1
|
No aké sú vaše oblúbené filmy?
|
|
|
2
|
moje:Leon(Luc Besson),4 izby (alebo tak niak sa to volalo)(Robert Rodriqes,Qentin Tarantino),Indiana Jones a dobyvatelia stratenej archy(Stieven Spielberg),Pulp Fiction(neviem nepametám).....
|
|
|
3
|
|
2. 28.08.2008, 14:10
moje:Leon(Luc Besson),4 izby (alebo tak niak sa to volalo)(Robert Rodriqes,Qentin Tarantino),Indiana Jones a dobyvatelia stratenej archy(Stieven Spielberg),Pulp Fiction(neviem nepametám).....
▲
28.08.2008, 14:17
|
aha este Desperado(Robert Rodriqes,Qentin Tarantino(ten tam aj hral))
|
|
|
4
|
tie ktore koncia s vreckovkami,ale iba doma....
|
|
|
5
|
Matrix 1, Leon, Assasins, Exorcist a este moja stuzkova
|
|
|
21
|
|
5. 28.08.2008, 21:50
Matrix 1, Leon, Assasins, Exorcist a este moja stuzkova
▲
01.09.2008, 11:18
|
inac raz som cital ze pri Leonovi pri tej scene ked su vsade naokolo domu poolicaj vsade sa mi policajti ze naproti tomu domu bola banka a tu banku niekto vykradal akurat ked a tocila ta scena a lupis si myslel ze prisli pre neho tak sa tym "policajtom" vzdal
|
|
|
6
|
Nenavist-ale nie ten blby cinsky horor,ale francuzky film o chlapcoch z gheta....super myslienka...
Kult hakoveho kriza,Crash sa celkom da som videl naposledy.....
Crank je celkom sranda...
A take pohodicky-Pernikova vez,Trainspoting...
A na STV chodil davnejsie dokument od BBC planeta zem...no to som pozeral stale s otvorenymi ustami....ked tam raz zomrel medved co plaval dva tyzdne cez vodu zo svojej pevniny na inu lebo nemal co jest skoro som sa rozplakal....
Paci sa niekomu nieco z toho???
Viac ma hned nenapadne...
|
|
|
10
|
|
6. 28.08.2008, 23:03
Nenavist-ale nie ten blby cinsky horor,ale francuzky film o chlapcoch z gheta....super myslienka...
Kult hakoveho kriza,Crash sa celkom da som videl naposledy.....
Crank je celkom sranda...
A take pohodicky-Pernikova vez,Trainspoting...
A na STV chodil davnejsie dokument od BBC planeta zem...no to som pozeral stale s otvorenymi ustami....ked tam raz zomrel medved co plaval dva tyzdne cez vodu zo svojej pevniny na inu lebo nemal co jest skoro som sa rozplakal....
Paci sa...
▲
29.08.2008, 00:03
|
nenavist je dobry film takisto kult hakoveho kriza,ostatne nepoynam blizsie...k mojim patria najma serialy,okrem rozpravok - Chrisa nema nikto rad...A moje naj naj naj najoblubenejsie filmy- Terminator 2 a Disco pribeh 1...Akoze tie triky v terminatorovi na dobu kedy to bolo natocene...kokos ten film predbehol svoju dobu,dej sa mi absolutne pacil hlavne ako tam John Connor poslal v jednotke svojho fotra.A tie herecke vykony,fakt sa tomu dostali pod kozu. Moj ucitel animacie raz povedal- Barbora,ty si myslis,ze Arnold S. je skvely herec?. A ja na to- v Terminatorovi to autenticky zahral. On- sak bol stroj on nemusel nic hrat, to mu slo najlepsie ak nemusel prejavovat emocie...
|
|
|
11
|
|
10. Mortiisia 29.08.2008, 00:03
nenavist je dobry film takisto kult hakoveho kriza,ostatne nepoynam blizsie...k mojim patria najma serialy,okrem rozpravok- Chrisa nema nikto rad...A moje naj naj naj najoblubenejsie filmy- Terminator 2 a Disco pribeh 1...Akoze tie triky v terminatorovi na dobu kedy to bolo natocene...kokos ten film predbehol svoju dobu,dej sa mi absolutne pacil hlavne ako tam John Connor poslal v jednotke svojho fotra.A tie herecke vykony,fakt sa tomu dostali pod kozu. Moj ucitel animacie raz povedal- Barbor...
▲
29.08.2008, 00:08
|
Ale citala si niekedy o arnim z akeho hnoja sa on dostal cez vitaza olympie,brutalne plateneho herca az na guvernera californie?....fakt zaujimave citanie...z neho si beriem priklad ako neuveritelne dokazal ist za svojim cielom....
|
|
|
12
|
|
11. 29.08.2008, 00:08
Ale citala si niekedy o arnim z akeho hnoja sa on dostal cez vitaza olympie,brutalne plateneho herca az na guvernera californie?....fakt zaujimave citanie...z neho si beriem priklad ako neuveritelne dokazal ist za svojim cielom....
▲
29.08.2008, 00:11
|
sak ja ho mam rada,to je moj naj herec...hlavne to,ze ako ex kulturista sa dostal k filmu a to neni lahky spas daco dobre zahrat. To je jak nas Meciar, ex boxer teraz politik,sice ten viac pokazil ako pomohol
|
|
|
24
|
|
6. 28.08.2008, 23:03
Nenavist-ale nie ten blby cinsky horor,ale francuzky film o chlapcoch z gheta....super myslienka...
Kult hakoveho kriza,Crash sa celkom da som videl naposledy.....
Crank je celkom sranda...
A take pohodicky-Pernikova vez,Trainspoting...
A na STV chodil davnejsie dokument od BBC planeta zem...no to som pozeral stale s otvorenymi ustami....ked tam raz zomrel medved co plaval dva tyzdne cez vodu zo svojej pevniny na inu lebo nemal co jest skoro som sa rozplakal....
Paci sa...
▲
01.09.2008, 11:23
|
O Trainspotingu som vela pocul je odtial moja oblubena pesnicka Born Slippy od Underworld ale este som ho nevidel
|
|
|
7
|
ja mam rada filmy od emira kusturicu, najradsej Arizona Dream. no a Jakubiskovu Nejasnu spravu o konci sveta si vzdy rada znova a znova pozriem.
a Kult hakoveho kriza som videla. dobry filmik
|
|
|
8
|
The Fight Club, Interview with a vampire, Amelie z Montmartru, Čistá duša, no a potom Lynchovky a Bergmannovky
|
|
|
23
|
|
8. 28.08.2008, 23:14
The Fight Club, Interview with a vampire, Amelie z Montmartru, Čistá duša, no a potom Lynchovky a Bergmannovky
▲
01.09.2008, 11:20
|
Amelia z Montmartu nebola zla ale nie som si isty to je to kde nasla zbierku fotografii z toho stroja na fotografie co tam ten nasiel pod tým strojom?????
|
|
|
9
|
Fight Club-to sledujem pravidelne na eurosporte...
Ale aj filmik je sranda...
|
|
|
13
|
ale naj surrealisticky filmovy reziser pre mna ostava Jan Svankmajer...od neho sa fakt oplati kuknut aspon jeden film...je to nadany umelec.
|
|
|
14
|
Mám rada filmy z väzenského prostredia, vojnové a umelecké, ale rada si pozriem aj Šarlatové písmo,Nejasnú správu..., 60 sekúnd, Utečenec atď.
|
|
|
15
|
|
14. 29.08.2008, 11:16
Mám rada filmy z väzenského prostredia, vojnové a umelecké, ale rada si pozriem aj Šarlatové písmo,Nejasnú správu..., 60 sekúnd, Utečenec atď.
▲
29.08.2008, 11:28
|
z vazenskeho je super Zelena mila a este ten v ktorom sa ten chlapik prekopal von pomocou toho malickeho kladivka, no nemozem si spomenut na nazov
|
|
|
16
|
|
15. 29.08.2008, 11:28
z vazenskeho je super Zelena mila a este ten v ktorom sa ten chlapik prekopal von pomocou toho malickeho kladivka, no nemozem si spomenut na nazov
▲
29.08.2008, 16:48
|
No ten big cernoch v zelenej mili vyzera fakt neuveritelne....preco ja tak nevyzeram?
|
|
|
18
|
|
15. 29.08.2008, 11:28
z vazenskeho je super Zelena mila a este ten v ktorom sa ten chlapik prekopal von pomocou toho malickeho kladivka, no nemozem si spomenut na nazov
▲
29.08.2008, 20:25
|
sedmikraska, shawshank redemption - vykúpenie z väznice shawshank
|
|
|
22
|
|
18. 29.08.2008, 20:25
sedmikraska, shawshank redemption - vykúpenie z väznice shawshank
▲
01.09.2008, 11:19
|
ano to si pamatam fakt dobry film
|
|
|
17
|
Crash som pozeral naposledy, co bolo zhruba pred 2 mesiacmi. Bol to celkom dobry film, ale vo vseobecnosti nemam velmi rad filmy. Trvaju strasne dlho a za ten cas ma vacsinou rozboli hlava a vacsinou sa mi tie filmy ani nepacia, alebo s nimi nesuhlasim.
|
|
|
19
|
A Clockwork Orange (1971) - mechanicky pomaranc ..
ten film je vazne skvely ..
Tiez mam rad shawshank, kult hakoveho kriza - hlavne kvoli deju, zmene postoja atd ..
no a mam rad filmy, o ktorych neviem hned na zaciatku, ze ako sa to skonci .. taky film bol napriklad HRA s M.Douglasom a S.Pennom ..
🙂
|
|
|
20
|
ak mam zlu naladu pozriem si payback,60 sekund,shaft,tricks,sakal,scareface a pod.stariny,inak sa mi celkom pacil jack rozparovac ci spominany fight club..
|
|
|
25
|
Keď vynechám všetky klasické české komédie, tak potom,Forrest Gump, Test, Klik-život na diaľkové ovládanie, 50x a stále prvý krát, Prci-prci-prcičky 4 Tábor, Wasabi,Harrisonové kvety. atď. A z dokumentov:1, Loose Change 2nd Edition CZ
odkaz
2, Loose Change - Final Cut SK
1.časť: odkaz
2.časť: odkaz
3, 911 Mysteries - Demolitions SK
odkaz
4, Architekt Richard Gage - Prednáška o demolíciach v porovnaní s 9/11 SK tit.:
odkaz
5, Money As Dept /Peniaze ako dlh SK tit.:
odkaz
6, Alex Jones-Endgame CZ tit.:
odkaz
|
|
|
26
|
Keď vynechám všetky klasické české komédie, tak potom,Forrest Gump, Test, Klik-život na diaľkové ovládanie, 50x a stále prvý krát, Prci-prci-prcičky 4 Tábor, Wasabi,Harrisonové kvety. atď. A z dokumentov:1, Loose Change 2nd Edition CZ
odkaz
2, Loose Change - Final Cut SK
1.časť: odkaz
2.časť: odkaz
3, 911 Mysteries - Demolitions SK
odkaz
4, Architekt Richard Gage - Prednáška o demolíciach v porovnaní s 9/11 SK tit.:
odkaz
5, Money As Dept /Peniaze ako dlh SK tit.:
odkaz
6, Alex Jones-Endgame CZ tit.:
odkaz
|
|
|
27
|
Ospravedlňujem sa za duplicitné vlákno. Nereagovala odozva. Na iných fórach sa to dá riešiť okamžite, ale tu nie. Dúfam, že to duplicitné, a aj toto, Admin vymaže. Dík!
|
|
|
28
|
Co takhle dát si špenát alebo 4 vraždy sttačí miláčku to je to čo považuješ za klasické české?
|
|
|
29
|
Ten prvý - áno, ten druhý - nemusím . Ale napr. Vrchní, prchni!, Pelíšky, Zralé víno /aj keď je to tzv. normalizačný film, ale Sovák tam exceluje!/, Marečku, podejte mi pero!, Postřižiny, Slavnosti sněženek, Vesničko má středisková, atď. Klasické-nemyslel som tým automaticky staré t.j.1930-1960. Aj keď aj tam je veľa dobrých komédií. A ešte sa mi páči jedna dobrá, súčasná, tzv. ,,sucho-anglická" komédia z produkcie GB /2006/ v hlavnej úlohe s Karlom Rodenom, natáčané v CZ: Sklapni, a zastrel ma!
|
|
|
30
|
Ten prvý - áno, ten druhý - nemusím . Ale napr. Vrchní, prchni!, Pelíšky, Zralé víno /aj keď je to tzv. normalizačný film, ale Sovák tam exceluje!/, Marečku, podejte mi pero!, Postřižiny, Slavnosti sněženek, Vesničko má středisková, atď. Klasické-nemyslel som tým automaticky staré t.j.1930-1960. Aj keď aj tam je veľa dobrých komédií. A ešte sa mi páči jedna dobrá, súčasná, tzv. ,,sucho-anglická" komédia z produkcie GB /2006/ v hlavnej úlohe s Karlom Rodenom, natáčané v CZ: Sklapni, a zastrel ma! Keď som to prvý krát videl, no krása tie gagy! Hneď som si to stiahol aj z internetu.
|
|
|
31
|
|
30. 02.09.2008, 23:48
Ten prvý - áno, ten druhý - nemusím . Ale napr. Vrchní, prchni!, Pelíšky, Zralé víno /aj keď je to tzv. normalizačný film, ale Sovák tam exceluje!/, Marečku, podejte mi pero!, Postřižiny, Slavnosti sněženek, Vesničko má středisková, atď. Klasické-nemyslel som tým automaticky staré t.j.1930-1960. Aj keď aj tam je veľa dobrých komédií. A ešte sa mi páči jedna dobrá, súčasná, tzv. ,,sucho-anglická" komédia z produkcie GB /2006/ v hlavnej úlohe s Karlom Rodenom, natáčané v CZ: Sklapni, a zastrel ...
▲
03.09.2008, 13:41
|
Tajomý hrad v karpatoch a adela jeste nevecerala?
|
|
|
41
|
|
31. 03.09.2008, 13:41
Tajomý hrad v karpatoch a adela jeste nevecerala?
▲
05.09.2008, 01:39
|
Tieto dva tiež nemusím...
|
|
|
32
|
Zaregistrovali ste, že Dočolomanský mal včera pohreb a v Čechách mala meniny Adela?
|
|
|
38
|
|
32. 03.09.2008, 13:49
Zaregistrovali ste, že Dočolomanský mal včera pohreb a v Čechách mala meniny Adela?
▲
04.09.2008, 21:54
|
|
33
|
Videl niekto Vichova českych divek?co na nho hovorite
|
|
|
34
|
Vychova českych divek, videl to niekto
|
|
|
35
|
a čo hovorite na Batoričku, ta ma sklamala
|
|
|
36
|
|
35. 03.09.2008, 14:03
a čo hovorite na Batoričku, ta ma sklamala
▲
03.09.2008, 14:18
|
áno, to nie je bohvieaký film, toľko bolo okolo toho rozruchu...
|
|
|
40
|
|
37. 04.09.2008, 07:40
ESMERALDA
▲
05.09.2008, 01:36
|
To je už aj FILM? No zbohom !
|
|
|
42
|
|
40. 05.09.2008, 01:36
To je už aj FILM? No zbohom!
▲
05.09.2008, 08:08
|
|
44
|
cital som si vaše príspevky a práve ma napadol squelly filmik- stratený v preklade, asi si ho idem poyzriet🙂, nemam jeden oblubeny a ani si na kopu dobrych nespomeniem, jo prave ma napadol mrak, nemecky filmik o nasledkoch vybuchu jadrovej elektrarne, ak ma daco napadne doplnim🙂
|
|
|
45
|
jo možno ešte tanečnica v tme, ppci monty phyton - svätý grál, život braina(neviem ako sa to píše), candy - australsky filmik o živote feťáckeho páru, easy rider, sveraz narodního rybolovu- ruska komedy 🙂, Nikita - francuzsky filmik zo zaciatku 90. rokov, nie ten stupidny serial, mexicka jizda, teraz som stravil kopec casu pri serialoch - the office, black books, red dwarf, futurama, simpsnaci, star trek 🙂, snad som niekomu poradil 🙂
|
|
|
46
|
kolinany - tak s tym mechanickym pomarancom suhlasim aj ja.. vyborny film a kniha je este lepsia =)
|
|
|
|