Hoď ma hore
prihlásenie:
Registrácia  |  Zabudnuté heslo
tu sa nachádzate: hlavná stránka  rôzne  téma
kategórie:  

Ekologický diesel je mýtus II.

96
reakcií
2127
prečítaní
Tému 5. septembra 2012, 10:09 založil clear1.

podobné témy:

názov témy
posledná
reakcií
16. 06. 2010
36
26. 11. 2013
139
04. 11. 2013
77
 
 


1.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 10:09 avatar
Už som sem raz jednu takú tému dal, teraz je to už oficiálne potvrdené - vdychovanie výfukových plynov z dieselov je karcinogénne. Výfukové plyny vznetových motorov boli zaradené medzi karcinogénne látky prvého stupňa. Do tejto skupiny patria napr. aj arzén, stroncium-90, rádioaktívne žiarenie.. (Zdroj:www.webnoviny.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk
Súhlasí Boris_I., trin i ty, Petrana


2.
označiť príspevok

majomajo muž
   5. 9. 2012, 10:12 avatar
Ono je otázne čo je vlastne ekologické......možno ide iba o mieru o porovnanie s niečím....
Súhlasí clear1, trin i ty


4.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 10:20 avatar
Ano, dobrý postreh. Ja som napr. za elektromobily,ale je jasné, že kým bude elektrinu do nich vyrábať uhoľná elektráreň, nedá sa povedať že sú ekologické. Tie splodiny akurát len nevychádzajú z výfuku auta, ale z komína elektrárne. To nie je riešenie. Riešením by bolo keby si elektromobil vyrábal energiu sám počas jazdy, tomu by sa už dalo hovoriť ekologický automobil. Zopár pokusov už bolo, niektoré sú trošku groteskné, ale dá sa to:
http://www.youtube.com/watch?v=bkcn8ZkvKKc Tento odkaz smeruje mimo DF.sk
 


6.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 10:39 avatar
Otázka stojí takto: Keď sa takéto niečo dá vyrobiť doma v garáži, ako je možné že to nie sú schopní vyrobiť machri vo veľkých automobilkách ? Samozrejme by to muselo vyzerať inak ako na tom videu, ale myslím že s toľkými prachmi by to aj inak vyzeralo..

Odpoveď: Nikto to nechce. Myslím tým nikto z hora - ropáci to nechcú z jasného dôvodu - biznis s ropou by postupne šiel do... Kým sme odkázaný na ropu, je možné manipulovať s jej cenou a každý musí držať sos. Ale keby sa našla rovnocenná alternatíva, bol by problém.
Vládam to tiež veľmi nevonia, pretože by klesli príjmy z predaja palív do štátnej kasy, čo by znamenalo menej peňazí na rozkradnutie..  
Súhlasí Boris_I.


11.
označiť príspevok

dorota
   5. 9. 2012, 11:42 avatar
ja si myslim,ze uhlie je vacis problem ako cela ropa.
preto je lacne, a je ho dostatok.


16.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 14:10 avatar
Nemám rád dorotu  


17.
označiť príspevok

Ranexill muž
   5. 9. 2012, 14:14 avatar
Ty si cudny, a preco nemas rad dobrotu? Mas rad zlotu?


19.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 14:15 avatar
ranex kedy si bol naposledy u očného ?


20.
označiť príspevok

Ranexill muž
   5. 9. 2012, 14:16 avatar
Jaj sorry, ale aj dorota je fajn, skratka si čudny 
Súhlasí clear1


21.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 14:19 avatar
jááááj !!     Si mi dal. Už dlho som sa nesmial nahlas na df. Dík, dobrá práca ranex, s tou nudou na df to ešte nieje také zlé   


22.
označiť príspevok

Ranexill muž
   5. 9. 2012, 14:27 avatar
Vidís, ze som fajn clovek? 


26.
označiť príspevok

Ranexill muž
   5. 9. 2012, 14:37 avatar
pici neprizna to.. 


40.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 16:00 avatar
Dobre no...vieš byť aj fajn človek. Stačí takto ?  


64.
označiť príspevok

Poroslav muž
   5. 9. 2012, 17:36 avatar
Odhliadnuc od ekologie, tak vyhrevnostou nie je tak zle:
sk.wikipedia.org Tento odkaz smeruje mimo DF.sk
Problem je inde, ako skontruujes napr. motor do auta na uhlie.
Da sa to spravit podobne ako je to v tepelnych elektrarnach - pridas parny okruh, teda spravis parny stroj.
Tu mas vsak dalsie straty, a treba nosit dostatok vody alebo uzavriet ju do cyklu (ako je parovodny okruh v elektrarni),
cim vzrastna hmostnost - a teda treba omnoho viac prace vyvinut na rovnake zrychlenie vozidla.
Inou moznostou by bolo premena energie (dalsie straty) - to uz by sme sli asi ku tepelnym elektrarnam a akumulatorom v autach, cim padom sa na to mozeme vybodnut a smerovat k inym typom elektrarni...


96.
označiť príspevok

SittingBull muž
   5. 9. 2012, 23:15 avatar
vdaka ti, uz vieme, preco ne su elektrarne na kolieskach!
       
Súhlasí rains


97.
označiť príspevok

Poroslav muž
   6. 9. 2012, 11:02 avatar
Toto vyzera zaujimavo:
sk.wikipedia.org Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


50.
označiť príspevok

Scarlett X žena
   5. 9. 2012, 16:24

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



52.
označiť príspevok

Scarlett X žena
   5. 9. 2012, 16:27

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



54.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 16:31 avatar
No problém s elektromotormi bude skôr opačný. Vyrobiť elektromotor je oveľa lacnejšie ako vyrobiť spaľovací motor. Je to tak jednoduchá záležitosť, že si tam nemáš kde nahodiť zisk 1000 €..


57.
označiť príspevok

Scarlett X žena
   5. 9. 2012, 16:43

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



59.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 17:09 avatar
Ano, vysoké náklady, ale vieš ako, niekto vidí vysoké náklady, iný zase veľmi lukratívny biznis..


61.
označiť príspevok

Scarlett X žena
   5. 9. 2012, 17:15

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



62.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 17:19 avatar
Porovnanie efektívnosti:
spaľovací motor - cca 40%
elektromotor - cca 90%  


66.
označiť príspevok

Scarlett X žena
   5. 9. 2012, 19:47

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



60.
označiť príspevok

Scarlett X žena
   5. 9. 2012, 17:11

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



63.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 17:29 avatar
Čo ja viem čo je to ten monster, daj zloženie..


67.
označiť príspevok

Scarlett X žena
   5. 9. 2012, 19:48

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



68.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 19:59 avatar
Je to nejaký doplnok na posilovanie ? Pogooglim a poviem Ti, alebo ho vygoogli Ty ak vieš ako vyzerá obal


69.
označiť príspevok

Scarlett X žena
   5. 9. 2012, 20:04

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



70.
označiť príspevok

Boris_I. muž
   5. 9. 2012, 20:04 avatar


71.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 20:11 avatar
To bude ono, ja by som také somariny do tlamy nedával, ale zabiť by ho to nemalo


72.
označiť príspevok

Scarlett X žena
   5. 9. 2012, 20:15

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



73.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 20:16 avatar
Tak to vygoogli, a capni sem


74.
označiť príspevok

Scarlett X žena
   5. 9. 2012, 20:20

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



75.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 20:22 avatar
Lebo neviem ako to vyzerá ?


76.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 20:23 avatar
Je to toto?: www.bodyworld.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


77.
označiť príspevok

Scarlett X žena
   5. 9. 2012, 20:26

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



78.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 20:30 avatar
Možno iné balenie, alebo novší/starší obal. Ale je to v pohode, tam nieje nič čo by mohlo robiť neplechu


80.
označiť príspevok

Scarlett X žena
   5. 9. 2012, 20:32

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



79.
označiť príspevok

Scarlett X žena
   5. 9. 2012, 20:31

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



86.
označiť príspevok

rains
   5. 9. 2012, 20:40 avatar
problem elektormotorov nie je elektromotor samotny, ale bateria.
ma nizku kapacitu aby sa vyrovnala dojazdu spalovacieho motora. preto ma elektor vehikl prednosti v meste.


81.
označiť príspevok

rains
   5. 9. 2012, 20:35 avatar
uz mas auta s rekuperatorom  


84.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 20:37 avatar
Rekuperátorom čoho ?


85.
označiť príspevok

rains
   5. 9. 2012, 20:39 avatar
mno, ked auto brzdi, tak sa tato energia pouzije na vyrobu elektrickej energie a dobije baterie.


87.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 20:43 avatar
No to si teraz dal novinku  


88.
označiť príspevok

rains
   5. 9. 2012, 20:48 avatar
"Konštrukcia elektromobilu

Vhodný je jednosmerný elektromotor. Umožňujje plynulý prechod z pohonu na brzdenie s rekuperáciou. Pri dostatočne výkonnom elektromotore nie je potrebná prevodovka, spojka ani brzda. Zmenou budiaceho prúdu možno vytvoriť pohon, brzdenie, spätný chod a voľnobeh. Ako bezpečnostný prvok môže ostať ručná brzda a vypínač budiaceho prúdu miesto spojky. Elektromotory na rekuperáciu je vhodné umiestniť priamo ku kolesám. Pri silnom brzdení je potrebný kondenzátor."

www.klasici.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk
www.volvocars.com Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


89.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 20:51 avatar
rains, nemusíš dávať odkazy. Pre Teba je to asi novinka, ale elektromobily s rekuperačnými motormi sú tu už roky !!


90.
označiť príspevok

rains
   5. 9. 2012, 20:53 avatar
mas pravdu clear, uplna novinka je to pre mna.
predsa len si najmudrejsi.  
hold, macher no 
Súhlasí clear1


91.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 20:55 avatar
Nie macher, ale diletant   


92.
označiť príspevok

rains
   5. 9. 2012, 20:56 avatar
to si napisal ty  


93.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 21:06 avatar
Ale prvý si to napísal Ty ak sa dobre pamätám. Inak tá rekuperácia toho veľa nevyriešila, predtým bol dojazd bežného elektromobilu v priemere tak 120 km, teraz je to asi 150 km (jasné, sú aj výnimky ako tesla S, alebo karma s oveľa lepším dojazdom, ale tam sa jedná o lepšie batérie, rekuperácia je tam rovnaká ako aj v iných elektromobiloch). Stále je to nepoužiteľné na dlhšie cesty, a ten rozšírený dojazd o tých 30 km je pravdepodobne spôsobený lepšími batériami ako boli pred pár rokmi. Nie pravdepodobne, ale určite. Takže tá Tvoja /81/ vyznieva smiešne. Ako keby rekuperácia robila z elektromobilu rovnocennú alternatívu k automobilu so spaľovacím motorom  


94.
označiť príspevok

rains
   5. 9. 2012, 21:11 avatar
o tom som pisal, ze kapacita baterii je slaba, preto sa spalovaciemu motoru nevyrovnaju.
"Riešením by bolo keby si elektromobil vyrábal energiu sám počas jazdy" - technicky vzato, rekuperaciuo si ju vyraba  .
ja tu nehajim elektromobily!!
(hold diletant).
P.S. 6 som nepisal ja  


95.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 21:15 avatar
No neviem či máš pochopené ako rekuperácia funguje. Rekuperácia nahrádza brzdu, a dobíja len keď auto brzdí. Keď pôjdeš plynule bez brzdenia po diaľnici, tak Ti bude vieš na čo ? Uhádol si..


3.
označiť príspevok

viluette muž
   5. 9. 2012, 10:17

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



5.
označiť príspevok

Boris_I. muž
   5. 9. 2012, 10:30 avatar
Vraj baterie su este v plienkach. Skoda, ze baterie uz tiez davno nepotrebujeme, ked dokazeme priamo vo vozidle umiestnit vodikovu elektraren
Ono su to vsetko snahy o brzdu pokroku.. odkedy su tu ropne spolocnosti a nenormalne tazenie z nicoho, resp. z pumpovania cierneho zlata zo zeme, odvtedy su vsetky technologie brzdene ucelovo, pretoze kada nova technologia by ochromila zisky z ropneho priemyslu.
Pritom uz tiez vieme, ze aj na lieky, ci plasty sa daju pouzivat aj bio materialy, ale opat... ropny priemysel by skodoval a to sa predsa nemoze stat.
Súhlasí clear1, Skellington


7.
označiť príspevok

majomajo muž
   5. 9. 2012, 11:02 avatar
Už som to tu písal, ak by si bol podnikatel vo výrobe aut a investoval obrovské investície do výroby klasických aut s návratnosťou povedzme 30 rokov, sám by si nechcel aby to ostalo stáť a ty by si skrachoval.....čiže postoj je do značnej miery pochopitelný a chce to čas, fakt je, že dnešné autá sú oveľa úspornejšie a teda aj ekologickejšie.....


8.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 11:11 avatar
Tých 30 rokov si trochu prehnal, ale inak máš samozrejme pravdu. Ale...keby si ako vlastník automobilky ako prvý prišiel s eko-autom, myslím že by si bol zahojený aj čo sa týka investícií do vývoja zastaralých motorov. Ten náskok by konkurencia ťažko doháňala. Nemyslím tým náskok technický, ale to že si bol prvý. Zákazník si rozmyslí čo si kúpi keď má na výber medzi autom na ktorom už boli vychytané "muchy", a novinkou ktorú ešte len treba vylaďovať. Ako príklad sa dá uviesť Prius. keby si chcel hybrid, je to to prvé čo Ťa napadne. Ne trhu je už (tuším) štvrtá verzia, a každá ďalšia je stále lepšia a lepšia..


9.
označiť príspevok

majomajo muž
   5. 9. 2012, 11:22 avatar
No bol to príklad. Ale ukazuje sa že byť prvý za cenu obrovských strát na existujúcich investíciách nie je až taká výhoda.....Všimol som si že cesta je zrejme postupná modernizácia s hybridným pohonom, čoraz viac automobiliek ide touto cestou.......


10.
označiť príspevok

dorota
   5. 9. 2012, 11:39 avatar
vdychovanie plynopv je karcinogenne   pane boze to niekto aj robi??? pasivne beriem, ale zase porovnavat ekologickost hybridov a dieslu??? mein got.

faktom ale ostava, ze naekologickejsie je ten prostriedok ktr netreba ani len vyrobit  
pekne pesi.

a viete ktory druh energie je najekolgickejsi?


18.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 14:14 avatar
Tiež som sa divil, dýchať na tomto svete môže už len úplný ignorant !  
Dorka ukáž mi jedného človeka ktorý tak nerobí.

Zatiaľ asi jadro.


12.
označiť príspevok

cerveny mak muž
   5. 9. 2012, 11:42 avatar
pri vysokom tlaku a nedostatku kyslika pri spalovany nic dobre nevznikne, preto za komancov osobne auta boli iba na benzin, pretoze je to hlavne dizel co znecistuje ovzdusie v meste, ale aka doba take zdravie...


13.
označiť príspevok

dorota
   5. 9. 2012, 11:48 avatar
olovnata mnamka?   hehehe


14.
označiť príspevok

trin i ty muž
   5. 9. 2012, 11:53 avatar
Biopotraviny nejsou hodnotnější ani zdravější, naopak mají více dusičnanů

www.novinky.cz Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


15.
označiť príspevok

cerveny mak muž
   5. 9. 2012, 11:57 avatar
myslim ze aj ten olovnaty benzin je menej skodlivy ako ten dizel, a dnes sa uz olovnaty benzin nevyraba, su krajny ktore znevihodnuju dizel tym ze nafta je drahsia ako benzin, napr. v uk, okrem toho dizel viacej vibruje, je hlucnejsi, v poriadnej zime nafta mrzne, pri rozbiehany je dizel lenivy... jedina vyhoda dizla je v tom, ze od jary do jesene chodi bezproblemeov na pouzity fritovaci olej...
Súhlasí Sinaja


65.
označiť príspevok

Sinaja žena
   5. 9. 2012, 19:25 avatar
nikdy viac auto na diesel..v zime hotová katastrofa :(


23.
označiť príspevok

Petrana žena
   5. 9. 2012, 14:31 avatar
...keď jeme, pijeme a dýchame škodlivé, rakovinotvorné veci, nie sme aj my škodlivý a rakovinotvorní?


27.
označiť príspevok

Petrana žena
   5. 9. 2012, 14:44 avatar
...poprava: škodliví. Čo mi šibe?


24.
označiť príspevok

Ranexill muž
   5. 9. 2012, 14:32 avatar
Inac, nevedel som, ze preco sa mi tak hnusí dieselovy vyfuk. Ale aj benzin je hnus. Kedysi ten olovnaty mi vonal 


25.
označiť príspevok

Petrana žena
   5. 9. 2012, 14:34 avatar
...a je to tu. 


28.
označiť príspevok

Boris_I. muž
   5. 9. 2012, 15:15 avatar
Inak mytus je aj to, ze s dieslom usetrime.. Nie len to, ze su diesle radovo drahsie minimalne o 3-4 tisic euro, ale maju aj podstatne narocnejsiu udrzbu + su poruchovejsie ako benzinove motory.
Okrem toho cmudia jak lokomotivy, maju chaby vykon oproti benzinu a rapkaju jak tragace.
Diesel mal pekne ostat na poliach a na stavbach ako tazne motory.. Ale bol to skvely marketingovy tah pre automobilky..
Súhlasí clear1


29.
označiť príspevok

rastos muž
   5. 9. 2012, 15:18 avatar
Sú režimy, v ktorých je diesel lepšia voľba, a iné, kedy je lepší benzín.
Súhlasí trin i ty


30.
označiť príspevok

Boris_I. muž
   5. 9. 2012, 15:21 avatar
Niesu, to je ten mytus. Vseobecne je sice fakt, ze diesel menej zerie, hlavne na dialnici, ale ako som pisal, tie naklady clovek doplati pri kupe, pri udrzbe a pri servise.
Este uznam, ak niekto rocne najazdi 100 tisic kilometrov, pre toho by sa to mohlo v konecnom dosledku stat vyhodne, ale ak niekto rocne najazdi 20,30, ci 50 tisic, ten tym nic neziska, mozno dokonca strati.


31.
označiť príspevok

rastos muž
   5. 9. 2012, 15:28 avatar
Ak nerátam obstarávacie náklady, diesel má aj iné výhody, napríklad vysoký krútiaci moment i pri nízkych otáčkach. Znamená to pohodlnejšiu jazdu bez nutnosti vytáčať do vyšších otáčok. Síce to sa možno dá dosiahnuť aj pri turbobenzínoch, ale tam potom údajne dosť stúpa spotreba.
Osobne, kebyže robím napr. služobne často dlhšie trasy, beriem naftu. Súkromne, pre rodinu, jednoznačne benzín.
Inak pri diesli nemáš nejak vysoké náklady na servis, ak si ho necháš napr. počas záruky a pri najazdení max. 100 tis. ho predáš.
Súhlasí trin i ty


32.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 15:33 avatar
rastos k tomu turbobenzínu - Škoda Octavia 1,2 turbo, spotreba po meste (Banská Bystrica) 5,6 na 100 a to je chalanisko taxikár..


34.
označiť príspevok

rastos muž
   5. 9. 2012, 15:42 avatar
S najnovšími turbobenzínmi nemám skúsenosť, to je fakt. Môže byť.
I keď radšej by som sa oprel o vlastnú skúsenosť, než o tvrdenie neznámeho taxikára (o spotrebe ľudia nezriedka navravia superlatívy...). Ale predbežne beriem.
Otázkou ešte je, aká je spotreba v porovnaní so silným nafťákom (cca 2.0) pri jazde po diaľnici vyššou rýchlosťou na dlhej trase.


35.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 15:47 avatar
Nieje to neznámy človek, a za druhé, ukazuje to palubný počítač. Vždy keď nastupuje do služby vynuluje, a na konci si to pozrie. Preňho je to dôležité, potrebuje vedieť aké boli náklady/zisky. Ja som bo tiež veľmi milo prekvapený. Po diaľnici neviem ako to má


36.
označiť príspevok

rastos muž
   5. 9. 2012, 15:52 avatar
Tu je dobrý test, v podstate to sedí:

zavolantom.autovia.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


37.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 15:55 avatar
No veď Ti vravím, je to tak


33.
označiť príspevok

Boris_I. muž
   5. 9. 2012, 15:39 avatar
No hej pri dlhych trasach ano, krutak je fajn pre tah, ale nie celkovy vykon, kedze sa jedna o nizkootackove motory, co sa ciastocne doplnilo dalsim prevodom.
Myslim, ze konecny verdikt by bol, ze diesel je na pracu (pravidelne dlhe trasy, priemyselne, polnohospodarske stroje, hromadna doprava) a benzin pre osobne vyuzivanie.
Súhlasí clear1, rastos


38.
označiť príspevok

Ranexill muž
   5. 9. 2012, 15:57 avatar
Nesledujem tuto diskusiu, ale len pre zaujímavost, nerobili studie americky vedci?
retoze ak ano je zname, ze oni nie su schopní vyrobit poriadny diesle motor a aj tie ich benzinove stoja za picu. Nebyt fordu, ktroý je uz viac europsky ako americky, tak nemaju nic vyspelejsie, len haraburdy.
Ak su to americke mudrosti, tak je zrejme, ze je to ucelova propaganda proti nemeckym automobilkam a francuzskym tiez.
Súhlasí clear1


39.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 15:59 avatar
Dobrý dotaz. Neviem kto to robil..


41.
označiť príspevok

Boris_I. muž
   5. 9. 2012, 16:04 avatar
nerobili to amici, ale svetova zdravotna org.
inak zaujimavy dodatok---
"Svetová zdravotnícka organizácia zaradila do zoznamu karcinogénov prvého stupňa aj alkoholické nápoje."
Súhlasí clear1


42.
označiť príspevok

Boris_I. muž
   5. 9. 2012, 16:04 avatar


43.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 16:06 avatar
Ano, ten alkohol som ani nespomenul, aby mi neklesla obľúbenosť u noťasov..   


45.
označiť príspevok

Boris_I. muž
   5. 9. 2012, 16:09 avatar
zial tuto poznamku rozhodne nepokladam za vtipnu.


48.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 16:13 avatar
To nič Boris, každý máme iné skúsenosti. Ja keď niekomu sem-tam prehovorím do duše ohľadom alkoholu, pár dní ho potom nevidím, necíti sa pri mne dobre..


49.
označiť príspevok

Boris_I. muž
   5. 9. 2012, 16:14 avatar
Skor sa neciti zo seba dobre a ty mu to len pripomenies  
Súhlasí clear1


51.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 16:26 avatar
No veď to. Ja viem že to treba robiť, ale nie vždy mám chuť prehovárať ľuďom do duše
Súhlasí Boris_I.


53.
označiť príspevok

Boris_I. muž
   5. 9. 2012, 16:30 avatar
Ja to riesim radikalne.. ten, kto je prilis blby, alebo hrdy to pochopit a priznat jednoducho prerusim kontakt.
Nieje mi totiz vobec prijemne prizerat sa, ako sa moji priatelia, kamarati, znami nicia fyzicky aj psychicky.


55.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 16:38 avatar
No jo, ale keď to budeš selektovať takto, tak sa pomaly nebudeš mať s kým baviť  

Z iného rožku - včera psychicky skolaboval môj sused ku ktorému chodím cvičiť. Najskôr zbil nejakého človeka a potom ho šľahlo o zem a bolo zle nedobre. Ale keď som mu vysvetľoval že steroidy majú vplyv na psychiku, že spôsobujú nekontrolovateľnú agresivitu, a že ho môžu dostať do takých stavov, tak to nechcel riešiť, videl len veľké svaly ktoré mu to dá. Hold niektorým ľuďom sa nedá pomôcť..  


56.
označiť príspevok

Boris_I. muž
   5. 9. 2012, 16:42 avatar
Lepsia samota, ako prazdne slova, ale nie... uplnej samoty sa vobec neobavam, na to mam prilis moc charizmy  
Nemsi maju take prislovie "Wer nich horen will, mus fuhlen" Kto nechce pocuvat, ten musi pocitit. Dobre mu tak a ak sa nepoucil, tak mu prajem dalsiu porazku.


58.
označiť príspevok

clear1 muž
   5. 9. 2012, 16:54 avatar
No dúfam že už dostane rozum. Keby ho šľahlo, nechce sa mi chodiť niekoľko km do fitka keď to mám uňho pod nosom. Ale je to tak, niekto to naozaj musí pocítiť, inak preňho to riziko neexistuje a basta. Ľudská blbosť je nekonečná..


83.
označiť príspevok

rains
   5. 9. 2012, 20:37 avatar
njn...japonske kosacky s turbom su isto efektivnejsie ako nizkootackove vysokoobjemove motory co nabehaju milion mil bez opravy  


44.
označiť príspevok

Ranexill muž
   5. 9. 2012, 16:08 avatar
A svet. zdr. organizacia to je ta , ktora nuti ockovat africanov sajrajtmi z USA? Ci sa mylim? 


46.
označiť príspevok

Boris_I. muž
   5. 9. 2012, 16:10 avatar
Nie, WHO zbiera sajraty z celeho sveta.


47.
označiť príspevok

starec muž
   5. 9. 2012, 16:12 avatar
Spaľovanie v katalyzátoroch vytvára menšie častice,ktoré sú viac nebezpečné. Je potom otázne,či mať viac menej nebezpečných škodlivín,alebo menej škodlivejších.


82.
označiť príspevok

rains
   5. 9. 2012, 20:35 avatar
ak to funguje tak, rovno mozu do aut davat MEG alebo Testatic-y.
váš príspevok

Pridávať príspevky môžu iba zaregistrovaní účastníci fóra.

Som zaregistrovaný

nick: heslo:
zostať trvalo prihlásený    
Nie som zaregistrovaný

Vaša prezývka:  

Po zaregistrovaní budete automaticky presmerovaní do tejto témy.

najnovšie príspevky na celom fóre

dnes, 09:02,  Aj Kasafran s havranom si zaspomínajú na staré "zlaté" časy.... =zahrajú hru.... :)
dnes, 09:00,  39. A keď od ľudských stavieb preskočíme k prírodným, tak prídeme k ešte...
dnes, 08:55,  ....Ahoj Ondrej, vidím ťa tu prihláseného. Odpovedal som ti na email.
dnes, 08:52,  :) *29 Plánovaná ekonomika, ťažký priemysel a poľnohospodárstvo. Na týchto pilieroch...
dnes, 08:11,  49. Čože ? Boris bol Sloven ?? Sloven veru zmizol bez stopy. Ak teda myslíš Slovena....
dnes, 07:21,  Bola by to strašná nuda :)
dnes, 04:29,  1. Hovoríme Igorovi: "Počuj, nemohol by si zo seba urobiť idiota, ako len ty vieš a...
dnes, 02:21,  No, nepredbiehajme udalosti, ja verím Harabinovi. Zákon má totiž dve fázy, písomnú a...
dnes, 01:48,  Netreba mu to závidieť. Ani veriť nafúknutým bulvárnym žvástom. Tie analytické odhady...
dnes, 01:43,  https://www.youtube.com/watch?v=bBTwx2xm06o
dnes, 01:43,  https://openiazoch.zoznam.sk/cl/194129/Skromny-clovek-Putinov-majetok-podla-Kremla
dnes, 01:32,  Putinov svet: O čom sa miliardárom ani nesníva Ruský prezident Vladimir Putin je možno...
dnes, 01:29,  To je pech keď si proletar a predáš hodinky za Hodinky se zárukou na Putinovo jméno se...
dnes, 01:26,  Ale to že ceruše sú miliardárky ani vocca netají to len on je chudáčisko proletár...
dnes, 01:23,  Samozrejme všetko je to vymyslené ako u Janukoviča ....
dnes, 01:20,  https://scontent.fprg2-1.fna.fbcdn.net/v/t1.0-9/71569566_3301685146524638_8363955828318797824_n.j...
dnes, 01:11,  Poslanci národnej rady prelomili veto prezidentky Zuzany Čaputovej a schválili novelu zákona...
dnes, 01:08,  Len Harabin môže byť i sudca i politik *13*13*13 ešte aj prezident a podnikatel so Sadiki
dnes, 01:07,  DRUHÁ HLAVA ZÁKLADNÉ POVINNOSTI SUDCU A ZÁKLADNÉ PRÁVA SUDCU § 30 Základné povinnosti...
dnes, 01:04,  Sudca nesmie ďalej popri výkone funkcie sudcu zastávať žiadnu inú platenú funkciu,...
neprehliadnite
df.sk na Facebooku
vyhľadávanie
 
Dneškom začína zvyšok tvojho života, tak ho nepremárni.
Prevádzkuje df.sk | TOPlist
(240 370 bytes in 0,411 seconds)