hoď ma hore
Milí diskutujúci. Pri diskutovaní prosím: 1. nepridávaj témy pozostávajúce len z odkazov alebo jednoslovné témy / 2. nepridávaj uražlivé alebo vulgárne komentáre. Ak tieto pravidlá nedodržíš, tvoja téma pravdepodobne skončí v koši. Príjemné diskutovanie :)
none
ak chceš diskutovať, musíš sa registrovať. registrácia

tu sa nachádzaš : 

hlavná stránka  /  rôzne  /  téma

ZÁKAZNÍK – NÁŠ PÁN

príspevkov
18
zobrazení
0
tému vytvoril(a) 6.8.2009 09:07
posledná zmena 6.8.2009 15:02
1
06.08.2009, 09:07
Kapitalizmus existoval u nás už za socializmu. Samozrejme odtiaľ potiaľ, prejavoval sa najmä v obchodoch, presnejšie v jednom. Vlastne to bol skôr vzťah človeka k svojej práci a najmä – k svojim zákazníkom. Vzťah, ktorý by mal fungovať v každom režime. Ale nefungoval a nefunguje ani dnes – v spoločnosti (rozumej našej) s trhovou ekonomikou, kde si ešte mnohí myslia, že sú tu oni pre zákazníka a nie zákazník pre nich.
none
10

1. 06.08.2009, 09:07

Kapitalizmus existoval u nás už za socializmu. Samozrejme odtiaľ potiaľ, prejavoval sa najmä v obchodoch, presnejšie v jednom. Vlastne to bol skôr vzťah človeka k svojej práci a najmä – k svojim zákazníkom. Vzťah, ktorý by mal fungovať v každom režime. Ale nefungoval a nefunguje ani dnes – v spoločnosti (rozumej našej) s trhovou ekonomikou, kde si ešte mnohí myslia, že sú tu oni pre zákazníka a nie zákazník pre nich.

06.08.2009, 10:38
Arabeska, nepomýlila si sa?
"...kde si ešte mnohí myslia, že sú tu oni pre zákazníka a nie zákazník pre nich."
Nemalo to byť naopak?
none
16

10. Kaies 06.08.2009, 10:38

Arabeska, nepomýlila si sa?
"...kde si ešte mnohí myslia, že sú tu oni pre zákazníka a nie zákazník pre nich."
Nemalo to byť naopak?

06.08.2009, 14:49
nieco mi to hovori.... reklama na super džem ale to že ovocie hadžu s dajakou lopatou do stroja to uz nikto nevie... a to je ten lepsi pripad
none
2
06.08.2009, 09:15
Možno si ešte pamätáte na občas nie príliš vkusné reštauračné zariadenia, pohostinstvá, krčmy... kde na stenách visela spolu s ceruzkou či perom KNIHA PRIANÍ A SŤAŽNOSTÍ.

Ak sa Vám niečo nepáčilo, ak ste neboli s niečím alebo niekým spokojní, stačilo o ňu požiadať, prípadne si ju iniciatívne vziať zo steny, napísať sťažnosť (alebo pochvalu - čo som raz urobil) a čakať na vyjadrenie kompetentných. Čuduj sa svete - odpovede prichádzali. A nielen odpovede - dochádzalo aj k nápravám.

Niekde sa od tých čias všeličo zmenilo k lepšiemu, niekde sa nezmenilo skoro nič.

Prečo už nevídať na stenách staré dobré KNIHY PRIANÍ A SŤAŽNOSTÍ... ?
none
3
06.08.2009, 09:19
Možno si ešte pamätáte na občas nie príliš vkusné reštauračné zariadenia, pohostinstvá, krčmy... kde na stenách visela spolu s ceruzkou či perom KNIHA PRIANÍ A SŤAŽNOSTÍ.

Ak sa Vám niečo nepáčilo, ak ste neboli s niečím alebo niekým spokojní, stačilo o ňu požiadať, prípadne si ju iniciatívne vziať zo steny, napísať sťažnosť alebo pochvalu a čakať na vyjadrenie kompetentných. Čuduj sa svete - odpovede prichádzali. A nielen odpovede - dochádzalo aj k nápravám.

Niekde sa od tých čias všeličo zmenilo k lepšiemu, niekde sa nezmenilo skoro nič .

Prečo už nevídať na stenách staré dobré KNIHY PRIANÍ A SŤAŽNOSTÍ...?
none
4

3. 06.08.2009, 09:19

Možno si ešte pamätáte na občas nie príliš vkusné reštauračné zariadenia, pohostinstvá, krčmy... kde na stenách visela spolu s ceruzkou či perom KNIHA PRIANÍ A SŤAŽNOSTÍ.

Ak sa Vám niečo nepáčilo, ak ste neboli s niečím alebo niekým spokojní, stačilo o ňu požiadať, prípadne si ju iniciatívne vziať zo steny, napísať sťažnosť alebo pochvalu a čakať na vyjadrenie kompetentných. Čuduj sa svete - odpovede prichádzali. A nielen odpovede - dochádzalo aj k nápravám.

Niekde sa od...

06.08.2009, 09:27
Arabeska trocha som sa nad tým zamyslela, ale v podstate je to asi aj na škodu jednotlivých majiteľov. Možno by ich to aj nasmerovalo k lepšiemu a možno si myslia, že sú jedineční... a nikto im nemá ukazovať smer, poukazovať na chyby...atď.
none
7

3. 06.08.2009, 09:19

Možno si ešte pamätáte na občas nie príliš vkusné reštauračné zariadenia, pohostinstvá, krčmy... kde na stenách visela spolu s ceruzkou či perom KNIHA PRIANÍ A SŤAŽNOSTÍ.

Ak sa Vám niečo nepáčilo, ak ste neboli s niečím alebo niekým spokojní, stačilo o ňu požiadať, prípadne si ju iniciatívne vziať zo steny, napísať sťažnosť alebo pochvalu a čakať na vyjadrenie kompetentných. Čuduj sa svete - odpovede prichádzali. A nielen odpovede - dochádzalo aj k nápravám.

Niekde sa od...

06.08.2009, 10:24
A my máme stále nejaké priania a sťažnosti Môj manžel si s tým vie poradiť, sťažuje sa u personálu a keď to nepomáha, sťažuje sa na personál u šéfov. A v tom najhoršom prípade ešte stále môžme zmeniť lokál
none
9

7. 06.08.2009, 10:24

A my máme stále nejaké priania a sťažnosti Môj manžel si s tým vie poradiť, sťažuje sa u personálu a keď to nepomáha, sťažuje sa na personál u šéfov. A v tom najhoršom prípade ešte stále môžme zmeniť lokál

06.08.2009, 10:28
ale niekedy ta drzost uplne odzbroji. objednas si gyros a donesu ti "sote" a tvaria sa akoze ved to ste si objednali.
none
15

3. 06.08.2009, 09:19

Možno si ešte pamätáte na občas nie príliš vkusné reštauračné zariadenia, pohostinstvá, krčmy... kde na stenách visela spolu s ceruzkou či perom KNIHA PRIANÍ A SŤAŽNOSTÍ.

Ak sa Vám niečo nepáčilo, ak ste neboli s niečím alebo niekým spokojní, stačilo o ňu požiadať, prípadne si ju iniciatívne vziať zo steny, napísať sťažnosť alebo pochvalu a čakať na vyjadrenie kompetentných. Čuduj sa svete - odpovede prichádzali. A nielen odpovede - dochádzalo aj k nápravám.

Niekde sa od...

06.08.2009, 13:14
myslím,že nastane selekcia v každej sfére služieb,kedy bude bitka o zákazníka.....v mojom okolí začínajú pracovať samotní majitelia ( doteraz mali iba zamestnancov )
none
5
06.08.2009, 09:36
no prevažne sú to súkromne reštaurácie, čiže majiteľ si svoj pesonál sleduje ako pracuje ako aj sleduje a usmerňuje kvalitu ponuky -teda jedla (svojho kuchára) a nápojov. Stalo sa mi vo vychytenej reštaurácii, že som si objednala mochito a to čo mi priniesol mladý čiašnik, zďaleka nebolo mochito, napriek tom u že to bolo v ponuke s presným popisom čo to obsahuje. Na 3 výzvu som rezignovala, nakoľko som sa vžila do mladého študenta - brigádnika, že každý sa raz pomýli ako aj barmanka - brigádnička, tak som si vtedy povedalla aj moja dcéra brigáduje a tiež jej nemusí vyjsť všetko o.k. Ale raz sme ako spoločnosť vyreklamovali jedlo, lebo namiesto morčacieho rezňa sme jedli kurací..
none
6
06.08.2009, 10:09
pozri, do podniku s mizenou obsluhou a jedlom uz nepojdes. alebo snad ano? tak naco kniha. je v zaujme kazdeho majitel popremyslat preco k nim chodi tak malo hosti.
👍: piskotka
none
8
06.08.2009, 10:26
ja som uz prestala chodit do centra mesta. ani kavu si tam nedam, lebo je hnusna a draha, a nebudem so seba robit pokusneho kralicka. a je tam kopec otravnych turistov.
kazdopadne, ked mi na obed donesu studene jedlo tak ich otocim.
raz som dokonca odmietla zaplatit za porciu "zivanskej v alobale". zabalili tam 1/2 zemiaku a masko ako moja dlan z toho 2/3 bola kost. v podstate som mala masko ako 10 korunackanech sa nehnevaju ,za toto nezaplatim.
a tie prekvapene pohlady ked reklamujes presolenu polievku? to uz je len divadlo.
none
11
06.08.2009, 11:19
Minule sme si tiež užili. Manžel si objednal 3 deci čapovanej kofoly. No bola kyslá ako ocot. Tak sme len ochutnali, poslala som manžela, nech to vráti. A čašníčka mala tú dzrosť, že povedala, deci kofoly sme vypili, to 1deci musíme i tak zaplatiť.
none
12

11. 06.08.2009, 11:19

Minule sme si tiež užili. Manžel si objednal 3 deci čapovanej kofoly. No bola kyslá ako ocot. Tak sme len ochutnali, poslala som manžela, nech to vráti. A čašníčka mala tú dzrosť, že povedala, deci kofoly sme vypili, to 1deci musíme i tak zaplatiť.

06.08.2009, 12:38
ved, mal jej ho vratit
👍: ruwolf
none
13
06.08.2009, 12:57
Mne sa raz stalo v jednom Penzióne u nás toto: išiel som tam posedieť s kamošmi a oni si objednali pivo a ja som popýtal Sprite flaškový po piatich minútach mi priniesli minerálku tak som ju šiel vrátiť za chvíľu mi doniesli flaškový 7UP a čo teraz viete ja si potrpím na značke. No nechal som to tak ale už viem, že v tom penzióne si nikdy neobjednám sprite pretože ho tam nemájú!!
none
14
06.08.2009, 13:00
a ja som mala zapeceneho svaba zo spodu cesta na pizzu
none
17

14. dorota 06.08.2009, 13:00

a ja som mala zapeceneho svaba zo spodu cesta na pizzu

06.08.2009, 14:54
ja som mal myšku v konzerve.. pekne zatocena aj zlte zubky jej bolo vidno
none
18
06.08.2009, 15:02
Ty kks, to je hrôza píšte ďalej...mne sa zatiaľ nepritrafilo nič také hrôzostrašné, tá bratislava musí byť ale prehnitá...
none

najnovšie príspevky :

prevádzkuje diskusneforum.sk kontaktuj správcu diskusného fóra vytvoril dzI/O 2023 - 2024 verzia : 1.05 ( 17.4.2024 8:30 ) veľkosť : 122 189 B vygenerované za : 0.118 s unikátne zobrazenia tém : 50 636 unikátne zobrazenia blogov : 914 táto stránka musí používať koláčiky, aby mohla fungovať...

možnosti

hlavná stránka nastavenia blogy todo

online účastníci :

hľadanie :

blog dňa :

odkaz Možno si myslíš, že programovanie je náročná činnosť a vyžaduje si nejaké špeciálne zručnosti... Ale nie je to celkom tak... Snáď každý z nás denno-denne programuje a ani si to neuvedomuje... Chceš ...

citát dňa :

Nevadí mi názor iných ľudí, ale to, že mi ho chcú nanútiť.