Hoď ma hore
prihlásenie:
Registrácia  |  Zabudnuté heslo
tu sa nachádzate: hlavná stránka  náboženstvo  téma
kategórie:  

100 rokov od Fatimy. Posolstvo Panny Márie Fatimskej (výňatky). Pozorne čítajte a zistíte, že všetko čo hovorila je pravda a naplnilo sa.

34
reakcií
905
prečítaní
Tému 14. mája 2017, 08:30 založil lea_pragmaticka1.

podobné témy:



1.
označiť príspevok

lea_pragmaticka1
   14. 5. 2017, 08:30 avatar
DNES! 100 rokov od Fatimy. Posolstvo Panny Márie Fatimskej (výňatky)

„Som Panna Mária Ružencová; prichádzam, aby som varovala veriacich, nech zmenia svoj život a nech odprosujú za svoje hriechy. Nesmú už viac urážať nášho Pána, pretože hriechy ľudí ho nesmierne bolestivo a hrozne urážajú. Ľudia sa musia modliť ruženec. Nech sa ho modlia každý deň.“

Panna Mária s veľkou vážnosťou povedala: „Obetujte sa za hriešnikov a často pri tom opakujte ´Ó, Ježišu môj, toto je z lásky k Tebe, za obrátenie hriešnikov a na odčinenie urážok, ktorými ľudia znevažujú Nepoškvrnené Srdce Panny Márie.´“

13. júla 1917 odhalila Preblahoslavená Panna Mária pred očami troch detí desivú skutočnosť. Rozpráva Lucia: „Naša Pani nám ukázala obrovské ohnivé more, ktoré akoby bolo pod zemou. V tomto ohni boli ponorení démoni a duše, v ľudskej podobe; boli ako priehľadné žeravé uhlíky – začiernené alebo rozpálené do bronzova, vznášali sa v oblakoch dymu, z ich tiel vychádzali plamene. Dvíhali sa a padali na všetky strany ako iskry z blčiacej vatry, boli akoby v stave beztiaže a nekontrolovali svoje pohyby; príšerne vrešťali, stonali a nariekali od bolesti a zúfalstva. Toto všetko nás tak vydesilo, že sme sa začali triasť od strachu. Démoni vyzerali ako hrozne odpudzujúce a odporné, neznáme zvery, čierne a priehľadné ako žeravé uhlíky. Toto videnie trvalo iba chvíľu, a to vďaka našej láskavej Nebeskej Matke, ktorá nás vopred upozornila na to, čo uvidíme, a sľúbila, že nás vezme do neba. Inak by sme zrejme zomreli od strachu a hrôzy. Potom sme pozdvihli oči k Našej Pani, ktorá nám láskavo, ale i so smútkom povedala: „Videli ste peklo, kam idú duše úbohých hriešnikov. Boh si želá, aby sa na ich záchranu začalo vo svete uctievať moje Nepoškvrnené Srdce. Ak ľudia urobia čo vám teraz poviem, veľa duší bude zachránených, a bude pokoj a mier.“

Panna Mária ďalej povedala: „Modlite sa, veľa sa modlite a obetujte, pretože množstvo duší ide do pekla len preto, lebo sa za ne nikto nemodlí a neobetuje.“ (vlastné slová Lucie o Fatime).

Ešte jeden dôkaz

Existencia pekla vyvoláva diskusie. Niekoľko rokov pred svojou smrťou 13. februára sestra Lucia napísala ´Vo svete je veľké množstvo neveriacich, popierajúcich tieto pravdy; ony však pre to nestrácajú nič zo svojej pravdivosti. Táto neviera nezachráni neveriacich od hrôz pekla, ak ich doň privedie ich hriešny život.´

... Boh nám vo Fatime poslal svoje posolstvo ako dôkaz o týchto pravdách. Toto posolstvo nám ich pripomína, aby sme sa ani my sami nedali zviesť falošnými teóriami neveriacich, ktorí ich popierajú alebo podvodníkmi, ktorí ich prekrucujú a deformujú. Posolstvo nás ubezpečuje, že peklo je reálna skutočnosť, a že v ňom končia duše úbohých hriešnikov. (Fatimské posolstvo z roku 2003). Preblahoslavená Panna prikázala deťom, aby toto videnie udržali v tajnosti. Lucii ho dovolila odhaliť až v roku 1941. Jacintu táto vízia nesmierne hlboko poznačila. Robila si veľké starosti o osud úbohých duší, ktoré išli do pekla. Často si sadla na zem alebo na skalu, pohrúžila sa do seba a hovorievala ´Ach! Peklo! Ako mi je ľúto duší, ktoré idú do pekla!´ Neustále sa za ne modlila a prosila a každú svoju bolesť hrdinsky obetovala za všetkých, ktorým hrozilo, že budú zatratení.

Bolestná realita

Vízia pekla, ktoré mali tieto tri deti privilégium vidieť, v žiadnom prípade nezveličuje realitu, ktorú predstavuje. Peklo videli deti v takej podobe, v akej ho dokáže pochopiť ľudská myseľ. Lucia, ktorá bola od roku 1948 karmelitánkou v portugalskej Coimbre, povedala v roku 1992 kardinálovi, ktorý ju chodil navštevovať: „Peklo je realita ... Kážte stále o pekle, pretože aj náš Pán o ňom hovoril; je to vo Svätom Písme. Boh nikoho neodsudzuje do pekla. Človek sa odsúdi do pekla sám. Boh dáva človeku slobodu v rozhodovaní a túto slobodu človeka rešpektuje.´

Panna Mária sa od decembra 1919 až do februára 1920 zjavila Jacinte ešte niekoľkokrát. Medzi iným jej povedala aj toto:

„Hriechy sveta sú veľmi veľké a ťažké ... Keby ľudia vedeli čo znamená večnosť, robili by všetko čo je v ich silách, aby zmenili svoj život.“

„Unikaj pred bohatstvom a luxusom; miluj chudobu, ticho a pokoj; prejavuj milosrdenstvo aj voči zlým ľuďom.“

„Viac duší príde do pekla pre hriechy tela, než z akéhokoľvek iného dôvodu.“ (1)

„Určité módne trendy veľmi urážajú nášho Pána. Beda ženám, ktoré nie sú cudné a zdržanlivé.“ (2)

„Božia Matka si želá viac panenských duší, ktoré sa zaviažu sľubom čistoty.“

„Svätá spoveď je sviatosťou milosrdenstva a my musíme vyznávať svoje hriechy s radosťou a s dôverou.“

„Veľa manželstiev nie je od Boha a netešia nášho Pána.“

„Panna Mária už viac nemôže zadržiavať ruku svojho Božského Syna, ktorá dopadne na svet. Ak sa ľudia polepšia a zmenia svoj život, náš Pán ešte aj teraz zachráni svet; ak sa však nezmenia, príde trest.“

„Ľudia sa musia zriecť hriechu a nezotrvávať v ňom, ako to robili doteraz. Je nevyhnutné všetko úprimne oľutovať.“

„Povedz všetkým, že Boh rozdáva milosti skrze Nepoškvrnené Srdce Panny Márie. Povedz im, aby si od Nej vyprosovali milosti a že Ježiš si želá, aby sa Jeho Božské Srdce uctievalo spolu s Nepoškvrneným Srdcom Panny Márie. Nech si od jej Nepoškvrneného Srdca vyprosujú pokoj a mier, pretože Pán zveril pokoj a mier vo svete do rúk Panny Márie.“

Vízia pekla bola ľuďom zjavená na začiatku 20. storočia preto, aby sa im vštepila do mysle a aby sa potvrdila dogma o pekle. Zároveň mala vplývať na človeka, aby prestal urážať Boha hriechom. Zo všetkých troch detí vízia pekla najviac ovplyvnila Jacintu. Tu sú niektoré jej vyjadrenia o pekle:

„Ach, peklo! Ach, peklo! Matka Božia, zľutuj sa nad tými, ktorí nemenia svoj život. Keby len ľudia vedeli čo ich čaká vo večnosti, zo všetkých síl by sa usilovali zmeniť svoj život.“

Svojmu bratovi zvykla často hovorievať: „Francisco, pomodlíš sa so mnou? Musíme sa veľmi veľa modliť, aby sme zachránili duše pred peklom; tak veľa ich tam ide. Tak veľa!“

Občas sa spýtala Lucie: „Prečo Panna Mária neukáže peklo hriešnikom? Keby ho uvideli, nikdy viac by sa už nedopustili hriechu.“

Napokon povedala: „Ja už čoskoro odídem do neba, ale vy tu ostávate. Ak vám Panna Mária dovolí, povedzte každému aké je peklo, aby ľudia už viac nehrešili a nedostali sa tam.“

Neskoršie interview so sestrou Luciou o pekle

Sestra Lucia, fatimská vizionárka, ktorá zomrela v roku 2005, poskytovala interview len zriedkavo. Toto odznelo v týždenníku vatikánskej relácie „Osservatore della Domenica“, 7. februára 1954.

Páter Lombardi: „Povedzte mi, je ´Hnutie za lepší svet´ odpoveďou Cirkvi na slová Panny Márie?

Lucia:„Otče, táto obnova je určite veľmi potrebná. Ak by sa nerobila a ak vezmeme do úvahy súčasný vývoj ľudstva, zachránilo by sa len obmedzené množstvo ľudí.“

Páter Lombardi: „Skutočne veríte, že veľa ľudí sa dostane do pekla? Ja dúfam, že Boh zachráni prevážnu časť ľudstva.“ (Práve dopísal knihu pod názvom „Spása pre tých, čo neveria.“)

Lucia: „Otče, mnohí budú zatratení.“

Páter Lombardi: „Je pravda, že svet je plný zla, no vždy existuje nádej na spásu, na záchranu.“

Lucia: „Nie, otče, mnohí budú zatratení.“

Páter Lombardi si uvedomil, že sestra Lucia videla peklo a dodal: „Jej slová ma rozrušili a znepokojili. Do Talianska som sa vrátil s mysľou a srdcom plným závažných upozornení a varovaní.“ (3).

Vízia pekla bola ľuďom zjavená na začiatku 20. storočia preto, aby sa im vštepila do mysle a aby sa potvrdila dogma o pekle. Zároveň mala vplývať na človeka, aby prestal urážať Boha hriechom. Zo všetkých troch detí vízia pekla najviac ovplyvnila Jacintu. Tu sú niektoré jej vyjadrenia o pekle:

„Ach, peklo! Ach, peklo! Matka Božia, zľutuj sa nad tými, ktorí nemenia svoj život. Keby len ľudia vedeli čo ich čaká vo večnosti, zo všetkých síl by sa usilovali zmeniť svoj život.“

Svojmu bratovi zvykla často hovorievať: „Francisco, pomodlíš sa so mnou? Musíme sa veľmi veľa modliť, aby sme zachránili duše pred peklom; tak veľa ich tam ide. Tak veľa!“

Občas sa spýtala Lucie: „Prečo Panna Mária neukáže peklo hriešnikom? Keby ho uvideli, nikdy viac by sa už nedopustili hriechu.“

Napokon povedala: „Ja už čoskoro odídem do neba, ale vy tu ostávate. Ak vám Panna Mária dovolí, povedzte každému aké je peklo, aby ľudia už viac nehrešili a nedostali sa tam.“

Vízia pekla bola odhalená až v roku 1941.

Panna Mária povedala deťom vo Fatime počas svojich šiestich zjavení, že sa musia modliť, najmä ruženec. Tri deti veľmi ochotne a veľkoryso odpovedali na žiadosť Panny Márie. Čo ti bráni urobiť to isté? Len nepovedz „Nemám čas“! Pretože ak ty nemáš čas tráviť čas s Bohom v modlitbe, potom si oveľa zaneprázdnenejší, než bolo v Božom pláne s tebou! Zamysli sa nad týmito slovami nášho Pána: „Veď čo osoží človeku, keby aj celý svet získal, a svojej duši by uškodil?“ (Mt 16, 26).

Fatimské modlitby (Modlitby, ktoré zjavil fatimským vizionárom anjel a Panna Mária):

„Ó, môj Bože, verím v Teba, klaniam sa Ti, dúfam v Teba a milujem Ťa. Prosím o odpustenie pre tých, ktorí neveria v Teba, neklaňajú sa Ti, nedúfajú v Teba a nemilujú Ťa.“

„Ó, Najsvätejšia Trojica, klaniam sa Ti. Môj Bože, môj Bože, milujem Ťa v Najsvätejšej Sviatosti.“

„Najsvätejšia Trojica, Otec, Syn a Duch Svätý, s hlbokou úctou sa Ti klaniam a obetujem Ti najsvätejšie Telo, Krv, Dušu a Božstvo nášho Pána Ježiša Krista, prítomného vo všetkých svätostánkoch sveta, na odprosenie všetkých urážok, ktoré sa Ti dostávajú. Prosím Ťa, obráť úbohých hriešnikov pre nekonečné zásluhy Jeho Najsvätejšieho Srdca a na orodovanie Nepoškvrneného Srdca Panny Márie. Amen.“


2.
označiť príspevok

lea_pragmaticka1
   14. 5. 2017, 08:30 avatar
Panna Mária s veľkou vážnosťou povedala: „Obetujte sa za hriešnikov a často pri tom opakujte ´Ó, Ježišu môj, toto je z lásky k Tebe, za obrátenie hriešnikov a na odčinenie urážok, ktorými ľudia znevažujú Nepoškvrnené Srdce Panny Márie.´“

„Po každom desiatku ruženca sa modlite: „Ó Ježišu, odpusť nám naše hriechy, zachráň nás od pekelného ohňa; priveď do neba všetky duše, najmä tie, ktoré najviac potrebujú tvoje milosrdenstvo.“

Modlitba k sv. Michalovi Archanjelovi

„Svätý Michal Archanjel, bráň nás v boji proti zlostiam a úkladom diablovým; buď nám ochranou, pokorne prosíme, nech ho zavráti Boh. A ty, knieža vojska nebeského, Božou mocou zažeň do pekla satana, a iných zlých duchov, ktorí sa na skazu duší po svete potulujú. Amen.“

Citáty o ruženci a o modlitbe Zdravas´ Mária:

„Jedného dňa prostredníctvom ruženca a škapuliara zachránim svet.“ (Panna Mária sv. Dominikovi)

„Najsvätejšia Panna nám v týchto posledných časoch, v ktorých žijeme, umožňuje dosiahnuť modlitbou posvätného ruženca ešte väčší účinok; že nebude žiadny problém, žiadna vec akokoľvek zložitá, či už pozemského alebo duchovného charakteru, v osobnom živote každého z nás alebo v našich rodinách ..., ktorá by sa nedala vyriešiť modlitbou posvätného ruženca. Posvätným ružencom sa zachraňujeme. Posväcujeme sa. Potešujeme nášho Pána, a zachraňujeme mnoho duší.“ (Sestra Lucia; Posolstvá Panny Márie Fatimskej).

„Posvätný ruženec nám bude veľkou a mocnou oporou v poslednej hodine nášho života.“ (Lev XIII, Diuturni Temporis, č. 7, 5. sept. 1898).

„Dajte mi armádu, ktorá sa modlí ruženec, a ja dobyjem svet.“ (Pius XI)

„Milujte Pannu Máriu a modlite sa ruženec, pretože ruženec je zbraňou proti zlu v dnešnom svete.“ (sv. Páter Pio)

(Zdravas´ Mária) Rovnako, ako sa Boh rozhodol Anjelským pozdravením (Zdravas´ Mária) spôsobiť vtelenie svojho Slova a zabezpečiť vykúpenie ľudstva (Lk 1, 28-42), tak aj tí, ktorí sa usilujú o morálne reformy a o znovuzrodenie ľudí v Ježišovi Kristovi, si ma musia uctiť a pozdraviť tým istým pozdravením. Ja som prostrednicou, skrze ktorú prichádza Boh k človeku, a preto nech si ľudia vyprosujú milosti a čnosti nielen od môjho Syna, ale aj odo mňa.“ (Panna Mária bl. Alanovi de la Roche, v: Tajomstvo posvätného ruženca, 84); cit. z: Pravá úcta k Panne Márii, 156-59

Uvedom si, syn môj, a povedz to aj ostatným, že dokázateľne prvým znamením večného zatratenia je odpor, vlažnosť a zanedbanie modlitby Anjelského pozdravenia, ktorá zachraňuje celý svet.“ (Panna Mária bl. Alanovi de la Roche; Pravá úcta k Panne Márii, 157).

Poznámky

(1) „Viac duší ide do pekla kvôli hriechom tela, než z akéhokoľvek iného dôvodu.“

Sestra Lucia, posledná žijúca Fatimská vizionárka povedala, že toto sa týka predovšetkým hriechov proti čistote, tiež nazývaných aj hriechy nečistoty. Dôvodom tohto tvrdenia nie je to, žeby hriechy proti čistote boli najzávažnejšími hriechmi, ale preto, lebo sú najbežnejšími, a, ako aj sestra Lucia konštatuje, „kvôli svedomiu“, pretože je menej pravdepodobné, že ich ľudia budú ľutovať tak ako ostatné hriechy. Prečo? 1) Pretože vedomie neprávosti, ktoré je prvotným stimulom k ľútosti človeka nad svojimi hriechmi, nie je v tejto oblasti tak silné; s výnimkou cudzoložstva; 2) Po spáchaní určitých nečistých skutkov má človek väčší pocit hanby a preto sa mu tieto hriechy len veľmi ťažko vyznávajú vo svätej spovedi, či dokonca ľutujú aj vo vlastnom srdci; 3) Naša post-kresťanská, či lepšie povedané, anti-kresťanská popkultúra prezentuje sexuálnu aktivitu všemožného druhu ako prirodzenú a zdravú, a sexuálnu abstinenciu označuje za nezdravú. Šieste prikázanie, súvisiace s čistotou, sa vždy nazývalo „ťažké prikázanie“. A dnes, s pornografiou na každom rohu, so ženami a dievčatami, ktoré sa obliekajú neporovnateľne necudnejšie a nezdržanlivejšie než kedykoľvek predtým, ho môžeme pokojne nazvať takmer „nesplniteľným prikázaním“. Ježiš nás však uisťuje stále rovnako: „Čo je nemožné ľuďom, je možné Bohu“ (Lk 18, 27). A k tomu pridávame, že každý, kto pri ohrození hriechom nečistoty vzýva Preblahoslavenú Pannu Máriu o pomoc, dostane milosť vyhnúť sa mu, ako Ona sama zjavila aj sv. Brigite Švédskej a ďalším svätým. A tí, čo zápasia o život v čistote, vedia z vlastnej skúsenosti, že ak svoj hriech nečistoty pokorne vyznajú vo svätej spovedi, svedomie sa im očistí od veľkého bremena, a prežijú taký pokoj duše, aký im svet, ani záľuba v zmyselnosti, nemôžu nikdy dať.

(2) Predtým, ako Jacinta zomrela, ešte povedala, čo jej hovorila Panna Mária o obliekaní – ako určité módne trendy, ktoré sa zavádzajú, vo veľkej miere urážajú nášho Pána, ktorý podľa evanjelia povedal: „Každý, kto hľadí na ženu žiadostivo, už s ňou scudzoložil vo svojom srdci“ (Mt 5, 28). Svätý Ján Chryzostom dal ženám všetkých čias priam nadčasové inštrukcie o obliekaní, keď vo 4. storočí povedal:

„Svoje osídla nosíte všade so sebou a svoje siete rozhadzujete všade kam prídete. Tvrdíte, že nikoho nezvádzate na hriech. Svojimi slovami nie, ale robíte to tým, ako sa obliekate, držaním tela ... Keď spôsobíte, že druhý človek v srdci zhreší, ako môžete byť nevinné? Povedzte mi, koho tento svet odsudzuje? Koho sudcovia trestajú? Toho kto jed vypil, alebo toho, kto ho pripravil a druhému spôsobil smrť? Pripravujete čašu plnú ohavností, smrteľný nápoj, a ste oveľa väčšími zločincami, ako tí, čo otrávia jedom telo; vy totiž nevraždíte telo, ale dušu. A nerobíte to nepriateľom, ani z nevyhnutnosti, ani ako následok zranenia; robíte to z bláznivej márnivosti a pýchy.“

Páter Bernard A. Kunkel, veľký zástanca zdržanlivosti a slušnosti, v súvislosti so slovami Panny Márie Fatimskej nadávno povedal: „Ona vedela, že ... túto módu navrhujú sily zla, spolu aj s nečistou literatúrou ... filmami a televíznymi showprogramami ... všetko ako súčasť programu týchto síl zla, ktorým je zničiť morálku, najmä u mladých ľudí. Panna Mária tento plán síl zla len odhalila a upozornila nás naň.

www.lifenews.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


3.
označiť príspevok

havran
   14. 5. 2017, 09:01 avatar
Celý zázrak bol pripravený vatikánskym zákulisím a mal zastaviť úbytok vplyvu cirkvi v Európe. Skús analyzovať tie rozprávky z tohoto uhla


4.
označiť príspevok

Slušný človek muž
   14. 5. 2017, 09:08 avatar
Čiže 70000 ľudí, ktorí videli tancujúce slnko, malo halucinácie, alebo vedome klamú?
Súhlasí lea_pragmaticka1


6.
označiť príspevok

veriaci-4
   14. 5. 2017, 09:21

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



8.
označiť príspevok

Slušný človek muž
   14. 5. 2017, 09:24 avatar
Veriaci. Ako si to z môjho príspevku zistil? Ten jav tam bol. Ako si ho vysvetľuješ? Nikde netvrdím, že ho spôsobil Boh. Ale zasa tvrdiť, že 70000 ľudí klamalo, že niečo videlo, sa mi zdá čudné.


13.
označiť príspevok

veriaci-4
   14. 5. 2017, 09:36

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



19.
označiť príspevok

Slušný človek muž
   14. 5. 2017, 09:45 avatar
Veriaci. Ja som reagoval na Havranov príspevok číslo 3 a netušil som, že tu bude hliadka, ktorá ma hneď zdusí, že ako sa mám vyjadrovať. Osobne si myslím, že jav sa stal. Kto bol za ním, to sa neopovážim súdiť. Len reagujem na komenty, ktorí tvrdia, že to je klamstvo, že tí ľudia si to vymysleli. To si ja nemyslím.


20.
označiť príspevok

Ludwig muž
   14. 5. 2017, 09:52

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



22.
označiť príspevok

Ludwig muž
   14. 5. 2017, 09:57

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



24.
označiť príspevok

Slušný človek muž
   14. 5. 2017, 10:01 avatar
Ok, Ludwig. S tým súhlasím. Len nechce sa mi veriť, že by si to tie deti vymýšľali. Ale môžem sa samozrejme mýliť.


25.
označiť príspevok

Ludwig muž
   14. 5. 2017, 10:11

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



27.
označiť príspevok

Shagara muž
   14. 5. 2017, 11:31 avatar
24,....a pritom je to tak jednoduché a priehľadné,.....že za danými zjaveniami stál satan,démoni.
Je to jasné ako facka,......ak som sledoval celú tu líniu zjavení,zázrakov a spojil to s presným biblickým poznaním,.....tak mi úplne došlo,že sa tu niekto priam vysmieva z ľudskej hlúposti. Doslova si niekto robí dobrí deň z ľudí a využíva hlavne ich neznalosť Písiem a ich poverčivosti a sklon k videným,nadprirodzeným veciam.
Zásada vyplývajúca z Písiem je tá, že dnes sa zázraky nedejú a ak aj nejaké sú,tak sú zo zdroja ako ich opisuje Písmo.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Ten bezbožník, podporovaný Satanom, príde so všetkou mocou, znameniami a klamnými zázrakmi 10 a so všetkým zvádzaním neprávosti pre tých, čo idú do záhuby, lebo neprijali lásku k pravde, ktorá by im bola priniesla spásu. " 2 Sol.2 kap.

Tu je reč o "klamných zázrakoch",...."falošných znamení",...."zvádzaní".
Otázka stojí: Ak by aj Boh dnes konal zázraky, ako rozoznáš jeden od druhého,keď sa má satan podla Písma zjavovať ako "anjel svetla" a jeho služobníci/démoni,ako "služobníci spravodlivosti"?
Už aj tu môžeš vidieť,aké je to jednoduché!
A ak poznáme aj výroky údajných "božích služobníkov"/trebárs Márie,svätých/,....tak musíme vidieť ten rozpor,nebiblickosť a nerozumnosť.
Tiež je zaujímavé,že až na pár ojedinelých prípadov,sa Mária zjavuje ženám,a malým deťom,....a aj to mnohé naznačuje.
A je možné pozorovať ,že zjavuje sa ľudom slabou vôľou,a istým spôsobom ľudom zlým/poverčiví,fanatickí,namyslení,atď./
Môžem byť aj konkrétny,.....ale táto vec je viac ako jasná. A deti si ani nemuseli vymýšľať,......tu ide o tých čo uverili,že to je od pravého Boha!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Poviem príklad: Túto cestu prijímania týchto klamných zázrakov vydláždil nebiblický kult Mária ako matky Božej, a i náuka o nesmrteľnosť duše a podobne. A satan,démoni sa toho len chytili a zneužili to vo svoj prospech. Oni stáli aj za danými náukami. Pretože ,ženský ,božský prvok v Písme nájsť je anomália a hriech proti zdravému rozumu. A tiež v istom čase, Mária sa nemohla zjaviť,lebo bola mŕtva.
Tu ide o kult,modlárstvo a potvrdenie toho čo povedal satan/parafráza/, ..."že ak bude mať čas ,tak zvedie takmer všetkých na svoju stranu"! A darí sa mu to ,viac ako dobre!
                             


7.
označiť príspevok

clear1 muž
   14. 5. 2017, 09:23 avatar
70 000 ľudí, to je už celkom slušný dav. To sa potom davovej psychóze celkom darí
Súhlasí Shagara


9.
označiť príspevok

Slušný človek muž
   14. 5. 2017, 09:26 avatar
No však nehovor v hádankách. povedz, čo si o tom myslíš. Ako si to vysvetľuješ. Desať ľudí tvrdilo, že vidí tancujúce slnko, a zvyšní sa k tomu pridali? Čo si o tom myslíš ty?


33.
označiť príspevok

clear1 muž
   14. 5. 2017, 12:46 avatar


15.
označiť príspevok

veriaci-4
   14. 5. 2017, 09:37

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



18.
označiť príspevok

veriaci-4
   14. 5. 2017, 09:41

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



32.
označiť príspevok

clear1 muž
   14. 5. 2017, 12:29 avatar
veriaci, ako si pred bohom zvykneš obhajovať porušovanie desatora? Lebo keď zájdeš na môj profil, zistíš, že posledný môj príspevok bol pred viac ako troma mesiacmi (to k tomu nalepeniu na monitor), pod žiadnym iným nickom tu nie som..

(8. Nepreriekneš krivého svedectva proti blížnemu svojmu.)  


30.
označiť príspevok

Shagara muž
   14. 5. 2017, 11:49 avatar
4,......niektorí ľudia ,hlavne z okruhu marianských ctiteľov sú priam nastavení na takúto "hromadnú halucináciu".
Samozrejme,....mohlo v tom byť aj niečo nadprirodzené a zámer niekoho. Nie je podstatné, to čo videli/čo sa tak reálne mohlo daným ľudom aj tak javiť/, ako to,či je to zo správneho zdroja,a ako sa k tomu postavíme.
Za modlárstvom ,vždy stojí ľudská nevedomosť a neznalosť Písiem.
Písmo hovorí......."aby sme neboli oklamaní Satanom, lebo nie sme v nevedomosti o jeho zámeroch".
A uisťujem ťa,že neznalosť katolíkov,čo sa týka Písma je priam katastrofálna! Dennodenne sa o tom presviedčam. Teda,hovorím z vlastnej skúsenosti a dlhoročnej praxi. Protestanti sú na tom o dosť lepšie, v znalosti Písma.


5.
označiť príspevok

lea_pragmaticka1
   14. 5. 2017, 09:09 avatar
Prečo ti nezáleží na vlastnej duši, pokiaľ máš ešte čas? Kvôli tomu, že sa bojíš zmeniť názor a život? Je to ťažké a je na tebe či budeš mať gule to zmeniť to.


10.
označiť príspevok

veriaci-4
   14. 5. 2017, 09:29

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



11.
označiť príspevok

lea_pragmaticka1
   14. 5. 2017, 09:34 avatar
Pán Ježiš je nad Bibliou, sám je viac ako Biblia. Teba nespasí Biblia, ale Pán Ježiš. Ukázal všetkých zákonníkom, farizejom, že zle chápu Bibliu, keď tu prišiel ako pravý Boh a pravý človek.


17.
označiť príspevok

veriaci-4
   14. 5. 2017, 09:39

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



29.
označiť príspevok

Shagara muž
   14. 5. 2017, 11:36 avatar
11,...."Pravý Boh" je neviditeľný a nikto ho nemôže vidieť a nikdy nemôže prísť na zem v tele. Lebo je "Večný Duch",.....to tvrdí aj RKC. Ak je večný Duch,tak potom nemôže byť aj v tele. Bol tak iba v zastúpení svojim stvoreným synom.
Tiež nemohol zomrieť,lebo Boh Jehova je nesmrteľný! Ale Ježiš/pravý človek,syn človeka/ zomrel.


12.
označiť príspevok

lea_pragmaticka1
   14. 5. 2017, 09:35 avatar
Prečo nedodržuješ Bibliu a neriadiš sa ňou? Myslíš, že robíš správne?


23.
označiť príspevok

veriaci-4
   14. 5. 2017, 10:00

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



14.
označiť príspevok

lea_pragmaticka1
   14. 5. 2017, 09:36 avatar
Ak sme pri Biblií jasne sa tam píše o Panne Márií.
Biblický základ Mariánskej úcty
Pre náročných

PDF | Tlačiť |
Biblický základ Mariánskej úcty preložený zo stránky www.scripturecatholic.com Tento odkaz smeruje mimo DF.skzameranej na biblické verše vysvetľujúce to, v čo verí Katolícka Cirkev.
Autor: John Salza
Slovensky preklad: Martin Sobota
1. Jedinečnosť Márie ako Matky Božej
Gen. 3:15 - od úplného začiatku môžeme pozorovať, že Boh dáva Márii jedinečnú úlohu v histórii spásy. Boh hovorí "Položím nepriateľstvo medzi teba a ženu, medzi tvoje potomstvo a jej potomstvo." Toto sa vzťahuje na Ježiša (to "nepriateľstvo" a Máriu ("ženu". Výraz "jej potomstvo" (spermatos) nie je spomenutý nikde inde v Písme.

Gen 3:15 / Zjv. 12:1 - Písmo začína a aj končí so ženou, ktorá bojuje so satanom. Toto poukazuje na moc tejto ženy s potomstvom a učí nás, že Ježiš a Mária sú Nový Adam a Nová Eva.

Jn 2:4, 19:26 - Ježiš volá Máriu "žena" a tak isto je nazvaná aj v Gen. 3:15. Tak, ako Eva bola matkou starého stvorenia, Mária je matkou nového stvorenia. Pokolenie tejto ženy pošliape hadovi hlavu.

Iz 7:14; Mt 1:23 - panna (po grécky "parthenos" počne Syna a dá mu meno Emanuel, čo znamená "Boh s nami."

Jn 1:14 - Boh v tele prebýval medzi nami. Mária je Panenská Matka Božia.

Mt 2:11 - Lukáš sa vyjadruje, že Ježiš je s jeho matkou Máriou, a traja králi sa skláňajú pred nimi oboma a uctievajú Ježiša.

Lk 1:35 - toto dieťa sa bude volať svätý Syn Boží. Maria je Matkou Božieho Syna, alebo Matkou Boha ("Theotokos".

Lk 1:28 - "Zdravas Mária, milosti plná, Pán s Tebou." Toto sú slová vyrieknuté Bohom a doručené k nám cez anjela Gabriela (ktorý je poslom Božím). Takto, keď katolíci recitujú tento verš, keď sa modlia ruženec, vyslovujú slová, ktoré vyriekol o nej Boh.

Lk 1:28 – taktiež slovné spojenie "milosti plná" je preložené z gréckeho slova "kecharitomene." Toto je jedinečný titul, ktorý bol daný Márii a naznačuje dokonalosť milosti z minulej udalosti. Mária nie je len "vysoko ctená." Ona bola zdokonalená milosťou Božou. "Plný milosti" je v Písme použité na opis už len jednej bytosti okrem nej - Ježiša Krista v Jn 1:14.

Lk 1:38 - Máriino fiat znamená "nech sa mi stane podľa tvojho slova." Mária je dokonalým modelom viery v Boha a je hodna nášho obdivu.

Lk 1:42 - "Požehnaná si medzi ženami a požehnaný je plod života tvojho, Ježiš." Spojenie "požehnaná si medzi ženami" skutočne znamená "ty si najpožehnanejšia medzi ženami." Slovo najpožehnanejšia sa tu nevyskytuje z toho dôvodu, že grécky jazyk nepozná superlatív. Tiež si treba všimnúť, že Alžbeta najprv zdraví Máriu a až potom Ježiša - Toto je hyperdulia (ale nie latria, ktorá patrí jedine Bohu). My tiež môžeme skrze Máriu chváliť Ježiša. Nakoniec, katolíci opakujú tieto Bohom inspirované slová Alžbety v Ruženci.

Lk 1:43 - Alžbetine slová "Matka môjho Pána" (v hebrejčine Alžbeta používa "Adonai" čo znamená Pán Boh) sú ekvivalentom slov "Svätá Mária, Matka Božia", ktoré sa katolíci modlia v Ruženci. Táto formula je jednoduchá: Ježiš je božská osoba a táto osoba je Boh. Mária je Ježišova matka, takže Mária je Matkou Boha (Mária nie je len matkou Ježišovou ľudskej prirodzenosti - matky sú matky osôb, nielen prirodzenosti).

Lk 1:44 - Máriin hlas spôsobuje, že Ján Krstiteľ sa pohol v Alžbetinom lone od radosti. Lukáš nás učí, že Mária je naša mocná orodovníčka.

Lk 1:46 - Mária tvrdí, že jej duša zvelebuje Pána. Toto je odvážne vyznanie od mladého židovského dievčaťa z Nazareta. Jej výrok je mocným svedectvom jej jedinečnosti. Mária, ako naša Matka a Orodovníčka, zároveň umocňuje naše modlitby.

Lk 1:48 - Mária prorokuje, že všetky pokolenia ju budú velebiť, tak ako katolíci robia v modlitbe "Zdravas Maria". Ktoré protestantské cirkvi jestvujú po celé pokolenia (žiadne),a koľko z nich si uctieva Máriu so špeciálnymi modlitbami a zbožnosťou?

Gal 4:4 - Boh poslal svojho Syna, zrodeného zo ženy, aby nás vykúpil. Mária je žena s Vykupiteľom. Keď voláme Máriu "Spoluvykupiteľka" (co-redemptrix), len vyznávame, že je to "žena pri vykupiteľovi." Je tomu tak, lebo "co" je z latinského slova "cum", ktoré znamená "s." Preto "co-redemptrix" znamená "žena s Vykupiteľom." Mária má jedinečnú, ale podriadenú úlohu k Ježišovi v otázke spasenia.

Ef. 1:1; Flp 1:1; Kol. 1:2 - slovo "svätci" (po hebrejsky "qaddiysh" znamená "sväté" osoby. Mária sa nazýva svätá, najväčšia zo všetkých svätých.

Lk 2:35 - Simeon prorokuje, že Máriu prenikne meč bolesti. Mária takto zohráva veľmi dôležitú úlohu v našom vykúpení. Kým Ježišovo utrpenie bolo všetkým, čo potrebujeme k nášmu vykúpeniu, Boh chcel, aby sa Mária podriadeným spôsobom zúčastňovala na utrpení svojho Syna, rovnako ako nám On dovoľuje zúčastniť sa našim utrpením.

Lk 2:19,51 - Mária si uchovávala všetky tieto slová vo svojom srdci. Katolíci si toto pripomínajú, keď sa zasväcujú Máriinmu Nepoškvrnenému Srdcu a všetkým bohatstvám a múdrosti, ktoré sú v ňom obsiahnuté.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Mária - Nepoškvrnená Archa Novej Zmluvy

Ex 25:11-21 - Archa Starej Zmluvy bola zhotovená z najčistejšieho zlata pre Božie Slovo. Mária je Archa Novej Zmluvy a je najčistejšou nádobou pre Slovo Božie, ktoré sa stalo človekom.

2 Sam. 6:7 - Táto Archa je tak svätá a čistá, že keď sa jej Uzzah dotkol, Pán ho usmrtil. Toto nám poukazuje na to, že táto Archa musí zostať bez poškvrny. Mária ako Archa Novej Zmluvy je dokonca viac bez poškvrny a bez nečistoty, pretože Boh ju ušetril od dedičného hriechu, aby mohla niesť Jeho Večné Slovo v jej lone.

1 Kron. 13:9-10 - tu sa nachádza ďalšia zmienka o Uzzovi a Arche. Aby mohol Boh prebývať v Márii ako Arche, Mária musela byt počatá bez hriechu. Protestanti namietajú, že to by bolo akoby povedať, že Boh by nechal prst Satanov, aby sa dotkol jeho Syna zrodeného v tele. Toto je nesprávne vykladané.
Pre lepšie pochopenie prekladu z angličtiny, aby bol zmysel jasnejší (Stanislav Chlebec):
1 Kron 13, 9 - 10 - tu sa nachádza ďalšia zmienka o Uzovi a Arche. Aby mohol Boh prebývať v Márii ako Arche, musela by byť počatá bez hriechu. Protestanti to namietajú. Ale keby nebola počatá bez hriechu, to by znamenalo to isté ako povedať, že Boh nechal prst satanov, aby sa dotkol jeho Syna zrodeného v tele. (Pozri anglický originál.)
1 Kron, 15 -16 - tieto verše poukazujú, aký veľký obdiv mali Židia voči Arche - uctievali si ju piesňami, harfou, lýrou, cimbalom, trúbkou.
Lk 1:39 / 2 Sam. 6,2 - Lukášovo podozrivé prirovnanie medzi Máriou a Archou, ktorá opísaná Samuelom zvýrazňuje skutočnosť, že Mária je nepoškvrnená Archa Novej Zmluvy. V týchto veršoch Mária (Archa) povstala a vybrala sa / Dávid povstal a vybral sa k Arche. Je tu jasná paralela medzi archou Starého a Archou Nového Zákona.

Lk 1:41 / 2 Sam. 6:16 - Ján Krstiteľ / Kráľ Dávid podskočil od radosti pred Máriou / Archou. Takto by sme aj my mali podskočiť od radosti pred nepoškvrnenou Archou, Slova, ktoré sa stalo telom.

Lk 1:43 / 2 Sam. 6:9 - Ako môže matka / Archa môjho Pána prísť ku mne? Je to sväté privilégium. Naša matka chce prísť k nám a viest nás k Ježišovi.

Lk 1:56 / 2 Sam. 6:11 a 1 Chron. 13:14 - Mária / Archa zostala doma približne 3 mesiace.

Zjv 11:19 - v tomto historickom okamihu Archu Starej Zmluvy nikto nevidel už 600rokov (por. 2 Mach. 2:7), a teraz ju možno uzrieť na nebi. Židovský ľud by nad tým bol žasol. Akokoľvek, Ján ihneď začne opisovať tento fakt a zobrazuje "ženu" odetú slnkom v Zjv. 12:1. Ján zdôrazňuje, že Mária je Archa Novej Zmluvy a ako stará archa, je teraz hodna úcty a chvály. Tiež treba pamätať na to, že Zjv. 11:19 a Zjv. 12:1 sú napojené spolu, pretože v čase, keď bol tento biblický text napísaný, nebol rozdelený na kapitoly a verše.

Zjv 12:1 - tá "žena", ktorú opisuje Ján, je Mária, Archa Novej Zmluvy, s mesiacom pod jej nohami a na jej hlave koruna s 12 hviezdami. Tak ako mesiac odráža svetlo slnka, tak Mária, s mesiacom pod jej nohami, odráža slávu Slnka Spravodlivosti, Ježiša Krista.

Zjv. 12:17 - Tento verš hovorí o tom, že Mariiným potomstvom sú tí, ktorí zachovávajú Božie prikázania a nesú Ježišovo svedectvo. Toto poukazuje na to, prečo katolíci vždy verili, že Mária je matka všetkých kresťanov
Doplnenie pre lepšie pochopenie:
Zjv 12:17 - tento verš potvrdzuje význam Jn 19:26. Toto ženino (Máriino) pokolenie sú ti, ktorí nasledujú Ježiša. Ona je naša matka a my sme jej pokolenie v Ježišovi Kristovi. Tým majstrovským plánom Božej zmluvnej lásky k nám je pre nás rodina. Ale my NEnemôžeme byť úplnou rodinou s Otcovstvom Boha, bratstvom Krista BEZ materstva Márie. (Stanislav Chlebec, kontakt cez marianskehnutia@marianskehnutia.sk)
.

Zjv. 12:2 - Niektorí protestanti argumentujú, že pretože táto žena mala pôrodné bolesti, bola ženou hriešnou. Akokoľvek, Kniha Zjavenia je apokalyptickou literatúrou jedinečnou v 1.storočí. Obsahuje rozličné symboly a mnohonásobné významy ženy (Mária, Cirkev a Izrael). Pôrodné bolesti zobrazujú aj zrodenie Cirkvi aj Máriino potomstvo stvárnené Kristom. Mária nemala žiadne pôrodné bolesti, keď priviedla na svet jej Syna Ježiša.

Iz 66:7 - tak napríklad vidíme, ako Izaiáš prorokuje, že predtým ako ona (Mária) pocítila bôle, porodila; skôr ako prišla na ňu bolesť , porodila Syna (Ježiša). Toto je Mariánske proroctvo o panenskom počatí Ježiša Krista.

Gal 4:19 - Pavol tiež opisuje svoju bolesť ako pôrodné bolesti vo formovaní učeníkov Kristových. Pôrodné bolesti opisujú formovanie sa v Kristovi.

Rim 8:22 - taktiež Pavol hovorí, že celé stvorenie stoná v pôrodných bolestiach pred príchodom Krista. My všetci podstupujeme pôrodné bolesti, pretože sa rodíme v Ježiša Krista.

Jer 13:21 - Jeremiáš opisuje pôrodné bolesti Izraela, ako ženu v pôrodných bolestiach. Pôrodné bolesti sú zvyčajne v Písme použité prenesene, metaforicky.

Hos 13:12-13 - Efraim sa tiež zobrazuje ako trpí v pôrodných bolestiach pri pôrode za svoje hriechy. Opäť, pôrodné bolesti sú opísané metaforicky.

Micheáš 4:9-10 - Micheáš tiež popisuje Jeruzalem akoby uchopený pôrodnými bolesťami ako ťarchavá žena.

Zjv 12:13-16 - v týchto veršoch môžeme vidieť, že diabol sa stále snaží zničiť ženu, aj keď Spasiteľ sa už narodil. Toto poukazuje na to, že Mária je nebezpečenstvom pre satana, aj keď sa už narodil Ježiš Kristus. Je tomu tak, pretože Boh jej dal moc orodovať za nás a my by sme mali prosiť o jej podporu v našom duchovnom živote.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

3. Mária- naša matka a kráľovná nového Dávidovho kráľovstva

Jn 19:26 - Ježiš vyhlasuje Máriu za matku nás všetkých. Keď umieral na kríži, povedal "hľa, tvoja matka." Ježiš nepovedal "Ján, hľa, tvoja matka" pretože ju dal za matku nám všetkým, svojim milovaným učeníkom. Všetky slová, ktoré Ježiš povedal na kríži mali posvätný a hlboký charakter. Ježiš nehovoril Jánovi len aby sa postaral o jeho matku.

Zjv 12:17 - tento verš potvrdzuje význam Jn 19:26. Toto ženino (Máriino) pokolenie sú ti, ktorí nasledujú Ježiša. Ona je naša matka a my sme jej pokolenie v Ježišovi Kristovi. Tým majstrovským plánom Božej zmluvnej lásky k nám je pre nás rodina. Ale my nemôžeme byt úplnou rodinou s Otcovstvom Boha, bratstvom Krista a materstvom Márie.

Jn 2:3 - toto je veľmi dôležitý verš v Píšme. Keďže Maria je naša matka, hovorí nám robiť všetko, čo nám povie Kristus. Neskôr, Máriino orodovanie na svadobnej hostine v Káne je spúšťacím krokom Ježišovho účinkovania a predzvesťou eucharistickej oslavy baránka. Táto oslava spája všetkých veriacich do jednej rodiny skrze svadobný zväzok medzi božstvom a človečenstvom.

Jn 2:7 - Ježiš dovoľuje jeho matke ,aby sa prihovárala za ľud a odpovedá svojej matke na jej žiadosť, aby sluhovia naplnili sudy vodou.

Žalm 45:9 - Žalmista tu učí, že Kráľovná stoji po pravici Božej. Úloha kráľovnej je dôležitá v Božom kráľovstve. Maria je nebeská kráľovná po pravici Syna Božieho.

1 Kráľ 2:17, 20 - v Starom Zákone v Dávidovom kráľovstve Kráľ neodmieta svojej kráľovskej matke. Ježiš je kráľ v novom Dávidovom kráľovstve a neodmieta žiadosti svojej matky Márie, Kráľovnej.

1 Kráľ 2:18 - v Starom Zákone v Dávidovom kráľovstve kráľovná oroduje na strane kráľových nasledovníkov. Ona je Kráľovná Matka ("Gebirah". Mária je večnou Gebirah.

1 Kráľ 2:19 - v starozákonnom Davidovom kráľovstve sa kráľ skláňa k jeho matke a ona sedí po jeho pravici. My ako deti Novej Zmluvy by sme mali napodobňovať nášho kráľa a prejaviť podobnú úctu Márii, našej Matke. Úctou k Márii uctievame nášho Kráľa, Ježiša Krista.

1 Kráľ 15:13 - Kráľovná Matka má mocné miesto v izraelskej kráľovskej dynastii. Ale teraz je Dávidovo kráľovstvo zdokonalené Ježišom a Jeho matka Mária je po jeho pravej ruke.

2 Kron. 22:10 - tu kráľovná matka Atalia ničí kráľovskú rodinu Júdu, po tom, čo vidí jej syna, kráľa Achaziáša, mŕtveho. Kráľovná matka hrá významnú úlohu v tomto kráľovstve.

Neh 2:6 - Kráľovná matka sedí vedľa kráľa. Je hlavným prostredníkom pred kráľom.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

4. Mária pannou po celý život

Ex 13:2,12 - Ježiš je niekedy pomenovaný ako "prvorodený" syn Márie. Ale "prvorodený" je bežným židovským výrazom znamenajúcim prvé dieťa, ktoré otvorilo matkino lono. Nemá to nič spoločné s matkou, ktorá ma v budúcnosti ďalšie deti.

Ex 34:20 - podľa Mojžišovho zákona, "prvorodený" syn musel byt zasvätený. Status "Prvorodeného" nepožaduje "druhorodeného".

Ez 44:2 - Ezechiel prorokuje, že žiadny človek nemôže prejsť cez tú bránu, ktorou Pán vstúpil na tento svet. Toto je proroctvo Máriinho nepretržitého panenstva. Mária zostala pannou pred, počas a po narodení Ježiša.

Mk 6:3 - Ježiš sa v Písme vždy spomína ako "syn Márie", nie "jeden zo synov Márie". Taktiež "bratia" mohli teoreticky byť Jozefove deti z minulého manželstva, ktoré mu zostali po smrti. Akokoľvek, je však najpravdepodobnejšie, že Jozef bol panic ako bol Ježiš a Mária. A takto stelesňujú pravú Svätú Rodinu, úplne zasvätenú Bohu.

Lk 1:31,34 - tento anjel hovorí Márii, že "počne" (použijúc budúci čas). Mária odpovedá vetou "A ako sa to stane?" Máriina odpoveď ukazuje, že dala sľub celoživotného panenstva, takže nemala žiadny zámer mat vzťah s mužom. Ak by Mária nedala takýto sľub celoživotného panenstva, jej otázka by vôbec nedávala žiadny zmysel(pretože môžeme predpokladať, že vedela, akým spôsobom sa dieťa počne). Bola zasväteným panenským chrámom tak, ako to bolo prijateľným zvykom v tých časoch.

Lk 2:41-51 - pri hľadaní Ježiša a nájdení ho v chráme, tu nie je žiadna zmienka o súrodencoch.

Jn 7:3-4; Mk 3:21 - tu vidíme, že mladší "bratia" radili Ježišovi. Ale toto by bolo extrémne neúctivé pre zbožných Židov, ak by títo boli Ježišovi biologickí bratia.

Jn 19:26-27 - bolo by nemysliteľné pre Ježiša zveriť starosť o svoju matku priateľovi, ak by mal bratov.

Jn 19:25 - nasledovné verše dokazujú, že Jakub a Jozef sú Ježišovi bratanci a nie bratia: Mária, manželka Kleofasova bola sestrou Panny Márie.

Mt 27:61, 28:1 - Matúš sa dokonca zmieňuje o Márii, manželke Kleofasovej ako o " tej inej Márii."

Mt 27:56; Mk 15:47 - Mária, manželka Kleofasova je matkou Jakuba a Jozefa.

Mk 6:3 - Jakub a Jozef sú nazvaní Ježišovi "bratia". Takto Jakub a Jozef sú v skutočnosti Ježišovi bratanci.

Mt 10:3 - Jakub je tiež nazvaný syn "Alfejov." Toto ale nevylučuje, že Jakub je syn Kleofasov. Meno Alfeus môže byt aramejské meno pre Kleofasa, alebo Jakub si dal grécke meno ako Šavol (Pavol), alebo Mária sa znovu vydala za muža s menom Alfeus.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

5. Ježišoví "bratia" (adelphoi)) = bratanci alebo príbuzní

Lk 1:36 - Alžbeta je Máriina príbuzná. Niektoré Biblie to prekladajú ako "sesternica," ale toto je nepresný preklad , pretože hebrejčina a aramejčina nepoznajú výraz pre "sesternicu."

Lk 22:32 - Ježiš hovorí Petrovi, aby posilnil svojich "bratov." V tomto prípade tu jasne vidíme Ježiša použiť výraz "bratia", ktorý sa vzťahuje na ďalších apoštolov, nie jeho biologických bratov.

Sk 1:12-15 - zhromaždenie Ježišových "bratov" tu možno počítať na 120. To je príliš veľa "bratov." Brat znamená v hebrejčine "príbuzný".

Sk 7:26; 11:1; 13:15,38; 15:3,23,32; 28:17,21 - tu je len niekoľko z mnoho iných prípadov, kde výraz "bratia" neznamená pokrvných bratov.

Rim 9:3 - Pavol používa výrazy "bratia" a "príbuzní" a vzájomne ich zamieňa. Zmienka Ježišových "bratov" nedokazuje, že Mária mala aj ďalšie deti.

Gn 11:26-28 - Lót je Abrahámov synovec (gr."anepsios" / Gen. 13:8; 14:14,16 - Lót je tu však stále nazývaný Abrahámov brat (adelphos" . Z tohto vyplýva, že hoci grécke slovo pre bratanca je "anepsios," Písmo tiež používa "adelphos" na opis bratranca.

Gn 29:15 - Laban volá Jakuba svojím "bratom", aj keď Jakub je jeho synovec. Toto tiež dokazuje, že brat znamená príbuzný alebo bratranec.

Dt 23:7; 1 Kron. 15:5-18; Jer. 34:9; Neh. 5:7 -"bratia" tu znamenajú "príbuzní". Hebrejčina a aramejčina nemajú žiaden výraz pre "bratranca."

2 Sam. 1:26; 1 Kráľ 9:13, 20:32 - v týchto veršoch výraz "bratia" tu nemusí znamenať (pokrvnú líniu), podobne ako výraz "priateľ".

2 Kráľ 10:13-14 - Kráľových Achaziašových 42 "bratov" bolo skutočne 42 jeho príbuzných.

1 Kron 23:21-22 - Eleazárové dcéry si vzali svojich "bratov", ktorí boli v skutočnosti ich bratancami.

Neh 4:14; 5:1,5,8,10,14 - tu sú ďalšie prípady "bratov" vo význame "bratrancov" a "príbuzných."

Tob 5:11 - Tobit prosí Azariáša, aby sa stotožnil s ním a jeho ľudom, ale stále ho nazýva "bratom."

Amos 1: 9 - bratstvo tiež môže znamenať spojenca (kde nie je žiadna pokrvná línia).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

6. Nanebovzatie Panny Márie

Gn 5:24, Heb 11:5 - Henoch bol vzatý s telom do neba bez toho, že by zomrel. Urobil by Boh menej pre Máriu, svoju Archu Novej Zmluvy?

2 Kráľ 2:11-12; 1 Mach 2:58 - Eliáš bol vzatý do neba v ohnivom voze. Ježiš by neurobil menej pre svoju Požehnanú Matku

Ž 132:8 - Povstaň, Hospodine, a choď k miestu svojho odpočinku, Ty i Archa Tvojej moci! Obaja Ježiš a Mária boli vzatí do neba do ich večného odpočinku

2 Kor 12:2 - Pavol hovorí o mužovi, ktorý bol v Kristu uchvátený do tretieho neba. Mária bola tiež vzatá do neba Bohom.

Mt 27:52-53 - Keď Ježiš zomrel a vstal zmŕtvych, mnohé telá zosnulých svätých boli vzkriesené, vyšli z hrobov a po Jeho vzkriesení prišli do svätého mesta a ukázali sa mnohým. Nič v Písme neprotirečí tomu, že Mária bola vzatá do neba.

1 Sol. 4:17 - Máme byť uchvátení do oblakov, aby sme stretli Pána na nebesiach a tak aby sme mohli byt navždy s Ním.

Zjv 12:1 - vidíme Máriu, "ženu" odetú slnkom. Kým v Zjv 6:9 vidíme len duše mučeníkov v nebi, v Zjv 12:1 vidíme Máriu aj s telom aj s dušou.

2 Sol 2:15 - Pavol nám káže, aby sme zotrvali na ústnej (nielen písanej) tradícii. Apoštolská tradícia hovorí, že Mária bola vzatá do neba. Kým hľadanie kostí svätých bolo bežnou praxou v tých časoch (a bolo by obzvlášť dôležité získať Máriine kosti, keďže bola Matkou Božou), nikto nepotvrdil, že by našiel Máriine kosti. Je tomu tak, pretože neboli dostupné. Mária bola vzatá s telom i s dušou do neba.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

7. Mária v nebi korunovaná

2 Tim 4:8 - Pavol hovorí, že je pre neho pripravená koruna spravodlivosti. Svätí sú korunovaní v nebi a Mária je najväčšia zo všetkých svätých.

Jak 1:12 - tí, ktorí zotrvajú, prijmú korunu života, ktorú prisľúbil Boh. Mária prijala túto korunu života tým, že priniesla na svet večný život - skrze Ježiša Krista

1 Pt 5:4 - keď príde tento Arcipastier , prijmeme nevädnúcu korunu slávy.

Zjv 2:10 - Ježiš dá tým, ktorí boli verní až na smrť, korunu života. Ježiš dal Márii, jeho matke túto korunu života.

Zjv 12:1 - Mária, táto "žena", je odetá dvanástimi hviezdami. Je kráľovnou neba i zeme a Matkou Cirkvi.

Mudr 5:16 - prijmeme slávnu korunu a nádherný diadém z ruky Pánovej. Mária je navždy s Ježišom korunovaná v Jeho sláve.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

8. Nesprávny výklad verša - Neobcoval s ňou, "kým" neporodila syna (Mt 1,25)

Mt 1:25 - tento verš hovorí, že Jozef neobcoval s Máriou (nepoznal Máriu) "kým" (po grécky "heos", )" neporodila syna.
Protestanti argumentujú, že toto dokazuje, že Jozef mal styk s Máriou po tom, ako porodila syna. Toto je ale mylné čítanie tohto textu, pretože slovo "kým", "Až kým" "pokiaľ ne-" neznamená to isté, ako "niečo nerobiť...až kým sa niečo nestane a potom to robiť." "Heos" sa vzťahuje na minulosť, nikdy nie na budúcnosť. Namiesto, "až kým" neporodila syna znamená "do toho momentu" neporodila syna. Toto potvrdzuje, že Mária bola panna, keď porodila Syna. Tu sú ďalšie texty, ktoré potvrdzujú, že "až kým" znamená "do toho momentu":

Mt 28:29 - Ja som s vami "až do konca sveta." Toto ale neznamená, že Ježiš nebude s nami po konci sveta.

Lk 2:37 - Prorokyňa Anna bola vdovou "až do momentu kým" nedosiahla vek 84 rokov. Ale ona neprestala byť vdovou po 84 roku jej života.

Lk 20:43 - Ježiš hovorí, "Posaď sa mi po pravici, dokiaľ Ti nepriateľov nepoložím za podnožku." Ježiš nepožaduje apoštolov, aby prestali sedieť po jeho pravej ruke po tom, ako jeho nepriateľov nepoloží za podnožku .

1 Tim 4:13 - "Kým neprídem", buď usilovný v predčitovaní (Písma), napomínaní a vyučovaní. To ale neznamená, buď nečinný "potom ako" prídem.

Gn 8:7 - a vypustil krkavca. Ten vyletel a poletoval sem i tam, "kým" na zemi nevyschli vody. Krkavec nezačal lietať po tom ako vyschli vody.

Gn 28:15 - Pán neopusti Jakuba "dokiaľ" bude plniť jeho sľub. Toto však neznamená, že Pán následne opusti Jakuba.

Dt 34:6 - ale "až do dnešného dňa" nikto nepozná, kde je Mojžišov hrob. Toto však nezaručuje, že "niekto našiel to miesto odvtedy"

2 Sam. 6:23 - Saulova dcéra Michol bola bezdetná "až kým nezomrela. Z toho, ale nemôžeme vyvodiť, že mala deti po svojej smrti.

1 Mach. 5:54 - "pretože" nikto z nich nepadol v boji a bezpečne sa vrátili. Nikto z nich nepadol v boji aj potom ako sa bezpečne vrátili.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

9. Nesprávny výklad verša - Všetci zhrešili (Rim 3,23)

Rim 3:23 - Niektorí protestanti používajú verš "všetci zhrešili" ako pokus dokázať , že Mária mala tiež hriechy. Ale slová "všetci zhrešili " znamenajú, že všetci podliehajú dedičnému hriechu. Mária bola uchránená od dedičného hriechu, nie svojou zásluhou, ale vďaka Bohu. Obľúbenou analógiou je, že Boh nás nechal spadnúť do kaluže blata a očistil nás z nej následne krstom. V Máriinom prípade ju Boh ušetril od pádu do kaluže blata.

Rim 3:23 -slová "všetci zhrešili" sa vzťahujú len na tých, ktorí sú schopní spáchať hriech. A sem nepatrí každý. Tak napríklad malé deti, postihnutí a senilní ľudia nemôžu spáchať hriech.

Rim 3:23 - konečne "všetci zhrešili," ale Ježiš musí byť výnimkou v tomto pravidle. To znamená, že Mária môže byt výnimkou taktiež. Grécke slovo pre "všetkých" je "pantes."

1 Kor 15:22 - Skrze Adama ("pantes" zomreli a v Kristovi ("pantes" budú žiť. Toto dokazuje, že "všetci "neznamená "každý jeden človek." Je tomu tak, pretože nie každý zomrel (Henoch a Eliáš boli vzatí do neba) a nie všetci pôjdu do neba (pretože to povedal Ježiš).

Rim 5:12 - Pavol hovorí, že smrť prišla na všetkých ("pantes" ľudí. Opäť, toto dokazuje, že "všetci" neznamená "každý jeden človek" pretože smrť neprišla na všetkých ľudí (ako sme videli u Henocha a Eliáša).

Rim 5:19 - tu Pavol hovorí, že "mnohí (nie všetci) sa stali hriešnymi." Pavol tu používa vyraz "polloi," nie "pantes." Protirečí si Pavol s tým, čo povedal v Rim 3:23? Samozrejme, že nie. Pavol mal na mysli, že všetci podliehajú dedičnému hriechu, ale nie všetci odmietajú Boha.

Rim 3:10-11 - Protestanti tiež používajú tento verš, aby dokázali, že všetky ľudské bytosti sú hriešne a taktiež Mária musí byť hriešna. Ale pozrime sa na Žalm 14, ktorý tvorí základ tohto verša.

Žalm 14 - tento žalm neučí, že všetci ľudia sú hriešni. Učí len, že medzi skazenými ľuďmi, všetci zhrešili. Spravodliví pokračujú hľadať Boha.

Žalm 53:1-3 - "niet nikoho, kto by robil dobre" sa vzťahuje na tých, ktorí odpadli od Boha. Inak je to u tých, ktorí zostali verní, konajú dobro. Ježiš volá verných ľudí "dobrými."

Lk 18:19 - Ježiš hovorí, "Nikto nie je dobrý, iba Boh sám." Ale potom v Mt 12:35 Ježiš tiež hovorí "Dobrý človek vynáša dobré z dobrého pokladu..." Takže Ježiš hovorí ,že nikto nie je dobrý okrem Boha, a potom nazýva inú osobu dobrou.

Rim 9:11 - Boh rozlišuje medzi Jakubom a Ezauom v lone, predtým ako zhrešili. Mária bola tiež odlíšená od zvyšku ľudstva v lone, tým, že bola ušetrená Bohom od dedičného hriechu.

Lk 1:47 - Mária volá Boha Spasiteľ. Niektorí Protestanti používajú tento verš v neprospech Márie. Prečo? Samozrejme Boh je Máriin Spasiteľ! Ona bola oslobodená od dedičného hriechu v svojom lone (na rozdiel od nás, ktorí sme oslobodení od hriechu mimo tohto lona), ale potrebovala Spasiteľa rovnako ako zvyšok ľudstva.

Lk 1:48 - Mária nazýva samu seba ponížená. Ale každé stvorenie je ponížené v porovnaní s Bohom. Tak napríklad v Mt 11:29 dokonca Ježiš hovorí, že je ponížený v srdci. Poníženosť je znakom pokory, ktorá je najväčšou cnosťou svätosti, pretože nám dovoľuje, aby sme sa vyprázdnili a prijali milosť Božiu, ktorá zmení naše hriešne životy.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

10. Nesprávny výklad o Ježišovom napomínaní Márie

Mt 12:48; Mk 3:33; Lk 8:21 - Keď sa Ježiš pýta, "Kto je moja matka, sestry a bratia?," Niektorí protestanti namietajú, že Ježiš napomína Máriu, aby ju ponížil. Naopak, keď sa Ježišova otázka číta vo svetle Lk 8:5-15 a podobenstve o rozsievačovi, ktoré Ježiš učil priamo pred jeho otázkou, Ježiš v skutočnosti naznačuje, že Mária už prijala toto slovo ako rozsievač zberá ovocie z dobrej pôdy. Ježiš tu učí, že aj ostatní musia, tak ako Mária, tiež prijať toto slovo a poslúchať ho.

Mt 12:48; Mk 3:33; Lk 8:21 - Ježišova otázka o tom, "kto je moja matka, sestry a bratia" bola tiež položená v súvislosti so Žalmom 69:8-9. Ježiš ako prorok odpovedal na žalmistovo proroctvo, že tí, čo sú najbližšie k Nemu, ho zradia, keď bude trpieť. Ježiš zdôrazňuje dôležitosť duchovnej rodiny nad biologickou rodinou a dôležitosť vernosti Jemu. Kým mnohí boli neverní Ježišovi, Mária mu zostala verná, dokonca v momente , keď bola pri jeho nohách na kríži.

Mt 12:48; Mk 3:33; Lk 8:21 - Konečne, argumentovať, že Ježiš napomínal Máriu znamená argumentovať, že Ježiš nedodržal zákony Tóry, konkrétne 4.prikázanie. Tento argument je bohorúhačstvom, pretože v podstate hovorí, že Boh spáchal hriech, keď prejavil neúctu svojej Matke.

Lk 11:28 - Keď Ježiš hovorí, "Požehnaní sú radšej tí, ktorí počúvajú Božie Slovo a zachovávajú ho," Niektorí protestanti hovoria, že toto je tiež napomenutie Márie. Opäť, naopak, Ježiš vyvyšuje Máriu, keď zdôrazňuje jej vernosť Božiemu Slovu ako viac dôležitejšiu úlohu než jej úlohu biologickej matky. Toto potvrdzuje Lk 1:48.

Lk 11:28 - taktiež grécke slovo pre "radšej" je "menounge." Menounge skutočne znamená "Áno, ale aj," alebo "okrem toho ešte." Takto Ježiš hovorí, áno moja matka je v skutku požehnaná, ale okrem toho požehnaní sú tí, ktorí počúvajú Božie Slovo a zachovávajú ho . Ježiš povzbudzuje iných, aby nasledovali Máriin príklad, aby sa mohlo budovať jeho kráľovstvo.

Lk 11:27-28 - nakoniec, je to Ježiš, ktorému sa dostáva kompliment, nie Maria. Preto Ježiš znovu presmeroval pozornosť od seba na tých, ktorí poslúchajú Slovo Božie. Ak upriamuje pozornosť od seba na iných, jeho slova nemôžu byt napomenutím Márie, jeho matky.

Jn 2:4 - toto je ďalší príklad, ktorí protestanti používajú na to, aby umenšovali Máriin význam. Ježišova otázka Márii, "Čo mňa a teba do toho?" však toto nepotvrdzuje. Práve naopak, Ježišova otázka zobrazuje dôležitosť Máriinej úlohy v Božom kráľovstve. Ježišova otázka je v skutočnosti pozvaním jeho matke, aby sa prihovárala za všetkých veriacich a mohlo začať jeho účinkovanie a jeho matka tomu rozumie. Mária sa takto ihneď prihovára, Ježiš ju poslúchne a urobí zázrak, ktorým zahájil svoje vykupiteľské účinkovanie.

Lk 8:28 - démoni tu hovoria Ježišovi tu istú vec, "Čo ťa do nás?" Títo démoni neurážajú Ježiša, pretože Boh by to nedovolil. Naopak, títo démoni uznávajú moc Ježiša, keď mu kladú túto otázku.

Jn 2:4; 19:26 - Keď Ježiš používa titul "žena" (gnyai), je to titul dôstojnosti a úcty. Je to ekvivalent slova Pani alebo Madam. Ježiš si ctil svoju matku a aj Boh od nás vyžaduje tak robiť

marianskehnutia.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


16.
označiť príspevok

lea_pragmaticka1
   14. 5. 2017, 09:37 avatar
1. Jedinečnosť Márie ako Matky Božej
Gen. 3:15 - od úplného začiatku môžeme pozorovať, že Boh dáva Márii jedinečnú úlohu v histórii spásy. Boh hovorí "Položím nepriateľstvo medzi teba a ženu, medzi tvoje potomstvo a jej potomstvo." Toto sa vzťahuje na Ježiša (to "nepriateľstvo" a Máriu ("ženu". Výraz "jej potomstvo" (spermatos) nie je spomenutý nikde inde v Písme.

Gen 3:15 / Zjv. 12:1 - Písmo začína a aj končí so ženou, ktorá bojuje so satanom. Toto poukazuje na moc tejto ženy s potomstvom a učí nás, že Ježiš a Mária sú Nový Adam a Nová Eva.

Jn 2:4, 19:26 - Ježiš volá Máriu "žena" a tak isto je nazvaná aj v Gen. 3:15. Tak, ako Eva bola matkou starého stvorenia, Mária je matkou nového stvorenia. Pokolenie tejto ženy pošliape hadovi hlavu.

Iz 7:14; Mt 1:23 - panna (po grécky "parthenos" počne Syna a dá mu meno Emanuel, čo znamená "Boh s nami."

Jn 1:14 - Boh v tele prebýval medzi nami. Mária je Panenská Matka Božia.

Mt 2:11 - Lukáš sa vyjadruje, že Ježiš je s jeho matkou Máriou, a traja králi sa skláňajú pred nimi oboma a uctievajú Ježiša.

Lk 1:35 - toto dieťa sa bude volať svätý Syn Boží. Maria je Matkou Božieho Syna, alebo Matkou Boha ("Theotokos".

Lk 1:28 - "Zdravas Mária, milosti plná, Pán s Tebou." Toto sú slová vyrieknuté Bohom a doručené k nám cez anjela Gabriela (ktorý je poslom Božím). Takto, keď katolíci recitujú tento verš, keď sa modlia ruženec, vyslovujú slová, ktoré vyriekol o nej Boh.

Lk 1:28 – taktiež slovné spojenie "milosti plná" je preložené z gréckeho slova "kecharitomene." Toto je jedinečný titul, ktorý bol daný Márii a naznačuje dokonalosť milosti z minulej udalosti. Mária nie je len "vysoko ctená." Ona bola zdokonalená milosťou Božou. "Plný milosti" je v Písme použité na opis už len jednej bytosti okrem nej - Ježiša Krista v Jn 1:14.

Lk 1:38 - Máriino fiat znamená "nech sa mi stane podľa tvojho slova." Mária je dokonalým modelom viery v Boha a je hodna nášho obdivu.

Lk 1:42 - "Požehnaná si medzi ženami a požehnaný je plod života tvojho, Ježiš." Spojenie "požehnaná si medzi ženami" skutočne znamená "ty si najpožehnanejšia medzi ženami." Slovo najpožehnanejšia sa tu nevyskytuje z toho dôvodu, že grécky jazyk nepozná superlatív. Tiež si treba všimnúť, že Alžbeta najprv zdraví Máriu a až potom Ježiša - Toto je hyperdulia (ale nie latria, ktorá patrí jedine Bohu). My tiež môžeme skrze Máriu chváliť Ježiša. Nakoniec, katolíci opakujú tieto Bohom inspirované slová Alžbety v Ruženci.

Lk 1:43 - Alžbetine slová "Matka môjho Pána" (v hebrejčine Alžbeta používa "Adonai" čo znamená Pán Boh) sú ekvivalentom slov "Svätá Mária, Matka Božia", ktoré sa katolíci modlia v Ruženci. Táto formula je jednoduchá: Ježiš je božská osoba a táto osoba je Boh. Mária je Ježišova matka, takže Mária je Matkou Boha (Mária nie je len matkou Ježišovou ľudskej prirodzenosti - matky sú matky osôb, nielen prirodzenosti).

Lk 1:44 - Máriin hlas spôsobuje, že Ján Krstiteľ sa pohol v Alžbetinom lone od radosti. Lukáš nás učí, že Mária je naša mocná orodovníčka.

Lk 1:46 - Mária tvrdí, že jej duša zvelebuje Pána. Toto je odvážne vyznanie od mladého židovského dievčaťa z Nazareta. Jej výrok je mocným svedectvom jej jedinečnosti. Mária, ako naša Matka a Orodovníčka, zároveň umocňuje naše modlitby.

Lk 1:48 - Mária prorokuje, že všetky pokolenia ju budú velebiť, tak ako katolíci robia v modlitbe "Zdravas Maria". Ktoré protestantské cirkvi jestvujú po celé pokolenia (žiadne),a koľko z nich si uctieva Máriu so špeciálnymi modlitbami a zbožnosťou?

Gal 4:4 - Boh poslal svojho Syna, zrodeného zo ženy, aby nás vykúpil. Mária je žena s Vykupiteľom. Keď voláme Máriu "Spoluvykupiteľka" (co-redemptrix), len vyznávame, že je to "žena pri vykupiteľovi." Je tomu tak, lebo "co" je z latinského slova "cum", ktoré znamená "s." Preto "co-redemptrix" znamená "žena s Vykupiteľom." Mária má jedinečnú, ale podriadenú úlohu k Ježišovi v otázke spasenia.

Ef. 1:1; Flp 1:1; Kol. 1:2 - slovo "svätci" (po hebrejsky "qaddiysh" znamená "sväté" osoby. Mária sa nazýva svätá, najväčšia zo všetkých svätých.

Lk 2:35 - Simeon prorokuje, že Máriu prenikne meč bolesti. Mária takto zohráva veľmi dôležitú úlohu v našom vykúpení. Kým Ježišovo utrpenie bolo všetkým, čo potrebujeme k nášmu vykúpeniu, Boh chcel, aby sa Mária podriadeným spôsobom zúčastňovala na utrpení svojho Syna, rovnako ako nám On dovoľuje zúčastniť sa našim utrpením.

Lk 2:19,51 - Mária si uchovávala všetky tieto slová vo svojom srdci. Katolíci si toto pripomínajú, keď sa zasväcujú Máriinmu Nepoškvrnenému Srdcu a všetkým bohatstvám a múdrosti, ktoré sú v ňom obsiahnuté.

zdroj a mnoho ďalších citátov z Biblie o Panne Márií tu:
marianskehnutia.sk Tento odkaz smeruje mimo DF.sk


21.
označiť príspevok

veriaci-4
   14. 5. 2017, 09:54

Príspevok bol vymazaný administrátorom.



26.
označiť príspevok

lea_pragmaticka1
   14. 5. 2017, 11:10 avatar
Bibliu má a cituje hocikto od kresťana, po moslima až po ateistu. Každý v nej vidí čo chce. Sama o sebe nie je zlá a je v poriadku, platí, že riadime sa Nový Zákonom.

Pravý kresťan má vieš čo? Tu nenávidenú cirkev na čele s pápežom, lebo ju ustanovil sám Pán Ježiš Kristus - cirkev všeobecnú, apoštolskú a teda katolícku. Jedine Petrovi dal tú moc. Preto je toľko útokov na cirkev a pápeža.


34.
označiť príspevok

Wolfe muž
   14. 5. 2017, 15:53 avatar
"Pravý kresťan má vieš čo? Tu nenávidenú cirkev na čele s pápežom, lebo ju ustanovil sám Pán Ježiš Kristus - cirkev všeobecnú, apoštolskú a teda katolícku. Jedine Petrovi dal tú moc. Preto je toľko útokov na cirkev a pápeža."

bullshit


31.
označiť príspevok

Shagara muž
   14. 5. 2017, 11:52 avatar
16,......."žena" z proroctiev/zo Zjavenia,z Genesis,atď/..........nie je Mária,.....je to symbolická žena, a Bibliou to tu na DF bolo už objasnené!


35.
označiť príspevok

Wolfe muž
   14. 5. 2017, 15:57 avatar
Ako keby som jej to vcera nepisal.. chjo


28.
označiť príspevok

Shagara muž
   14. 5. 2017, 11:34 avatar
26,.....predpovedané odpadnutie prišlo v 2 storočí ,nášho letopočtu. A tak RKC je len dôsledok tohto odpadnutia,.....nie pravá cirkev. A na čele cirkvi stojí vodca Ježiš,nie nedokonalý človek,Pontifex maximus.
váš príspevok

Pridávať príspevky môžu iba zaregistrovaní účastníci fóra.

Som zaregistrovaný

nick: heslo:
zostať trvalo prihlásený    
Nie som zaregistrovaný

Vaša prezývka:  

Po zaregistrovaní budete automaticky presmerovaní do tejto témy.

najnovšie príspevky na celom fóre

dnes, 09:35,  (10,11) Veriaci, ako opakovane vidieť z Tvojich reakcií, musím konštatovať, že z Teba sa...
dnes, 09:13,  (2) Husk:ed, ja len dodávam, že veľmi...
dnes, 09:12,  Krasne napsane.....Zdeněk Vydra 3. října v 15:12 JE MI SMUTNO, OD VČERA SE NEMOHU...
dnes, 08:52,  1. trefne :(
dnes, 08:49,  Po tom, co pred par dnami Kiska ohrdol PS/Spolu som dnes zbadal clanok...
dnes, 06:23,  Hlavne čitaj evanjelium podla Jana....neni v biblii inej casti, ktora tak jasne poukazuje na...
dnes, 06:17,  My vieme mistr Shagara, že o trojici sa ti aj sniva, sam tušíš, že niečo nie je v tvojom...
dnes, 04:00,  Je zrejme, že každý máme iné vnímanie reality, iné vnímanie života a aj Písma!...
dnes, 03:04,  Začiatky slovenského rozkrádania cez personálne a kapitálové prepojenie medzi...
dnes, 03:02,  Impérium Lexovcov musí byť preverené z hľadiska zákona o pôvode majetku. Špinavý biznis...
dnes, 02:58,  POLITICKÁ MAFIA NA SLOVENSKU Nastal čas nazvať veci pravými menami a odhaliť skutočné...
dnes, 01:55,  To má byť jednoduché video? Ten človek tam má riadne vymytý mozog. Aby si našiel Boha,...
dnes, 01:36,  Je zrejme, že každý máme iné vnímanie reality, iné vnímanie života a aj Písma! Ale ak...
dnes, 00:01,  som rad, že si zmizol, ty smrad komunistický........lepič hoaxov......ty si u mna neškrtneš...
včera, 23:54,  takuto temu s takýmto nazvom, môže dať len komunistický smrad......nenavidiaci židov, boži...
včera, 23:53,  (97) Hokejis, nielen on, ale aj naša hlava štátu, ktorá, ako sa vyjadril Vladimír Mečiar,...
včera, 23:11,  http://www.youtube.com/watch?v=mputURlmCa4
včera, 23:11,  Chlastá tvoja mať a nie ja !!!!!!!!!!!!!!! *08*08*08*08*08*08*08*08
včera, 23:10,  chod spať a nechlastaj
včera, 23:09,  Ty si bol udavač, je to tvoja vina a budeš za to pykať...
neprehliadnite
df.sk na Facebooku
vyhľadávanie
 
Keď vás práca začína naozaj baviť, znamená to, že ju pravdepodobne robíte zle.
Prevádzkuje df.sk | TOPlist
(182 206 bytes in 0,446 seconds)