hoď ma hore
Milí diskutujúci. Pri diskutovaní prosím: 1. nepridávaj témy pozostávajúce len z odkazov alebo jednoslovné témy / 2. nepridávaj uražlivé alebo vulgárne komentáre. Ak tieto pravidlá nedodržíš, tvoja téma pravdepodobne skončí v koši. Príjemné diskutovanie :)
none
ak chceš diskutovať, musíš sa registrovať. registrácia

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  rôzne  /  téma

Bambusové ponožky od firmy Courlux

príspevkov
4
zobrazení
4
tému vytvoril(a) 29.6.2015 15:11 TvojOponent19
posledná zmena 26.3.2017 20:01
1
29.06.2015, 15:11
Stretli ste sa bambusovými ponožkami?
Firma Courlux prišla s fígľom, ako od vás vymámiť peniažky. Ponúknu vám reklamný pár za symbolické 1 euro. To, že ide o prihlásenie sa do automatického systému opakovaných zásielok ponožiek za viac ako 6 eur za pár sa dozviete až po registrácii. A problém je na svete...
none
2

1. TvojOponent19 29.06.2015, 15:11

Stretli ste sa bambusovými ponožkami?
Firma Courlux prišla s fígľom, ako od vás vymámiť peniažky. Ponúknu vám reklamný pár za symbolické 1 euro. To, že ide o prihlásenie sa do automatického systému opakovaných zásielok ponožiek za viac ako 6 eur za pár sa dozviete až po registrácii. A problém je na svete...

16.02.2017, 10:30
Dobry den, dovolte nam reagovat na Vasu pripomienku. Spolocnost Courlux ponuka tovar dennej potreby na vyskusanie za cenu postovneho a balneho. Moze sa jednat o produkty ako su bambusove ponozky, kozmetika, bizuteria, ziletky, damsky pletovy krem a pod. Pri kazdej telefonickej objednavke je zakaznik oboznameny s celym postupom ako bude dany odber tychto produktov prebiehat. Po telefonickej objednavke dostane zakaznik do dvoch tyzdnov list, v ktorom ma uvedene vsetky informacie, ktore mu boli poskytnute aj v tel. rozhovore. Na zaklade tohto listu sa zakaznik moze rozhodnut, ci ma zaujem odoberat dany produkt, alebo si zastavi, prip. upravi celu registraciu. V pripade, ze sa rozhodne pokracovat, zakaznikovi su zasielane doplnujuce baliky podla vopred dohodnutej ceny a intervalu. Ak ma zakaznik akukolvek otazku, prip. podnet, ktory chce riesit, na Slovensku je Zakaznicky servis, kde sa moze telefonicky, pisomne alebo emailom informovat. Tel. kontakt na Zakaznicky servis je 041 281 2125 v prac. dnoch od 7:30 do 18:00 h., korešpondencna adresa je Zakaznicky servis v SR, P.O.Box 7, 010 15 Zilina, email sk@courlux.com. Pre nahlad a viac informacii je k dispozici web stranka odkaz
S pozdravom a prianim pekneho dna Zakaznicky servis v SR.
none
3

2. 16.02.2017, 10:30

Dobry den, dovolte nam reagovat na Vasu pripomienku. Spolocnost Courlux ponuka tovar dennej potreby na vyskusanie za cenu postovneho a balneho. Moze sa jednat o produkty ako su bambusove ponozky, kozmetika, bizuteria, ziletky, damsky pletovy krem a pod. Pri kazdej telefonickej objednavke je zakaznik oboznameny s celym postupom ako bude dany odber tychto produktov prebiehat. Po telefonickej objednavke dostane zakaznik do dvoch tyzdnov list, v ktorom ma uvedene vsetky informacie, ktore mu boli pos...

27.02.2017, 09:58
Draha Firma Courlux.. Vas sposob obchodovania je zalozeny ciste na natlaku na ludsku psychiku, nie na kvalite tovaru, prip ustretovosti k zakaznikovi. Slecna z Call centra zavola na cislo z Databazy ktoru ste dostali z druhej ruky za obalocku 😉
Problem vsak je zaklad vaseho obchodovania. Slecna v ponuke da do placu 1 par bambusovy ponoziek za 1euro na vyskusanie. vypyta si adresu kam to poslat a tym je rozhovor ukonceny. Po 2-3 tyzdnoch cloveku poslete listom (ktory sa moze stratit napriklad, cize dotycny nemusi byt informovany), Ze do tyzdna mu vyexpedujete ten 1 par za 1 euro a potom nasledne kazde 3 mesiace dalsie 3 pary za 6-9 euro ... Ja sa pytam, preco tlacite na ludi ze automaticky im to chcete posielat bez toho aby Vas niekto o to ziadal ? a ked si to nepreberie tak sa mu budete vyhrazat sudom ? po par rokoch nech ta suma trosku narastie ? Toto je zaklad Vaseho podnikania ? o automatickom posielani tovaru z Vasej strany kazde 3 mesiace v prvom rozhovore neni ani slovo. Az v Liste sa o tom zmienite.. A sposob zrusenia dalsieho posielania tovaru si vynucujete vyslovene pisomne listom ? A preco ? Uzavrel niekto telefonicky s Vami nejaku zmluvu ? Zmluva je papier, ktory obe strany podpisuju. Ked si objednam telefon v T-com alebo Oange, kurier mi donesie krabicu a da mi ju ak podpisem 6 papierov, co je zmluva a jej sucasti a tym sa zavazujem. S Vami .. nepodpisujem nikde nic. To co vy vyuzivate na Vas zarobok je psychicky natlak na ludi pod hrozbou sankcie, ak by sa uz vo "vami vymyslenom kolotoci " nechceli vies dalej.
Cize ste absolutne ubohy, pretoze slusny obchod ma obrat lebo predava kvalitu a ludia sa za nou vratia. Vy si vynucujete ze ludia Vas tovar musia preberat a zaplatit ( co je absolutny nezmysel ).
Slusna firma sa nachadza pod fyzickou adresou (ci uz ~ schrankovou (internetovy predaj), alebo kamenna predajna) vy sa skryvate za PO-box ??

Ludia, "spokojny" zakaznici.. nech si urobia nazor sami. Kazdopadne:
1. Pravoplatnu zmluvu nie je mozne uzavriet telefonicky.
Telefonicky je mozne urobit iba ponuku a dohovor o tom ze poslete tovar. To iste len opacne je ze chcem nieco kupit na internete, tak tam zavolam, dam im adresu a oni mi to poslu. Pripadne chcu objednavku formularom, mailom.
Vy volate ludom a sami nukate tovar. Pri tomto sa vzdy moze stat, ze dotycny si tovar nepreberie, kde Vy ako firma sa mozete rozkrajat a neurobite s tym nic, iba zaplatite postovne na Vase naklady.
2. Vypovedanie zmluvy - Vami nazvane "zrusenie automatickeho pravidelneho posielania tovaru" Medzi kupujucim a predavajucim nikdy nevznikol kupno predajny vztah na zaklade podpisanej dohody / zmluvy. Cize je nezmysel ziadat z Vasej strany aby Vam ludia pisomne posielali, ze uz viac nemaju o Vas tovar zaujem, aby ste ho prestali posielat.
3. "zastupca" firmy Courlux pre Slovensko - preco je problem pre Vas uviest skutocnu adresu, kam by sa Vam ludia mohli prist podakovat, za to aky su spokojny, pripadne dat Vam po papuli ? Tvarite sa ze velka firma Courlux je zo Svajciarska a vy ste iba SVK pobocka. Vacsina znaciek u nas predavajucich tovar su zo zahranicia a neviem o takej ktora sa skryva pod P.O. Box 7, 010 15 Žilina.

4. Vase praktiky obchodovania pozna cely internet .. Vid priklad z 2010.. odkaz

5. prajem vsetko dobre a verim ze sa urcite dopracujete az na sud, hromadnou zalobou (zo zakaznickej strany).
none
4

2. 16.02.2017, 10:30

Dobry den, dovolte nam reagovat na Vasu pripomienku. Spolocnost Courlux ponuka tovar dennej potreby na vyskusanie za cenu postovneho a balneho. Moze sa jednat o produkty ako su bambusove ponozky, kozmetika, bizuteria, ziletky, damsky pletovy krem a pod. Pri kazdej telefonickej objednavke je zakaznik oboznameny s celym postupom ako bude dany odber tychto produktov prebiehat. Po telefonickej objednavke dostane zakaznik do dvoch tyzdnov list, v ktorom ma uvedene vsetky informacie, ktore mu boli pos...

26.03.2017, 20:01
§53 ods. 8 Občianského zákonníka
Ak poskytne dodávateľ spotrebiteľovi plnenie a spotrebiteľ si ho neobjednal, nie je spotrebiteľ povinný plnenie vrátiť ani ho uschovať; vylúčené sú aj ďalšie nároky dodávateľa voči spotrebiteľovi. Nevyžiadaným plnením je aj ďalšie opakujúce sa plnenie poskytnuté spotrebiteľovi na základe zmluvy uzavretej prostriedkami diaľkovej komunikácie, ak spotrebiteľ výslovne o takéto plnenie nepožiadal. Ak dodávateľ nepreukáže opak, považuje sa opakujúce sa plnenie vždy za nevyžiadané.

Mnohé spoločnosti telefonátom dosiahli, že spotrebiteľ súhlasil so zaslaním napr. jednej dávky vitamínov (spolu s určitým darčekom) za cenu poštovného, pričom však spoločnosť sa ďalej tvárila, že si spotrebiteľ vyžiadal aj nasledujúce opakujúce sa plnenia. V zákone je dané, že musí byť nevyhnutný výslovný súhlas spotrebiteľa, inak aj opakujúce sa plnenie bude oddelené od „prvého“ plnenia a bude sa považovať za nevyžiadané.
A to najdôležitejšie na záver - „Ak dodávateľ nepreukáže opak, považuje sa opakujúce sa plnenie vždy za nevyžiadané.“ k tomu netreba väčší komentár.

nevyhnutný výslovný súhlas spotrebiteľa - nie je daný tým, že sa niekto niekde neodhlási, nereaguje....

Takže ak takáto bananová alebo bambusová firma začne zasielať opakovane nejaký svoj fajnový tovar, tak im aj na to horeuvedené tel. číslo môžete zavolať a povedať panboh zaplať. Nie ste povinný nič vracať, nikde sa registrovať, nastavovať, ani nič platiť a ani to panboh zaplať im volať.

Ak pošlú list, treba ho poslať na SOI.

Každopádne je najlepšie sa s telemarketingom nebaviť vôbec, nanajvyš ak tak opýtať sa odkiaľ majú tel. číslo a zakázať im viac tel. kontaktovať. A to aj v prípade, ak budú tvrdiť, že im číslo vygeneroval počítač... majú za povinnosť odmietnutie rešpektovať.
none

najnovšie príspevky :

prevádzkuje diskusneforum.sk kontaktuj správcu diskusného fóra vytvoril dzI/O 2023 - 2024 verzia : 1.05 ( 15.4.2024 5:00 ) veľkosť : 92 840 B vygenerované za : 0.160 s unikátne zobrazenia tém : 46 672 unikátne zobrazenia blogov : 753 táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...

možnosti

hlavná stránka nastavenia blogy todo

online účastníci :

hľadanie :

blog dňa :

Určené len pre maximálnych SEBA-vrahov 😉 Cesta do raja vedie skrz peklo 😉 odkaz Bol SOM "donútený" podstúpiť krst ohňom 😉 Vydal SOM sa na cestu do "pekla" 😉 Lebo SOM bol sklamaný zo sv...

citát dňa :

To, že je niekto dospelý, nemusí hneď znamenať, že je aj rozumný.