hoď ma hore
Milí diskutujúci. Pri diskutovaní prosím: 1. nepridávaj témy pozostávajúce len z odkazov alebo jednoslovné témy / 2. nepridávaj uražlivé alebo vulgárne komentáre. Ak tieto pravidlá nedodržíš, tvoja téma pravdepodobne skončí v koši. Príjemné diskutovanie :)
none
ak chceš diskutovať, musíš sa registrovať. registrácia

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  rôzne  /  téma

Raklamacia cez bazos.sk

príspevkov
9
zobrazení
15
tému vytvoril(a) 26.7.2011 10:09
posledná zmena 18.2.2015 09:41
1
26.07.2011, 10:09
Dobry den,
cez stranku bazos.sk som predala funkcny mp3 prehravac ...teraz kupujuci sa stazuje ze ho nevie pripojit k PC a teda nahrat do prehravaca "veci"... a ziada naspat peniaze...predtym ako som ho poslala som ho este vyskusala a bol uplne v poriadku...moja otazka smeruje k tomu ci som nutena mu poslat naspat peniaze a ak nie moze na mna dat stiaznost alebo na policiu???...ide o novy prehravac...
Dakujem vopred za odpovede.
none
2
26.07.2011, 10:30
Asi to bude nejaká lama čo nevie robiť s PC. Skús, nech mu niekto poradí to rozbehnúť, možno aj ty.. na diaľku.. a máš po probléme.
none
3

2. 26.07.2011, 10:30

Asi to bude nejaká lama čo nevie robiť s PC. Skús, nech mu niekto poradí to rozbehnúť, možno aj ty.. na diaľku.. a máš po probléme.

26.07.2011, 10:41
prečo by mala mat po probleme ? chce peniaze naspat, lebo sa jej nepáči a vyhovara sa, lebo obe strany nemaju vela penazi
none
5

3. 26.07.2011, 10:41

prečo by mala mat po probleme ? chce peniaze naspat, lebo sa jej nepáči a vyhovara sa, lebo obe strany nemaju vela penazi

26.07.2011, 10:50
Však to je jasné, ale keby problém vyriešila hoc aj neoficálne, obaja by boli spokojnejší.
none
4
26.07.2011, 10:47
Tu mas nieco podobne
Dobrý deň, potrebujem radu. Cez bazár som predala tovar, ktorý som používala. Kupujúci zaplatil vopred. Tovar som odoslala prvou triedou hneď na druhý deň ako mi prišli peniaze na účet. Deň po tom, ako bol tovar doručený, sa mi kupujúci ozval, že tovar je poškodený. Ja som však trvala na tom že nie je, keďže žiadne viditeľné poškodenia pred zabalením nemal. Kupujúci mi poslal fotografie, na ktorých bol tovar značne poškodený! Dožaduje sa peňazí späť, a to tak, že ja mu najprv pošlem peniaze a on mne tovar až potom. Žiadnu inú odhodu nechcel počuť. S týmto som však nesúhlasila, pretože som si bola istá že tak poškodený tovar som neposielala. Obraňoval sa tým, že v inzeráte som uviedla bezchybný stav, čo "nebola pravda". Ja si to však predstavujem tak, že kupujúcemu sa tovar nepáčil, alebo mu nesedel, a vedel že peniaze mu len tak späť nepošlem.
O niekoľko dní mi prišla predžalobná výzva. V nej bolo, že som uviedla kupujúceho do omylu a v zmysle ustanovenia §12 zákona o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji (zákon č. 108/200 Z.z.) má kupujúci právo od takto uzavretého obchodu odstúpiť bez uvedenia dôvodu do 7 pracovných dní.
Varoval ma, že ak sumu nezaplatím do daného dátumu, jeho právny zástupca podá návrh na vydanie platobného rozkazu v ktorom okrem dlžnej sumy bude požadovať uroky z omeškania a nahradenie trov súvisiacich s konaním na súde.
Na internete som však našla, že na mňa sa tento zákon nevzťahuje, pretože nie som podnikateľ ani fyzická osoba predávajuca tovar /použitý či nepoužitý) vlastnej výroby.
To mi potvrdil aj telefonát na Slov. Obch. Inšpekciu. Ďalej mi poradili, že kupujúcemu v žiadnom prípade nemám posielať žiadne peniaze, že si predsa nemôžem byť istá, čo mi pošle naspať. A že hrozby - súd sa nemám báť, pretože by sa taký spor nedal vyriešiť - bolo by to tvrdenie proti tvrdeniu a možno by to dkonca na súd ani nešlo.
Výrobok je ešte v záruke a kupujúci má od neho aj pokladničný blok. Mne napadá len to, že určite vie, že mechanicky (ním) poškodený výrobok mu určite nebudú reklamovať, tak skúša, koľko povolím.
Veď keby bol výrobok poškodený vysokým opotrebením (!! ako kupujúci uviedol), reklamovala by som ho predsa ja - buď by mi vrátili peniaze, alebo by som si vybrala výrobok v takej istej hodnote.

Som zúfalá, poškodený tovar nasp§ť nechcem a rada by som vedela či existuje nejaký zákon na bazárový predaj. Ďakujem za odpovede

Re: Predaj cez bazár... existuje nejaký zákon??
Je to, ako pisete a ako Vam aj poradili v SOI. Ak ste tovar nepredavali ako podnikatel, resp. "firma," tak sa na Vase povinosti nevztahuje uvedeny zakon o ochrane spotrebitela, ale iba vseobecne ustanovenia o kupnej zmluve v obcianskom zakonniku.

Kupujuci by Vas mohol zalovat iba o nahradu skody tym, ze ste ho uviedli do omylu a predali mu poskodeny tovar, hoci ste vyslovne vymienili, ze je v dobrom stave (hoci aj pouzity). Ale toto je len tvrdenie proti tvrdeniu.

Je mozne, ze tovar poskodil prepravca, resp. sa to udialo nevhodnym balenim, prepravou. Mozno sa tovar nepacil kupujucemu, tak ho poskodil a teraz od Vas chce naspat peniaze. Mozno ste mu poslali poskodeny tovar. Alternativ je vela.
none
6
27.07.2011, 14:12
dobrý deň , chcel by som sa spítať čo by sa stalo ,kebyže osoba dá inzerát napr na bazos.sk , uváza určítý produkt za neaku nižšiu sumu napr v hodnote 40€ a pošle dotyčnému úplne iný produkt v tej hodnote , jak sa môže poškodený braniť alebo čo sa môže dotyčnemu stať (odosielatelovy)
za odpoveĎ vopred dakujem
none
7

6. 27.07.2011, 14:12

dobrý deň , chcel by som sa spítať čo by sa stalo ,kebyže osoba dá inzerát napr na bazos.sk , uváza určítý produkt za neaku nižšiu sumu napr v hodnote 40€ a pošle dotyčnému úplne iný produkt v tej hodnote , jak sa môže poškodený braniť alebo čo sa môže dotyčnemu stať (odosielatelovy)
za odpoveĎ vopred dakujem

18.02.2015, 09:02
môže to byť priestupok, ak išlo o úmysel. moja priateľka nakupovala oblečenie cez odkaz a tiež jej poslali niečo iné... predávajúci sa ospravedlnil a vec jej vymenil, čo som bol prekvapený, keďže je to pri inzerátoch nie bežný jav... ale dobrú povesť má človek iba jednu...
none
8
18.02.2015, 09:33
bazos je zradný v tom,že su tam aj takí čo predávajú brak....občas niečo kúpim ale iba v prípade že to viem pred kúpou vyskúšať....už sa mi parkrat stalo že ma chceli ošmeknúť....
je možnosť napísať na dotyčného hodnotenie + alebo - pre výstrahu iným ale veľa šancí na vrátenie peňazí alebo tovaru nedávam
none
9

8. Bombolo 18.02.2015, 09:33

bazos je zradný v tom,že su tam aj takí čo predávajú brak....občas niečo kúpim ale iba v prípade že to viem pred kúpou vyskúšať....už sa mi parkrat stalo že ma chceli ošmeknúť....
je možnosť napísať na dotyčného hodnotenie + alebo - pre výstrahu iným ale veľa šancí na vrátenie peňazí alebo tovaru nedávam

18.02.2015, 09:41
To je riziko bazáru na Internete...Aj ja som kúpil, už neraz, a vždy zatiaľ v poriadku...:-)
none

najnovšie príspevky :

prevádzkuje diskusneforum.sk kontaktuj správcu diskusného fóra vytvoril dzI/O 2023 - 2024 verzia : 1.05 ( 27.4.2024 1:45 ) veľkosť : 105 772 B vygenerované za : 0.122 s unikátne zobrazenia tém : 52 212 unikátne zobrazenia blogov : 1 039 táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...

možnosti

hlavná stránka nastavenia blogy todo

online účastníci :

nikto je online

hľadanie :

blog dňa :

Ahojte som tu noví a volám sa vlado mam 33 rokov a stala sa mi nečakaná udalosť s ktorou si neviem poradiť a potreboval by som od ľudí súrne potrebujem pomôcť☹️ chcel by som sa opýtať či sa tu nenájde dobrý človek ktorý by mi vedel pomôcť do výplaty...

citát dňa :

Všetci sme iní, ale všetci sme si rovní.