3
17.03.2021, 22:13
Katolíkom sa dá nebyť, ale keď si beloch, nedá sa ním nebyť. .. Či? ..
none
4
17.03.2021, 22:16
Povedzme si to narovinu ! RKC ma svoje problemy a este len budu narastat, lebo diabol silnie a svatu cirkev katolicku nenavidi, preto bude utocit z celych svojich sil !!!
No na druhej strane...nic nie je stabilnejsie a zmysluplnejsie ako RKC !

p.s. zakladatel sekty slovo zivota sa naspat vratil ku katolikom
none
20

4. RKCRKC 17.03.2021, 22:16

Povedzme si to narovinu ! RKC ma svoje problemy a este len budu narastat, lebo diabol silnie a svatu cirkev katolicku nenavidi, preto bude utocit z celych svojich sil !!!
No na druhej strane...nic nie je stabilnejsie a zmysluplnejsie ako RKC !

p.s. zakladatel sekty slovo zivota sa naspat vratil ku katolikom

19.03.2021, 01:58
4, Nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Niečo o tej "opore a stĺpe" ..... odkaz
none
11
17.03.2021, 23:22
Katolícka cirkev je obilné pole, do ktorého pán zasial čisté zrno. Ale keď vzišllo, vzišiel aj kúkol. Asluvia sa ho pýtali, ako je možné, že vzišiel aj kúkol, veď my sme zasiali iba čisté zrno. Pán povedal, v noci prišiel nepriateľ a zasial kúkol, Pane, máme očistiť pole od kúkola, pýtali sa sluhovia, Nie, povedal pán. lebo by ste zašliapali aj obilie. Necháme rásť oboje a v žatve znova preberieme obilie a obilie pôjde do sýpky a kúkol do ohňa.
Len ťažko sa učíme rozlišovať dobrých a zlých. Ale na tomto podobenstve vidíme, že dobrý pán vynaložil námahu a peniaze,aby rozmnožil obilie pre mnohých a zlý, nevydal takmer žiadnu námahu, ale urobil zlé. aby sa urodilo menej a horšie
Tak je to aj dnes medzi nami. zlí ľudia nedokážu urobiť niečo dobré na prospech iných, lebo to nevedia a nechcú, ale zničiť je ľahšie ako postaviť, ale zlí dokonca sa snažia získať na svoju stranu váhavých a nikdy nepoužívajú na to svoje peniaze, naopak zoberú dobrým a platia zlých, aby im škodili, aby bola nenávisť medzi dobrým a zlým.
Dobrý politik radšej dá, ako zoberie a zlý ho nechápe a má ho za idiota, že mal možnosť si vziať a si nezobral. Lebo zlý berie aj tam, kde sa nedá a platí klamlivé púropagandy, aby klamal, spredu sa usmieva a akožr dáva, ale vzadu vytiahne človeku z peňaženky mnohokrát viac, ako dal. Ale ľudia to nechcú vidieť, lebo majú radšej milosrdnú lož a vedia, že si chovajú hadov na prsiach a zťažujú život dobrým, lebo robia a baví ich to, predkladať lepšie riešenia a zlepšovať život a tvoriť a stavať. A totozlí nedokážu, preto im neostáva nič iné, ako ničiť všetko, čo dobré sa postavilo. Zlí vedia iba hľadač špínu na dobrých, miesto toho, že by pomohli. Majú plné ústa, čo vštko urobili, ale nie je po nich vidno nič.
Zlí zanechá po sebe spúšť a keď príde dobrý a chce napraviť, ešte nemajú hanby a tú spúšť vyčítajú dobrému. Počkajú, kým dobrý niečo vybuduje a znova ho zašpinia, aby bez hanby zobrali, čo dobrý vykonal. Lebo súlenivý a sprostí a taký, ak chce žiť, môže sa živiť iba nečestne a pomocou násilia.
A tak tu rastú spolu vedľa seba dobrí a zlí až pokial nepríde čas adobrí pôjdu do odpočinku a zlí do trestu aj s tými, čo im verili zlo a podielali sa na ich vine.
A aj v cikvi je tak, veď sa pozrite, cez akú špinu sa musí človek predrieť, aby sa dostal k dobrým a k ježišovi.
Toto skúšajte a študujte a rozdelujte ľudí medzi dobrých a zlých. Je to až také zložité ?????
Aj v cirkvi, ak nie je omša s pozdvihovaním, spopveď a modlitba ruženca, tak ma to nezaujíma, lebo na tom žije moja cirkev,to je vylepšenie môjho života, ktoré nikde inde nezískam.
Lenže o tomto netreba diskutovať, to treba najprv zažiť.
Ale najprv sa treba pokoriť a skloniť hlavu pred bohom, do hlavy, ktorá má tvrdú šiju z namyslenosti a nadutosti sa nič dobré nemôže dostať. a ťažko je dúfať, že sa to predsa len stane.
none
18

11. elemír 17.03.2021, 23:22

Katolícka cirkev je obilné pole, do ktorého pán zasial čisté zrno. Ale keď vzišllo, vzišiel aj kúkol. Asluvia sa ho pýtali, ako je možné, že vzišiel aj kúkol, veď my sme zasiali iba čisté zrno. Pán povedal, v noci prišiel nepriateľ a zasial kúkol, Pane, máme očistiť pole od kúkola, pýtali sa sluhovia, Nie, povedal pán. lebo by ste zašliapali aj obilie. Necháme rásť oboje a v žatve znova preberieme obilie a obilie pôjde do sýpky a kúkol do ohňa.
Len ťažko sa učíme rozlišovať dobrých a zlých....

18.03.2021, 14:34
Elemir.... RKC nie je obilné pole, ale kúkolové
Najlepšie to uvidíš na vašom "prijímaní", keď príde 10 pojedacov o plátok a 100 sa nich pozerá.
Podľa vašej náuky je tam 10 božích detí a 100 detí pekla
none
19
19.03.2021, 00:17
stefan 31

zoberme si to asi takto: nielen veriacich, ale aj ateistov, alebo veriacich niečo iné, ako evanjelium môžeme tiež rozdeliť do určitých skupín. Totálny ateista nemá s vierou v boha žiaden problém, pretože je beton ateista a žije si svoj život bez toho, aby míňal svoj čas uvažovaním o živote po živote a podobné veci o existencii života, ja som si takéhoto nazval beton ateista.V druhej a ďaľších skupinách sú ľudia, ktorí sa robia, že ich to nezaujíma, dávajú najavo svoju nenávisť, dehonestujú všetko, čo je pre niektorých sväté. lebo sú pochybovači, lebo každý z nich má predsa len v sebe takého malého červíčka, čo ak predsa len. Čo ak predsa len je na tom niečo pravdy. Týmto já oddelujem týchto ľudí od beton ateistov.

Ja som uvidel za zvláštnych okolností na cirkvi veľa chýb a zločinov a uvidel som aj dobré veci, pre ktoré sa oplatí praktizovať vieru nie ani tak pre posmrtný život, ale pre život už tu na zemi. Teda vybudoval som si v sebe vieru, ktorú využívam vo svojom bežnom živote, napriek tomu, že v tej viere sú zlé, ale aj dobré veci. Ale to je aj v bežnom živote, že žijeme s dobrými, ale aj so zlými ľuďmi. A práve , to je jedna z výhod, že lepšie dokážem rozlíšiť dobré, od zlého, viem ako sa dá zlemu vo velkej miere predchádzať a teda ten deň, keď sa modlím, je lepší, ako keď nestíham, alebo som aj lenivy sa venovať tej modlitbe a rozdiel je v tom, že čokolvek začnem robiť, tak sa mi robota darí, alebo nie, podľa toho, aký mám deň. Samozrejme, že sú aj ľudia, ktorí nič nerobia sedia doma a tým je to jedno ? Pre mňa nie, lebo nudy je najväčší mučitel. Boli časy, keď som si dal doma pivko, sadol k televízoru a bol by som hnal každého, kto by mi toto pohodlie chcel skaziť. Videl som v tom obrovskú slobodu ešte aj od viery, že nemusím chodiť do kostola a nemusím sa modliť.
Ale predsa len prišla v živote ťažká chváľa, keď som dokonca rozmýšľal o samovražde, ale keď som znova čakal prežiť znova to svinstvo, tak som šiel okolo kostola, bolo otvorené, sadol som si do kúta a zistil som, že sa neviem modliť, sedel som tam a jedine som svojimi myšlienkami prosil o pomoc. Zrazu sa stalo niečo nečakané a zlo nepršlo. Potom som už išiel z extremu do extremu a začal horlivo zháňať veci , vlastne som si zohnal modlitebnú knižku a kúpil som som si bibliu, začal som sa tomu venovať a postupne som si znova sadol a preštudoval cirkvi na internete a nakoniec mi z toho predsa len vyšla katolícka. Zrazu som zistil,že menej pijem, fajčím a keď som k tomu pridal aj svoju snahu, prestal som s alkoholom a cigaretami úplne.
Leže čo sa potom so mnou dialo, to som zostal doslova šokovaný. Prestal ma baviť televízor a pred očami sa mi objavil obrovský priestor niečo robiť, tak som začal chodiť po horách,sám a dlhé túry, potom som si zohnal záhradku a tam so sa vybúril s krompáčom a lopatou. Ańo, keby mi bol niekto povedal, zahoď krompáč a lopatu a sadni si pri pivko a k televízoru, čo by dnes urobilo 98% ľudí, ja som v tom uvidel svoju slobodu. Nechcem tu teraz nikoho strašiť, nedajte sa na vieru, lebo vás to privedie k lopate a krompáču, ale tento krompáč a lopata mi ukázali iný typ života, života neporovnateľne inteligentnejšieho, lepšieho. To sa nedá opísať. Napríklad z firmy mse sa prihlásili na jazykovú školu asi 3 ale na konci roka som už bol sám a chodil som tam 5 rokov večerne a kolkí mi toto závideli, keď som ešte za socializmu robil v nemecku a po prevrate aj stavbyvedúceho. Chlapi mi hovorili, že ty hovoríš nemecky ako esesák v televízii.
Takže pre mňa osobne uplne iný , neporovnateľne lepší život. A preto ja tu dnes presviedčam na vieru, chcel by som to dopriať každému. A každý z nás tú možnosť má, stačí ju zdvihnúť zo zeme. Aj tí dvaja, čo so mnou začali jazykovku sa tej možnosti aj chytili, ale zrejme, každému z nich chýbalo to, či ja som mal z viery.
Aj tá moja viera bola zo začiatku všelijaká, jedine to, čo mi dávalo energiu týždenne boli omše, pri ktorých som sa do toho ponáral hlšie a hlbšie. Modlitba nebola žiadna námaha,naopak, bral som ju ako investíciu za dobrý ďeň, čo ma čakal.
Takže moja viera je opretá o toto, o ten lepší život veriaceho, oproti tomu, ako keď som žil život neveriaceho.
Mne môže vykladať hocikto, hocičo a tom ,ako niekto vykopávkami vierohodnosť cirkvi a viery, alebo už neverte viacej, lebo sa našli také a také listiny, ktoré menia podstau cirkvi a sveta, alebo našli kristovo telo a nebolo vzkriesenia a čo ja viem, čo ešte, moja viera, je založená na tom, že ten deň, keď sa modlím, je iný a lepší. Veď na vieru som si tak zvykol, čím by som si znova vylepšil život, ak by ma niekto rukolapne presvedčil, že je to blbosť. Nie je nič iné, len táto viera, ako prežiť v bahne tohoto života. Všade zlo a v cirkvi dvakrát, ale ja nemám kde inde zohnať náhradu ak by aj cirkev na svete bola zničená. Ja už nevidím inú možnosť a dokonca v tejto pandemii, ako dlho som nebol v kostole a ako dlho je to zle bez toho.
RKC je cirkev, kde naozaj môže byť viac kúkola, ako obilia. Predsa dáva človeku najviac. Tu je najviac poznať to vkladanie rúk na hlavu a udržiavať priamy kontakt s nebom. Mnohí z odštiepených cirkví si zobrali biskupov z katolíckej cirkvi a pokial žili bola aj svätosť ,ale ak zomreli, svätosť sa nepreniesla.
A pri tom neuznávam všetky dogmy o márii, matke a najťažšie ludské omyli pred bohom, že ježiš je boh, digma o dedičnom hriechu,neomylnosti pápeža a proste je toho veľa a veľa, čo musí ježiša aj s jeho otcom velmi urážať, ale cez toto všetko sa treba preniesť a dostať sa do života ježiša a nevidieť na cirkvi len zlé a o toto zlo si opierať osud.
Hľadajte dobré a nájdete, ako som našiel ja a oprel som svoj osud v tej cirkvi, čo je tam dobré a môžem porovnať, že je to naozaj lepššie.
none

najnovšie príspevky :

prevádzkuje diskusneforum.sk kontaktuj správcu diskusného fóra vytvoril dzI/O 2023 - 2024 verzia : 1.05 ( 17.4.2024 8:30 ) veľkosť : 116 183 B vygenerované za : 0.129 s unikátne zobrazenia tém : 50 290 unikátne zobrazenia blogov : 889 táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...

možnosti

hlavná stránka nastavenia blogy todo

online účastníci :

hľadanie :

blog dňa :

odkaz Možno si sa niekedy zamýšľal, ako bude vyzerať ten Nový Jeruzalem, nebeské kráľovstvo, ktoré má zostúpiť, podľa proroctva 😉 Nuž, asi ťa sklamem trochu, ale nejedná sa o klasické mesto...

citát dňa :

Je potrebné usilovať sa o to, aby každý videl a vedel viac, ako videl a vedel jeho otec a ded.