hoď ma hore
Milí diskutujúci. Pri diskutovaní prosím: 1. nepridávaj témy pozostávajúce len z odkazov alebo jednoslovné témy / 2. nepridávaj uražlivé alebo vulgárne komentáre. Ak tieto pravidlá nedodržíš, tvoja téma pravdepodobne skončí v koši. Príjemné diskutovanie :)
none
ak chceš diskutovať, musíš sa registrovať. registrácia

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  láska a vzťahy  /  téma

Augustin Sokol alias Gugu. 51 Bookface.

príspevkov
1
zobrazení
0
tému vytvoril(a) 29.4.2013 20:22
posledná zmena 29.4.2013 20:22
1
29.04.2013, 20:22
Augustin Sokol alias Gugu.
51 bookface.
Začiatok 51 bookface.
Úsek 51 bookface je pokračovaním predchádzajúceho úseku 50 bookface.
V tejto súvislosti podotýkam, že dá sa milovať aj tak, aby nedošlo k strate panenstva. S nostalgiou si zaspomínam:
Študujem ešte na univerzite, keď sa zamilujem do Carmen. Je to moja spolužiačka na univerzite, černoška z Kuby, vysoká, pekne urastená a hrá za reprezentačný univerzitný tím basketbal.
Vkladám kľúčové slová: {
georges bizet carmen part 1 of 20 youtube
odkaz
odkaz
celia cruz guantanamera youtube
odkaz
odkaz
odkaz
odkaz
argentina vs cuba fiba america womens basketball 2011 youtube
odkaz
black beauty in cuba youtube
odkaz
} Carmen si vždy vo svojej kabelke nosí vazelínu a prezervatívy. Milujem sa. Milujem sa s ňou ale do jej prekrásneho, čierneho, vyšportovaného, tvrdého a okrúhleho zadočku.
Cez letné prázdniny sa Carmen vracia na Kubu. Tam sa vydá. A až na svadobnej noci prichádza o svoje panenstvo. Ale hlavná vec je, že tradícia je dodržaná!
Koniec 51 bookface.
none

najnovšie príspevky :

prevádzkuje diskusneforum.sk kontaktuj správcu diskusného fóra vytvoril dzI/O 2023 - 2024 veľkosť : 80 595 B vygenerované za : 0.073 s unikátne zobrazenia tém : 36 511 unikátne zobrazenia blogov : 545 táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...

možnosti

hlavná stránka nastavenia blogy todo

online účastníci :

hľadanie :

blog dňa :